AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #1 Del Skrevet 4. april 2018 Ikke tørrhoste, men slimete surklehoste. Ikke feber (som jeg har merket). Piper i pusten, hvis jeg får "hosteanfall", får jeg astmalignende symptomer. Men er skrapete og surklete hvis jeg puster dypt. Skal til fastlegen i morgen for noe heeelt annet, kan jeg ta opp dette også? Noe vits i? Anonymkode: b455e...03a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Kilmister Skrevet 4. april 2018 #2 Del Skrevet 4. april 2018 Klart du kan☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #3 Del Skrevet 4. april 2018 3 minutter siden, Mr. Kilmister skrev: Klart du kan☺ Hva tror du det kan være? Anonymkode: b455e...03a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Kilmister Skrevet 4. april 2018 #4 Del Skrevet 4. april 2018 Hehe, det vet jeg ikke, men det gjør nok legen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #5 Del Skrevet 4. april 2018 Kan være CF eller KOLS som gir seigt sekret. Man kan da ta en spirometri og en svettetest. Er disse negative så kan det være mulig at du bare har en infeksjon og trenger antibiotika. Anonymkode: 2034e...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #6 Del Skrevet 4. april 2018 (Atypisk) lungebetennelse? Anonymkode: 8ecb6...c5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #7 Del Skrevet 4. april 2018 Kan det være noe med luften inne der du bor? Strevde med å bli kvitt hoste etter forkjølelse pga dårlig kvalitet på lufta inne. Mugg og fukt der jeg bodde før. Anonymkode: cbf68...081 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #8 Del Skrevet 5. april 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan være CF eller KOLS som gir seigt sekret. Man kan da ta en spirometri og en svettetest. Er disse negative så kan det være mulig at du bare har en infeksjon og trenger antibiotika. Anonymkode: 2034e...07c Tok spirometri for et halvt år siden, helt fine prøver Anonymkode: b455e...03a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #9 Del Skrevet 5. april 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan det være noe med luften inne der du bor? Strevde med å bli kvitt hoste etter forkjølelse pga dårlig kvalitet på lufta inne. Mugg og fukt der jeg bodde før. Anonymkode: cbf68...081 Mulig. Men vasker med klorin. Anonymkode: b455e...03a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #10 Del Skrevet 5. april 2018 Må legge til at det er første gang jeg hoster så lenge (og det ikke er tørrhoste), og jeg har bodd her i 8 år snart. Andre i familien har også hatt hoste, men er kun jeg som ikke blir kvitt den. Når jeg puster ut bråker det skikkelig! Men jeg vil IKKE gå på antibiotika, for jeg får så mange plager av det. Dessuten har jeg ikke feber o.l., føler meg generelt dårlig, men det er pga noe annet. Så kanskje ikke vits i å nevne det? For hva kan legen gjøre annet enn antibiotika? Har astmamedisiner liggende, men kan ikke ta dem for får sinnsyk hjertebank. Anonymkode: b455e...03a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #11 Del Skrevet 5. april 2018 Jeg syns du skal snakke med legen om det. Kanskje du kan få andre astmamedisiner? Hvis du forteller om hjertebanken. Slitsomt med hjertebank. Selvfølgelig skal du snakke med legen om det. Hvis det er mugg hos deg kan det jo ha blitt verre etter hvert. Det kan være skjult så du ikke får vasket det bort. Hva med å få noen til å måle fukt hos deg der du bor? Anonymkode: cbf68...081 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå