Gå til innhold

Droppe BH

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ble brått veldig lei av ubehagelige BHer for et par år siden (jeg bruker rett strl. men synes likevel de fleste er vonde). Nå bruker jeg singlet og av og til soft braes under. Jeg har uansett små bryst, 75A, så jeg velger heller å kle meg etter kroppsfasongen jeg har enn å late som jeg har større pupper 😄 Enkelte plagg er likevel finest med litt padding så jeg har beholdt et par stroppløse spile-bher i tilfelle.

Videoannonse
Annonse
Gjest Overrasket
Skrevet
1 minutt siden, Leeloo said:

Jeg ble brått veldig lei av ubehagelige BHer for et par år siden (jeg bruker rett strl. men synes likevel de fleste er vonde). Nå bruker jeg singlet og av og til soft braes under. Jeg har uansett små bryst, 75A, så jeg velger heller å kle meg etter kroppsfasongen jeg har enn å late som jeg har større pupper 😄 Enkelte plagg er likevel finest med litt padding så jeg har beholdt et par stroppløse spile-bher i tilfelle.

:5:

Skrevet

Jeg hadde lett gått ut BH konstant om det ikke blei så mye mer stirring fra det motsatte kjønn av det. Jeg kan gjøre det når det er posete gensere (eller jeg skal møte noen som jeg uansett vil forføre), men BH-er er så ubehagelige at det er det første jeg tar meg når jeg kommer hjem fra jobb. 

:link:

Skrevet

Jeg bruker sjelden bh, bare hvis jeg skal bort og har på gjennomskinnelig overdel. Det er deilig å slippe noe som hemmer og strammer.

• Liker 1
Skrevet

Har stort sett alltid bh på. Har ikke noe valg. Brystene er for store til å ikke støttes opp av noe. Skulle gjerne gått mer uten.

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, I Grosny skrev:

Jeg vil komme med en teologisk betraktning om tildekking av bryster. En gang leste jeg ett religiøst sitat. " Du skal ikke gjemme ditt lys under en skjeppe!" (Skjeppe betyr bøtte). Brystene er noe av det mest strålende vakre kvinner har, og gjemmer du dem i to bøtter (bh-skåler), så tar du vekk noen av de flotteste visuelle gleder mennesker kan oppnå. Gud blir veldig skuffet når det vakreste han har skapt bare blir gjemt bort. Så skjønne er brystene at de kan få mennenes mest følsomme organ til å reise seg i stiv beundring. I giv akt!  

Skjeppe er ikke det samme som bøtte, det er et målekar. Kilde

Brystene må være av solid størrelse hvis de skal fylle hver sin skjeppe. :ler:

Sitat

Skjeppe, tønneformet målekar for korn, senere også for fisk og andre varer.

Skjeppe er også navn på eldre norsk og dansk volumenhet av størrelse 24–36 liter.

Fra 1683 ble en skjeppe fastsatt til:  1 skjeppe  =1/2 fjerding = 1/8 korntønne = 17,4 liter men ofte ble den regnet til å være større.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror nok at den bibelske skjeppe kunne sammenlignes med bøtte i vår betydning nå.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Arabella skrev:

Jeg tror nok at den bibelske skjeppe kunne sammenlignes med bøtte i vår betydning nå.

I den moderne bibeloversettelsen brukes ordet kar

Selv går jeg sjeldent uten BH. Da føler jeg meg ustelt og sjuskete på linje med å ikke ha pusset tennene eller gredd håret. Det er også ubehagelig, og kan vi verste fall gi kløe og utslett under brystene.

Skrevet
8 timer siden, Flørtepus skrev:

Jeg har lest at det skal være bra for spensten og droppe bh'en Så jeg gikk en del uten i fjor sommer/høst. I vinter har jeg igjen brukt den da det er litt kaldt på jobb og gå uten. Kjenner jo jeg blir litt små kåt av å gå uten. Flere som har samme erfaring?

Hva synes dere menn, sexy med eller uten bh ?

Hvorfor bruker du bh når du er mann? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes nok ikke en kvinne som blir kåt av å gå uten bh, så ts er nok en mann som vanlig. Men å slippe tvangstrøya som bhn er er definitivt behagelig! 

Anonymkode: d511d...f60

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes nok ikke en kvinne som blir kåt av å gå uten bh, så ts er nok en mann som vanlig. Men å slippe tvangstrøya som bhn er er definitivt behagelig! 

Anonymkode: d511d...f60

Jeg trodde en del kvinner kunne bli kåte av å bli sett og beundret.

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Perle said:

Hvorfor bruker du bh når du er mann? 

For å lage en patetisk runketråd?

Anonymkode: 57056...7ad

• Liker 1
Skrevet

Uten bh å sportsbh er sikkerstikk synes jeg. Nå liker jeg de med mindre bryster best å det er ofte de som passer best uten bh. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

For å lage en patetisk runketråd?

Anonymkode: 57056...7ad

Noe i den duren der, ja. :tekola:

Skrevet

Selv går jeg alltid uten BH. Vil ikke bli tatt for en transvestitt.

Skrevet
6 minutter siden, DominantHr skrev:

Selv går jeg alltid uten BH. Vil ikke bli tatt for en transvestitt.

Nå var du vel festlig! :ler:

Skrevet
Akkurat nå, Arabella skrev:

Nå var du vel festlig! :ler:

Er du spydig, mener hva du skriver og/eller prøver du (bare) å sjekke meg opp?

Skrevet
Akkurat nå, DominantHr skrev:

Er du spydig, mener hva du skriver og/eller prøver du (bare) å sjekke meg opp?

Ditt valg. :)

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Arabella skrev:

Ditt valg. :)

Du er utrolig attraktiv. For å holde litt igjen, så vil jeg si:"På grensen til vakker." ;-)

Skrevet
7 minutter siden, DominantHr skrev:

Du er utrolig attraktiv. For å holde litt igjen, så vil jeg si:"På grensen til vakker." ;-)

Tusen takk for en charmant kompliment! :) (Det er ikke meg på bildet altså, om du skulle tro det.)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...