AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #1 Del Skrevet 4. april 2018 Jeg leser i tråden om danseband, og hvor mange som hater denne genren. Så begynner jeg å tenke, jeg er ikke oppvokst med danseband, men med trønderrock. (De originale: Prudence, Åge Aleksandersen, Terje Tysland, Hans Rotmo (han går under trønderrock selv om musikken er mer folkemusikkinspirert)..D.D.E har jeg ikke noe forhold til, de blir vel også regnet for trønderrockere, men ikke fra den tidsepoken jeg snakker om. Men når jeg sier at jeg liker trønderrock himler folk med øynene, argumenter, og sier at ikke er skikkelig musikk. At de ikke liker musikken selv er greit nok, det er en personlig preferanse, men hvorfor hate det, si at det ikke er skikkelig musikk, og kritisere oss som liker denne musikken? Er virkelig Topp 40 (som de selv hører på) så mye bedre? Anonymkode: 2b971...f30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #2 Del Skrevet 5. april 2018 Jeg syns det er litt «enkel» og bråkete musikk. Litt i overkant folkelig. Slitsomt å høre på. Mange vil nok kalle det harry, men jeg er ikke så glad i det begrepet. Jeg liker ikke trønderrock på samme måte som jeg ikke hadde trivdes på Montebello camping eller danskebåten. Anonymkode: 1121a...deb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. april 2018 #3 Del Skrevet 5. april 2018 Fordi det er harry musikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #4 Del Skrevet 6. april 2018 Jeg har ikke noe i mot at dere ikke liker musikken, det er som jeg sa en personlig preferanse. Men hvorfor degradere musikken til å være "enkel", "i overkant folkelig"/Harry osv.? Og hvorfor sette merkelapper på de som liker den? Det er det jeg lurer på. Ja, jeg er folkelig/harry. Jeg liker en god hjemmelaget pizza bedre enn perlehøne servert på en fin restaurant. Jeg liker et glass god eplemost bedre enn et glass rødvin. Jeg liker rock bedre enn jazz (unntak: Dixiejazz som jeg liker like godt som rock). Hva så? Hvorfor ikke akseptere at vi liker ulike ting, og la det være med det, uten å måtte ty til merkelapper? Anonymkode: 2b971...f30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #5 Del Skrevet 6. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke noe i mot at dere ikke liker musikken, det er som jeg sa en personlig preferanse. Men hvorfor degradere musikken til å være "enkel", "i overkant folkelig"/Harry osv.? Og hvorfor sette merkelapper på de som liker den? Det er det jeg lurer på. Ja, jeg er folkelig/harry. Jeg liker en god hjemmelaget pizza bedre enn perlehøne servert på en fin restaurant. Jeg liker et glass god eplemost bedre enn et glass rødvin. Jeg liker rock bedre enn jazz (unntak: Dixiejazz som jeg liker like godt som rock). Hva så? Hvorfor ikke akseptere at vi liker ulike ting, og la det være med det, uten å måtte ty til merkelapper? Anonymkode: 2b971...f30 Hvorfor i helvete bryr du deg om hva folk mener? Gi faen! Anonymkode: 9839b...d90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #6 Del Skrevet 6. april 2018 På 5.4.2018 den 11.31, Catalina Culès skrev: Fordi det er harry musikk. Hører du ikke på musikk som kan oppfattes som harry fordi det kan oppfattes som harry? Anonymkode: f5c45...583 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #7 Del Skrevet 7. april 2018 På 6.4.2018 den 11.36, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke noe i mot at dere ikke liker musikken, det er som jeg sa en personlig preferanse. Men hvorfor degradere musikken til å være "enkel", "i overkant folkelig"/Harry osv.? Og hvorfor sette merkelapper på de som liker den? Det er det jeg lurer på. Ja, jeg er folkelig/harry. Jeg liker en god hjemmelaget pizza bedre enn perlehøne servert på en fin restaurant. Jeg liker et glass god eplemost bedre enn et glass rødvin. Jeg liker rock bedre enn jazz (unntak: Dixiejazz som jeg liker like godt som rock). Hva så? Hvorfor ikke akseptere at vi liker ulike ting, og la det være med det, uten å måtte ty til merkelapper? Anonymkode: 2b971...f30 Det virker jo som du har litt fordommer mot de som liker fine restauranter, gode viner og jazz da, så går jo sikkert begge veier dette. Anonymkode: 1121a...deb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #8 Del Skrevet 7. april 2018 Jeg liker trønderrock!!! Jeg liker nesten all slags musikk!! Noen unntak er det, selvfølgelig! Anonymkode: c83c6...140 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå