Gå til innhold

Sutre innlegg - student og alle sparepengene mine har forsvunnet på tannlege.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har jobbet i ferier, men har ikke jobb ved siden av studiene. Jeg hadde spart opp litt, men absolutt alt av sparepengene mine har forsvunnet i tannlegeregninger. Nå har jeg måttet nedverdige meg selv til å låne penger hos kjæresten min, som selv må spare penger pga pengene jeg låner.

Det er snakk om flere rotfyllinger som må tas hos spesialist pga idiotiske dumme røtter på tennene mine som krøller seg. Nesten 8000 for EN tann. I tillegg til flere andre hull. Ja jeg har utsatt å gå til tannlege fordi jeg hater å gå til tannlege. Det positive er at den nye tannlegen gir bedøvelse som faktisk virker. I tillegg er det andre uforutsette utgifter, som jeg helt fint hadde klart hadde det ikke vært for tannlegen.

Jeg har aldri lånt penger. Ja jeg har lånt småpenger som jeg raskt kunne betale tilbake. Men ikke noe i nærheten av dette. I tillegg er jeg gretten og sulten pga jeg er så lei av havregryn på vann og first price nudler som smaker blæ, så jeg har ikke spist idag. Igår hadde de satt fram kjeks og kaffi til kundene på prix. Jeg snappet med meg flere bakterieinfiserte kjeks og gomlet de i meg. De smakte godt, men nå får jeg sikkert ekstrem influensa eller 3 måneders forkjølelse. 

Ellers er livet bra. Det er andre som hadde lånt meg penger om jeg hadde spurt. Men føler meg ussel nok som det er og vil at færrest mulig skal vite at jeg sliter litt nå. Har veldig dårlig samvittighet ovenfor kjæresten min.

Om folk har tips til raske måter å tjene penger på, eller billige måltider og andre ting man kan spare penger på så setter jeg pris på det. 

Anonymkode: d2ef2...86a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du undersøkt om du kan få noe dekket av studentsamskipnaden din? Vet at både SiT og SiO ihvertfall har ordninger for tannlegeregninger over en viss størrelse...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bakterieinfiserte kjeks? 

Anonymkode: 5f516...b71

Skrevet
3 minutter siden, kanelsnurr skrev:

Har du undersøkt om du kan få noe dekket av studentsamskipnaden din? Vet at både SiT og SiO ihvertfall har ordninger for tannlegeregninger over en viss størrelse...

Mener at dette var nevnt i materiell hos SiB også. Verdt å undersøke.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bakterieinfiserte kjeks? 

Anonymkode: 5f516...b71

mat som står fremme offentlig er full av dobakterier pga folk som slurver med håndvask etter dobesøk, og så går de å grafser oppi kjeksskåler/nøtteskåler / smågodtdisker o.l.

Anonymkode: d5371...2d9

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, kanelsnurr skrev:

Vi får dekket legeregninger over en viss størrelse, ikke tannlegeregninger. Men mulig jeg har lest feil.

Akkurat nå, Grandidosa83 skrev:

Mener at dette var nevnt i materiell hos SiB også. Verdt å undersøke.

Er hos SiB jeg hører til. Så håper det stemmer :)

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

...

Er hos SiB jeg hører til. Så håper det stemmer :)

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...