Linnea444 Skrevet 4. april 2018 #1 Skrevet 4. april 2018 Er en kvinne i 40-årene som har vært i gjennom et samlivsbrudd etter et 10-år langt ekteskap, med lite sex og nærhet. Har så vidt begynt å date igjen og får mye oppmerksomhet fra yngre menn. Vurderer å få meg enn yngre elsker, men lurer på om noen her inne kan dele sine erfaringer med å ha yngre elsker. Både de positive og ikke så positive sidene☺ takknemlig for alle svar☺ 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #2 Skrevet 4. april 2018 Jeg lurer på hvor vanlig det er at en voksen dame har en yngre "partner" skjer det mest i det skjulte ? Anonymkode: 79c59...055
Helado Skrevet 4. april 2018 #3 Skrevet 4. april 2018 Hvor mye yngre snakker vi om? Jeg hadde en som var 8 år yngre enn meg, men da var jeg 35 og han 27. Fungerte veldig fint, merket ikke noe aldersforskjell egentlig. Han var snill og hyggelig, og god i senga Mye energi og veldig opptatt av å tilfredsstille og at jeg skulle ha det bra.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #4 Skrevet 4. april 2018 Min erfaring med yngre elskere er at det er bortkasta. De er mye dårligere i senga enn menn på 35++ Anonymkode: 44cd8...757 2
Katten.2.0 Skrevet 4. april 2018 #5 Skrevet 4. april 2018 Har vært FFs med ei som var tyve og ei som var tredve år eldre enn meg. Ikke feil. Man er jo gjerne meget enig om at det vil være en relasjon som er begrenset til kun sex.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå