Gå til innhold

Pop musikk - tabu?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvorfor er folk redd for å innrømme at de hører på popmusikk? Er det liksom tabu? Det er jo en grunn til at pop musikk aka populærmusikk ligger på listene, det er fordi folk kjøper den musikken. Men ingen vil liksom innrømme det :tunge1: Spesielt de harde rockerne kan ikke innrømme at noe pop kan være bra.

Dere må vel innrømme at en eller annen popsang faktisk er bra?

Håper på mange svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hører på pop og er ikke redd for å innrømme det :ler: hvorfor skal man være det?

Min svigerfamilie er livredd for alt som er kommers, og svigermor hadde fått bakoversveis da jeg ønsket meg Kurt til jul - han hadde jo vært med i idol :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg liker godt "Toxic" med Britney Spears. (Det er eneste sangen hennes jeg liker.)

Natasha Bedingfield har også noe fengende pop.

Har ingen problemer med å tilstå at jeg hører på popmusikk; er bare det at smaken min ikke stopper der. Hører på det meste...

Skrevet
Har ingen problemer med å tilstå at jeg hører på popmusikk; er bare det at smaken min ikke stopper der. Hører på det meste...

Samme her. Popmusikk er vel forøvrig som annen musikk, noe er bra, noe er sånn midt i mellom og noe er fryktelig dårlig. Og som Wynja skriver, det og like noe popmusikk betyr absolutt ikke at man ikke setter pris på andre typer musikk også.

Skrevet

Jeg kjenner ingen som liker popmusikk som ikke tør innrømme at de liker det. Problemet eksistere ikke for meg eller mine venner, men jeg kan forestille meg at det forekommer blandt noen sjeler.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hører av og til på mpetre. De spiller bare fjortis-listepop, utrolig greit :P

Hvis du tar inn popmusikk via petre må du ofte høre på helt usannsynlig mye pisspreik i tillegg >.<

Skrevet

Joda, jeg kan godt høre på pop musikk, men det er forskjell innen sjangeren også. Man har den pop'en som er a la Briney Spears, som jeg holder meg laaaangt unna,også er det den pop'en som jeg synes det er litt kvalitet over a la Maroon5, Keane, U2, osv, som jeg gjerne hører på..

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg liker popmusikk og innrømmer det gjerne. Liker f.eks. A-Ha, og mye fra 80-tallet.

Gjest Embla s
Skrevet

De som ikke "tør" innrømme at de liker pop musikk (eller annen musikk) regner jeg med at rett og slett ikke liker det :wink:

Syns pop musikk er en litt vid sekkebetegnelse som rommer utrolig mye bra og utrolig mye dårlig.

Selv har jeg et lidenskapelig forhold til GOD musikk, være seg pop, indie, rock, folkemusikk, klassisk, etc. Og er ikke redd for å innrømme det :ler::wink:

Skrevet

Jeg liker popmusikk! Ikke alt, selvsagt, men en god del. Men er det slik at folk ikke tør innrømme det da? Jeg opplever det ikke slik.

Gjest LoisLane
Skrevet

Hvis du tar inn popmusikk via petre må du ofte høre på helt usannsynlig mye pisspreik i tillegg >.<

Jobber ikke du der da, Are? :tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...