Gå til innhold

Droppe BH

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
1 time siden, jente 93 skrev:

jada, hver eneste tråd om pupper handler til slutt om forskjellen på nippler og brystvorter. jeg liker heller ikke overdreven anglifisering av språket men jeg liker om mulig "brystvorter" enda mindre. :)

Da kan vi vel innføre pussy, cunt, dick, cock osv. også, da. For meg tyder denne forkjærligheten for engelsk på at dere unge lider av mindreverdskomplekser overfor deres eget språk.

Endret av Arabella
Satt inn en manglende bokstav.
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 4.4.2018 den 15.04, AnonymBruker skrev:

Har også hørt det er bra for spensten å ikke bruke BH. Jeg vet ikke om jeg kan si noe på spensten, jeg har middels store pupper (75C) og de henger ganske/skikkelig. Jeg bruker BH kun en sjelden gang i blandt.
men fordelen jeg kan si jeg merker noe på er ryggen, nakken og hodepine, som jeg ikke har når jeg går uten Bh!

Aldri opplevd å bli kåt av å gå uten bh, så det kan jeg ikke relatere til. Syntes det er ekkelt om menn kan se at jeg går uten bh, så jeg går hovedsaklig bare i store og løse gensere :)

Anonymkode: 29e01...91a

Man får hengepupper av å gå mye uten bh...hvertfall ikke mer spenst. Its all about gravity...and time.

Anonymkode: f60da...782

Skrevet
8 timer siden, Arabella skrev:

Da kan vi vel innføre pussy, cunt, dick, cock osv. også, da. For meg tyder denne forkjærligheten for engelsk på at dere unge lider av mindreverdskomplekser overfor deres eget språk.

Du må for all del tolke det hvordan du vil, som tydeligvis ikke er helt i tråd med det jeg skrev i innlegget mitt.

Gjest Flørtepus
Skrevet
23 timer siden, Occulta skrev:

Nei faktisk ikke. Om du ikke har fått med deg dette så har du ikke fulgt motebildet i år eller i fjor. Synlige brystvorter er skikkelig IN! Det er trendy å gå uten bh, det er også trendy å ikke nappe bryn, ikke barbere armhulene og gå uten sminke. Sykt digg at trendene går mot et mer naturlig ideal. 

Følger nok ikke moten i noen særlig grad jeg, går kledd slik jeg selv liker

AnonymBruker
Skrevet
På 8.4.2018 den 22.46, AnonymBruker skrev:

Har 65E. Ikke noe strute pupper her. Så går gjerne uten hjemme av og til, men helst med. 

Anonymkode: cf68a...2ac

Tror ikke naturlige E kopper finnes i strute, så syns det er helt greit å gå uten. Deilig å få litt lufting. Ingen forventer at store pupper skal stå rett opp. 

Men er jo litt som beveger seg når jeg er F🙈, så om jeg vet det kan bli mye risting så tar jeg på BH/bikini. 

Anonymkode: 74a34...f5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...