Gå til innhold

Droppe BH

Fremhevede innlegg

Gjest Flørtepus
Skrevet

Jeg har lest at det skal være bra for spensten og droppe bh'en Så jeg gikk en del uten i fjor sommer/høst. I vinter har jeg igjen brukt den da det er litt kaldt på jobb og gå uten. Kjenner jo jeg blir litt små kåt av å gå uten. Flere som har samme erfaring?

Hva synes dere menn, sexy med eller uten bh ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Overrasket
Skrevet

Selvfølgelig er en kvinne uten BH sexy. Push-up-BH er ikke spesielt sexy synes jeg.

Skrevet

Jeg går ofte uten BH, mest fordi det er deilig. Men kåt blir jeg ikke :vetikke:

• Liker 5
Skrevet

Går alltid uten BH i hjemmet, beste som finnes. Men blir ikke kåt av det da, og ikke fått noen spenstigere pupper heller :P 

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker så og si aldri bh, men blir heldigvis ikke kåt av det, det hadde blitt slitsomt i lengden :fnise:

Skrevet

Ja, 

og jeg har hørt fra sikre kilder, i motebyer som Paris, Milano og London, at tynn topp/singlet uten bh eller annet under, er det store i år :nordvesta:

Så alle damer, hvis dere vil vise at dere er «in», og ikke helt utafor, så skal dere droppe bh’en, og gå i så tynn topp som mulig i år :yvonne:

(og gjerne kna litt ekstra på brystvortene, så de blir ekstra stive og struttende :wow: :wow: ).

• Liker 1
Gjest Flørtepus
Skrevet
16 minutter siden, puppi skrev:

Ja, 

og jeg har hørt fra sikre kilder, i motebyer som Paris, Milano og London, at tynn topp/singlet uten bh eller annet under, er det store i år :nordvesta:

Så alle damer, hvis dere vil vise at dere er «in», og ikke helt utafor, så skal dere droppe bh’en, og gå i så tynn topp som mulig i år :yvonne:

(og gjerne kna litt ekstra på brystvortene, så de blir ekstra stive og struttende :wow: :wow: ).

er vel ønsketenkning ...:fnise:

Skrevet
2 hours ago, Flørtepus said:

er vel ønsketenkning ...:fnise:

Nei! Tvert om, fra min side!

Tenk så distraherende og ufokusert en blir, hvis en finner struttende bryst og brystvorter overalt man befinner seg!

Trafikkfarlig er det òg!

Skrevet

Jeg går også ofte uten, det er deilig og kan være fint. 😊 men blir ikke kåt da :fnise:

Skrevet
7 minutter siden, puppi skrev:

Nei! Tvert om, fra min side!

Tenk så distraherende og ufokusert en blir, hvis en finner struttende bryst og brystvorter overalt man befinner seg!

Trafikkfarlig er det òg!

Blir vel andre struttende ting vi kvinner kan få øye på da? :P 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at hvis man tror BH/ikke BH handler om sex-appeal og spenst i brystene har man gått glipp av noen poenger i livet. 

Anonymkode: 09eea...53e

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Helado said:

Blir vel andre struttende ting vi kvinner kan få øye på da? :P 

Hvis du vil se ståpikken min, så kommer ikke det på tale! :bond:

Gjest Overrasket
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tenker at hvis man tror BH/ikke BH handler om sex-appeal og spenst i brystene har man gått glipp av noen poenger i livet. 

Jeg tenker at hvis man tror BH/ikke BH ikke i det hele tatt kan handle om sex-appeal har man gått glipp av noe viktig her i livet. 

Det er avgjørende å foreta rett BH-valg, altså! Resultatet kan gjøre veldig nytte for seg. Bare så det er sagt. :ler:

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg synes at ikke-BH handler om forsterket sexappeal siden brystene slenger bedre :)    Jeg innser også at jeg ikke får med meg alle poengene, som fullstendig overskygges av to slengende vakre flotte poeng!

• Liker 2
Skrevet

Jeg vil komme med en teologisk betraktning om tildekking av bryster. En gang leste jeg ett religiøst sitat. " Du skal ikke gjemme ditt lys under en skjeppe!" (Skjeppe betyr bøtte). Brystene er noe av det mest strålende vakre kvinner har, og gjemmer du dem i to bøtter (bh-skåler), så tar du vekk noen av de flotteste visuelle gleder mennesker kan oppnå. Gud blir veldig skuffet når det vakreste han har skapt bare blir gjemt bort. Så skjønne er brystene at de kan få mennenes mest følsomme organ til å reise seg i stiv beundring. I giv akt!  

Gjest Sjokoladeknask
Skrevet

Mine to har ikke sånt ubehagelig plagg på seg nå, og jeg orker ikke heller. De står for øvrig rett ut. 

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, I Grosny skrev:

Jeg vil komme med en teologisk betraktning om tildekking av bryster. En gang leste jeg ett religiøst sitat. " Du skal ikke gjemme ditt lys under en skjeppe!" (Skjeppe betyr bøtte). Brystene er noe av det mest strålende vakre kvinner har, og gjemmer du dem i to bøtter (bh-skåler), så tar du vekk noen av de flotteste visuelle gleder mennesker kan oppnå. Gud blir veldig skuffet når det vakreste han har skapt bare blir gjemt bort. Så skjønne er brystene at de kan få mennenes mest følsomme organ til å reise seg i stiv beundring. I giv akt!  

Det der var vakkert skrevet, men korrelerer dessverre ikke med det jeg ser i speilet! 3 barn med dertil amming gir ikke akkurat noen strålende vakkert resultat! Men takk 😀

Anonymkode: f5dd7...faf

AnonymBruker
Skrevet

Har også hørt det er bra for spensten å ikke bruke BH. Jeg vet ikke om jeg kan si noe på spensten, jeg har middels store pupper (75C) og de henger ganske/skikkelig. Jeg bruker BH kun en sjelden gang i blandt.
men fordelen jeg kan si jeg merker noe på er ryggen, nakken og hodepine, som jeg ikke har når jeg går uten Bh!

Aldri opplevd å bli kåt av å gå uten bh, så det kan jeg ikke relatere til. Syntes det er ekkelt om menn kan se at jeg går uten bh, så jeg går hovedsaklig bare i store og løse gensere :)

Anonymkode: 29e01...91a

Gjest Flørtepus
Skrevet
2 timer siden, I Grosny skrev:

Veldig godt skrevet. Takk 😚

AnonymBruker
Skrevet

Det hender jeg går uten BH hjemme, men ville alrdi gjort det ute. Nå er ikke de jeg har så veldig store heller, 75A.

Blir ikke kåt av å gå uten BH. Føler meg ustelt

Anonymkode: 2ad8e...e06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...