Silfen Skrevet 6. april 2018 #41 Skrevet 6. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva blir det neste? Bridget Jonas? Anonymkode: 41cd5...ac6 Du må vel i så fall bytte ut fornavnet til et mannsnavn ... Ikke endre etternavnet, for det er jo fremdeles en kvinne. Smarting. 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #42 Skrevet 6. april 2018 2 minutter siden, Silfen skrev: Du må vel i så fall bytte ut fornavnet til et mannsnavn ... Ikke endre etternavnet, for det er jo fremdeles en kvinne. Smarting. Ja god helg til deg også Gilfen Anonymkode: 41cd5...ac6 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #43 Skrevet 6. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hadde det skjedd så ville helvete ha brutt løs. Man ville fått protester og klager. Det ville blitt omtalt som sexisme og mannsjåvinisme . Man ville fått protestmarsjer verden over. Filmer ville blitt boikottet osv Anonymkode: 153dc...db3 Ja ikke sant Anonymkode: 41cd5...ac6 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #45 Skrevet 6. april 2018 Klarer ikke akkurat hisse meg opp over det, men hadde ikke tenkt på det som en videreføring av Indiana Jones-filmeserien. Hadde filmen vært god nok alene kunne jeg vel kanskje sett den, en god film er en god film, men det hadde ikke vært fordi det liksom er en Indiana Jones-film. Jeg ser ikke akkurat på det som et angrep på meg som mann om en filmkarakter "bytter kjønn" på den måten, og jeg blir ikke forbanna. Jeg bare himler litt med øynene og trekker på skuldrene. Hadde tenkt "Javel, da sluttet de med Indiana Jones", og det er vel omtrent alt jeg hadde giddet å legge i saken. Anonymkode: ae3fc...3ae 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #46 Skrevet 6. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Klarer ikke akkurat hisse meg opp over det, men hadde ikke tenkt på det som en videreføring av Indiana Jones-filmeserien. Hadde filmen vært god nok alene kunne jeg vel kanskje sett den, en god film er en god film, men det hadde ikke vært fordi det liksom er en Indiana Jones-film. Jeg ser ikke akkurat på det som et angrep på meg som mann om en filmkarakter "bytter kjønn" på den måten, og jeg blir ikke forbanna. Jeg bare himler litt med øynene og trekker på skuldrene. Hadde tenkt "Javel, da sluttet de med Indiana Jones", og det er vel omtrent alt jeg hadde giddet å legge i saken. Anonymkode: ae3fc...3ae De færreste blir forbannet. Det er bare unødvendig. Anonymkode: 153dc...db3 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #47 Skrevet 6. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De færreste blir forbannet. Det er bare unødvendig. Anonymkode: 153dc...db3 Ja. Det synes jeg også. Jeg mente ikke at det virket som de fleste andre ble så forbanna heller, jeg bare svarte på trådstarters spørsmål ut fra hva jeg selv tenker. At det ikke bryr meg noe særlig, men at det virker ganske påtatt og tullete. Anonymkode: ae3fc...3ae 1
bopera Skrevet 6. april 2018 #48 Skrevet 6. april 2018 Det store spørsmålet er vel hvorfor de insisterer på å lage enda en Indiana Jones-film..?! Kan ikke bare ting få lov til å hvile i fred? Nå revamper de serien enda en gang, som om ikke den siste filmen var håpløs nok - Indiana på ferie med familien! Jeg bryr meg ikke om det er en kvinne, en mann, eller en sjimpanse i en cowboyhatt - slutt å gjøre gode filmer om til familiedritt, som skal selge matbokser og pennalhus! 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #49 Skrevet 6. april 2018 1 minutt siden, bopera skrev: Det store spørsmålet er vel hvorfor de insisterer på å lage enda en Indiana Jones-film..?! Kan ikke bare ting få lov til å hvile i fred? Nå revamper de serien enda en gang, som om ikke den siste filmen var håpløs nok - Indiana på ferie med familien! Jeg bryr meg ikke om det er en kvinne, en mann, eller en sjimpanse i en cowboyhatt - slutt å gjøre gode filmer om til familiedritt, som skal selge matbokser og pennalhus! Den forrige filmen var helt grei. Anonymkode: 41cd5...ac6
Gjest Balian d'Ibelin Skrevet 6. april 2018 #51 Skrevet 6. april 2018 Merkelig hvordan noen av dere tydeligvis er i mot at kvinner skal få sine egne historier.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #52 Skrevet 6. april 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: «Vi menn»? Du har jo ikke gjort en dritt. Anonymkode: 53c8a...e5b Så bra at du kejnner AB personlig og vet hva han har og ikke har gjort Anonymkode: 5c843...508 2
Elaine Marley Skrevet 6. april 2018 #53 Skrevet 6. april 2018 Nei, jeg synes det er noe tull. Jeg gadd ikke å se Ghostbusters-filmen med kvinner fordi jeg synes det var så teit. De kan heller komme opp med noe annet som er orginalt, og ikke ta filmer mange har et såpass nostalgisk forhold til og gjøre den moderne. Det er jo også grunnen til at mange "remakes" blir ræva fordi man sitter og sammenligner den med orginalen og alt som var bedre der. 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #54 Skrevet 6. april 2018 Kan legge lage Indiana Junior da Anonymkode: 41cd5...ac6
Anoia Skrevet 6. april 2018 #55 Skrevet 6. april 2018 Det her er vel nok et resultat av at Hollywood stadig sliter med frykten for å begi seg ut på nye ting. Alt er bare reboots og spin-offs. Å plassere kvinnelige skuespillere i menns gamle kostymer er ikke nytt og spenstig, det er "same shit, new wrapping" kombinert med forsøk på å score billige PK-poeng. Gi gode kvinnelige skuespillere de originale rollene de fortjener! 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #57 Skrevet 8. april 2018 Nei! Ganske enkelt. Kan ikke tulle med sånt. Anonymkode: e584f...def
herremann Skrevet 8. april 2018 #58 Skrevet 8. april 2018 (endret) Synes det er synd hvordan de ødelegger gamle merkevarer for å nærmest tvinge på oss likestilling, minoritetsbakgrunner eller seksuelle legninger, alt for å være mest mulig politisk korrekt. Joan bond. Indiana joan osv. Kan de ikke lage nye konsepter/rollemodeller om de så gjerne vil få ut et budskap. Endret 8. april 2018 av herremann
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #59 Skrevet 8. april 2018 1 minutt siden, herremann skrev: Synes det er synd hvordan de ødelegger gamle merkevarer for å nærmest tvinge på oss likestilling, minoritetsbakgrunner eller seksuelle legninger, alt for å være mest mulig politisk korrekt. Joan bond. Indiana joan osv. Kan de ikke lage nye konsepter/rollemodeller om de så gjerne vil få ut et budskap. Dette er rasistisk. Anonymkode: 153dc...db3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #60 Skrevet 8. april 2018 Nei, det er idioti. Jane Bond også da kanskje? Anonymkode: 4ef11...77c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå