AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #1 Skrevet 4. april 2018 Ja, som overskriften sier. Når får vi som driver for oss selv vite skatteoppgjøret? Jeg klarer aldri å huske det fra år til år... Anonymkode: 77fce...26b
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #2 Skrevet 4. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, som overskriften sier. Når får vi som driver for oss selv vite skatteoppgjøret? Jeg klarer aldri å huske det fra år til år... Anonymkode: 77fce...26b Mellom august og oktober. Dere må levere skattemelding selv innen 31. Mai (mener jeg). Har du noen som gjør regnskap for deg siden du ikke vet dette selv? Anonymkode: 8f261...cc7
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #3 Skrevet 4. april 2018 Du må førtst levere næringsoppgaven. Gruer meg. Er et helvete hvert år å skjønne det greiene der.. Anonymkode: e946f...402
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #4 Skrevet 4. april 2018 Det står da på skatteetaten.no...... Anonymkode: b1d4f...a22
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #5 Skrevet 4. april 2018 23 minutter siden, AnonymBruker said: Mellom august og oktober. Dere må levere skattemelding selv innen 31. Mai (mener jeg). Har du noen som gjør regnskap for deg siden du ikke vet dette selv? Anonymkode: 8f261...cc7 Ja, noen som gjør det for meg. Kan så klart bare høre med regnskapsfører. Men var letterere og raskere å få svar her Anonymkode: 77fce...26b
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #7 Skrevet 7. april 2018 Er jo bare å fylle ut næringsoppgaven og skattemeldingen, så har du svaret... Om oppgjøret ikke stemmer med leverte papirer gjør regnskapsfører en vanvittig dårlig jobb. Skatteberegning for et ENK er ganske rett frem. Anonymkode: 396c6...b66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå