DominantHr Skrevet 4. april 2018 #41 Skrevet 4. april 2018 4 minutter siden, Arabella skrev: Tusen takk for en charmant kompliment! (Det er ikke meg på bildet altså, om du skulle tro det.) Jeg leser mellom linjene i det du skriver. Det tyder på et vakkert sinn, personlighet og ytre. Du hadde ikke valgt et smilende profilbilde hvis det ikke reflekterte Deg. Du får sjekke hva jeg har skrevet her inne tidligere om smilende og/eller leende kvinner. Når kvinner ler TIL meg, da ramler klærne av, og jeg får lyst til å kysse deg, som en begynnelse. ;-)
Fasitten Skrevet 6. april 2018 #42 Skrevet 6. april 2018 På 4.4.2018 den 13.57, puppi skrev: Nei! Tvert om, fra min side! Tenk så distraherende og ufokusert en blir, hvis en finner struttende bryst og brystvorter overalt man befinner seg! Trafikkfarlig er det òg! Man må ofre noen liv for moten da
Sphere Skrevet 6. april 2018 #43 Skrevet 6. april 2018 Fri puppene. Små som store. Forferdelig å tenke på at de skal være fanget slik hele dagen. 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #44 Skrevet 6. april 2018 2 minutter siden, Sphere said: Fri puppene. Små som store. Forferdelig å tenke på at de skal være fanget slik hele dagen. Forferdelig å tenke på at bh gir støtte og gir mindre ubehag i rygg og nakke for de med større bryst? Virkelig? Anonymkode: 00d39...f0f
FluffyJuggernaut Skrevet 6. april 2018 #45 Skrevet 6. april 2018 Bh'en er det andre jeg tar av meg etter jeg kommer hjem og inn døren. Men jeg er ikke kjempe komfortabel med å gå uten bh ute blant folk. For jeg har litt størrelse på puppene og uten bh virker det som folk får mer fokus på dem.
I Grosny Skrevet 6. april 2018 #46 Skrevet 6. april 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forferdelig å tenke på at bh gir støtte og gir mindre ubehag i rygg og nakke for de med større bryst? Virkelig? Anonymkode: 00d39...f0f Selv om jeg gleder meg over at bryster danser fritt så synes jeg at de som føler bh mer behagelig skal bruke slik bh. 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #47 Skrevet 6. april 2018 Jeg tar kun av meg bh'en når jeg skal legge meg. Liker ikke å gå uten bh. Jeg føler meg ustelt. Selv når puppene sto av seg selv syntes jeg det var ubehagelig. Nå som de henger så er det ihvertfall ubehagelig. Anonymkode: e8903...58c
Sphere Skrevet 6. april 2018 #48 Skrevet 6. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Forferdelig å tenke på at bh gir støtte og gir mindre ubehag i rygg og nakke for de med større bryst? Virkelig? Anonymkode: 00d39...f0f Forferdelig å tenke på at enkelte ikke ser ut til å forstå humor. Virkelig.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #49 Skrevet 7. april 2018 Nå dekker man til brystene i omfattende grad og de blir dermed veldig seksualisert. Da vil selvfølgelig menn stirre og bli pirret siden de nå knyttes så sterkt opp mot sex. Hvis kvinner sluttet å bruke bh eller endog valgte å være toppløse alle steder hvor menn var toppløse, så ville den sterke knyttingen mot sex bli svekket og det ville skape mye mindre oppmerksomhet. Spørsmålet er egentlig hva kvinner vil. Hvis kvinner vil at bryster skal knyttes opp mot sex så dekker de til brystene untatt ovenfor mannen de vil ha sex med. Hvis de vil nedseksualisere brystene går kvinner med brystene bare også ovenfor menn de ikke vil ha sex med. Da vil nakne bryster fort bli mindre pirrende og interessant for menn. Anonymkode: 62514...7b3
Gjest String Skrevet 8. april 2018 #50 Skrevet 8. april 2018 Jeg går ofte uten Bh, særlig hjemme. Utrolig godt å lufte de litt, puppene altså. Blir så klamt og trangt inni bhen
Gjest String Skrevet 8. april 2018 #51 Skrevet 8. april 2018 Når det er sagt blir jeg ikke så kåt av å gå sånn, men jeg kan bli lettere tent rett og slett fordi niplene blir stive når det er kaldt i rommet.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #52 Skrevet 8. april 2018 Har 65E. Ikke noe strute pupper her. Så går gjerne uten hjemme av og til, men helst med. Anonymkode: cf68a...2ac
Occulta Skrevet 9. april 2018 #53 Skrevet 9. april 2018 På 4.4.2018 den 11.55, Flørtepus skrev: er vel ønsketenkning ... Nei faktisk ikke. Om du ikke har fått med deg dette så har du ikke fulgt motebildet i år eller i fjor. Synlige brystvorter er skikkelig IN! Det er trendy å gå uten bh, det er også trendy å ikke nappe bryn, ikke barbere armhulene og gå uten sminke. Sykt digg at trendene går mot et mer naturlig ideal. 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #54 Skrevet 9. april 2018 Free the nipples! Anonymkode: 74a34...f5d 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #55 Skrevet 9. april 2018 jeg gikk litt uten i fjor (midten av 20-årene), er jo enda mer trendy i år. Men tror ikke jeg skal gjøre det etter 30, hvem vet. Litt enklere syns jeg når de ikke henger for mye. Også syns jeg det er mer behagelig, blir veldig svett mellom puppene m BH. Blikkene må man bare overse og beregne litt ekstra tid til bussen Anonymkode: 74a34...f5d
jente 93 Skrevet 9. april 2018 #56 Skrevet 9. april 2018 Men er det egentlig så synlig at menn legger merke til det i forbifarten på gata når damer går uten? Jeg liker å gå uten bh, og ofte i passe tettsittende gensere. Hvis niplene er stive ser jeg jo at det vises det litt (hvertfall i lysere plagg), men har ikke tenkt så mye på om det vises når de ikke er stive. Det er kanskje mer tydelig på damer som har store pupper? Har 70C.
Gjest Prinzeza Skrevet 9. april 2018 #57 Skrevet 9. april 2018 Jeg går uten bh men jeg er ung og det er kanskje mer naturlig? Mine er 75b og strutter. Ingen som har kommentert noe på at niplene synes når de blir stive. Så da fortsetter jeg igrunn bare å gå slik.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #58 Skrevet 9. april 2018 Mann her, uten så mye peiling, er vel mer når E’ene og F’ene er ute på tur at det blir veldig synlig? men for all del, jeg syns det er hyggelig når alle går uten jeg Anonymkode: 74a34...f5d
Arabella Skrevet 9. april 2018 #59 Skrevet 9. april 2018 (endret) Jeg har nipler liggende der jeg oppbevarer verktøy. På brystene har jeg brystvorter. De er rosa og ganske små (søte og jomfruelige ifølge en tidligere elsker ), så de synes ikke særlig gjennom en ugjennomsiktig overdel. Endret 9. april 2018 av Arabella 1
jente 93 Skrevet 9. april 2018 #60 Skrevet 9. april 2018 jada, hver eneste tråd om pupper handler til slutt om forskjellen på nippler og brystvorter. jeg liker heller ikke overdreven anglifisering av språket men jeg liker om mulig "brystvorter" enda mindre. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå