AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #1 Skrevet 4. april 2018 Director Steven Spielberg says it’s time for a woman to play Indiana Jones The director says he knows putting a woman in the lead role of an Indiana Jones movie would upset fans, but believes it's time the explorer 'took a different form'https://www.thesun.co.uk/tvandshowbiz/5966069/steven-spielberg-indiana-jones-queen-ready-player-one/ Det eneste de bryr seg om i Hollywood i disse dager er penger. Er det okei, synes du, at de gjør om Indiana Jones til Indiana Joan? Kan en kvinne virkelig spille Indiana Jones like godt som Harrison Ford? Blir det i det hele tatt morsomt hvis hun tar frem gunneren og skyter ned en person, slik Harrison Ford gjorde med sverdmannen, med tanke på youtube-episoden? Anonymkode: 342dd...47a
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #2 Skrevet 4. april 2018 Nei, vær så snill! Skal de ødelegge Indiana Jones nå også?! Er det ikke nok med at Ghostbusters ble helt knust etter at de prøvde seg på en feminin utgave av den? Anonymkode: ff389...61f 18
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #3 Skrevet 4. april 2018 Hvorfor klarer ikke kvinner å skape noe eget? Hvorfor må de alltid utnytte det vi menn har skapt og så prøve å tjene penger på det menn har skapt og jobbet for lenge før de ble til? Dette vil bli like glimrende som en Barbiefilm med en mann i hovedrollen. Anonymkode: ff389...61f 9
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #4 Skrevet 4. april 2018 Nei. Damer er ikke tøffe. Hvorfor kan de ikke lage en egen film spm spiller på damers styrke? Anonymkode: a123d...fd7
Stjernekikkeren Skrevet 4. april 2018 #5 Skrevet 4. april 2018 Det blir bare flaut, de har filmer og karakterer som Tomb Raider og Wonder Woman, å allerede ødelegge et godt gammelt varemerke med å gjøre frontfiguren til en kvinne er bare flaut for alle. Det gir et signal om at kvinner ikke kan følge opp med noe like bra selv, men kopiere, og det ødelegger et allerede flott konsept. Ghostbusters var jo bare tull, og skulle de ikke gjøre kjerring av Thor og? Dette blir for dumt. 9
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #6 Skrevet 4. april 2018 Tror ikke Hollywood dropper mannlige sexsymboler enda. Det er mer penger i Oceans 13 enn tilsvarende kvinneutgaver. Det er kvinner som bestemmer hvilke filmer familien skal se paa kino. Ingen menn ved sine fulle fem ville handlet billetter til en film tilsvarende Coyote Ugly til en date. At vi gutta skal sitte aa se paa Matt Damon, Brad Pitt m.fl osv dvs testosteron dryppene muskelmenn sammen med damene er bare slik det er ..... Anonymkode: 7aafe...db5
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #7 Skrevet 4. april 2018 Kjenner at jeg ikke bryr meg nevneverdig, først og fremst fordi en ny Indiana Jones film ikke blir bra uansett om det er mann eller kvinne i hovedrollen. Det er et typisk forsøk på å gjenskape gamle klassikere og det fungerer svært sjelden. Anonymkode: eed39...e19 5
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #8 Skrevet 4. april 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor klarer ikke kvinner å skape noe eget? Hvorfor må de alltid utnytte det vi menn har skapt og så prøve å tjene penger på det menn har skapt og jobbet for lenge før de ble til? Dette vil bli like glimrende som en Barbiefilm med en mann i hovedrollen. Anonymkode: ff389...61f Er det kvinner som står bak denne filmen da? Anonymkode: eed39...e19 8
Gjest PaN Skrevet 4. april 2018 #9 Skrevet 4. april 2018 Har ikke problem med at kvinner spiller en ellers mannsdominerende rolle i film eller serie, det jeg har et problem med er at alle filmer eller serier blir ødelagt av at det skal lage en 2. Film eller serie, det ødelegger bare.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #10 Skrevet 4. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, vær så snill! Skal de ødelegge Indiana Jones nå også?! Er det ikke nok med at Ghostbusters ble helt knust etter at de prøvde seg på en feminin utgave av den? Anonymkode: ff389...61f Britenes statsminister Theresa May gikk jo ut til pressen og sa at hun ville se en Kvinne som fremtidens James Bond, Og at den neste hovedrolleinnehaveren i James Bond etter Daniel Craig burde være en Kvinne... Ikke nok med at den feministiske kopien av Ghostbusters var pinlig dårlig, Men de feministene har et ønske om og ruinere den mest ikoniske filmserien i historien også. Anonymkode: 79cf0...408 3
Silfen Skrevet 4. april 2018 #11 Skrevet 4. april 2018 Don't care, men gleder meg til en kvinnelig Doctor. 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #12 Skrevet 4. april 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor klarer ikke kvinner å skape noe eget? Hvorfor må de alltid utnytte det vi menn har skapt og så prøve å tjene penger på det menn har skapt og jobbet for lenge før de ble til? Dette vil bli like glimrende som en Barbiefilm med en mann i hovedrollen. Anonymkode: ff389...61f For det første: det er ikke kvinner som vil lage en slik film (se under). For det andre: "det menn har skapt og jobbet for lenge før de (kvinner?) ble til"? 4 hours ago, AnonymBruker said: Director Steven Spielberg says it’s time for a woman to play Indiana Jones The director says he knows putting a woman in the lead role of an Indiana Jones movie would upset fans, but believes it's time the explorer 'took a different form'https://www.thesun.co.uk/tvandshowbiz/5966069/steven-spielberg-indiana-jones-queen-ready-player-one/ Anonymkode: 342dd...47a Anonymkode: 01bcd...2c4 9
GammelSierraFan Skrevet 4. april 2018 #13 Skrevet 4. april 2018 Jeg synes det er noe forbanna tull. Indiana Jones er en mann, skjønner ikke hvorfor de plutselig skal bytte kjønn på kjente karakterer. Hva blir det neste? Larry Croft? 6
Gjest Catalina Culès Skrevet 4. april 2018 #14 Skrevet 4. april 2018 1 minutt siden, GammelSierraFan skrev: Jeg synes det er noe forbanna tull. Indiana Jones er en mann, skjønner ikke hvorfor de plutselig skal bytte kjønn på kjente karakterer. Hva blir det neste? Larry Croft? Enig.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #15 Skrevet 4. april 2018 36 minutter siden, GammelSierraFan skrev: Hva blir det neste? Larry Croft? Hadde det skjedd ville de blitt et helvete av raseri. Anonymkode: 153dc...db3 4
GammelSierraFan Skrevet 4. april 2018 #16 Skrevet 4. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hadde det skjedd ville de blitt et helvete av raseri. Anonymkode: 153dc...db3 Oyes, det hadde blitt bråk da. 2
Gjest Balian d'Ibelin Skrevet 4. april 2018 #17 Skrevet 4. april 2018 For å sitere Rachel Weisz da hun ble spurt om en kvinnelig James Bond "Women should get their own stories".
Gjest Balian d'Ibelin Skrevet 4. april 2018 #18 Skrevet 4. april 2018 Jeg mistenker at grunnen til at de heller bare gir kvinner roller som var laget for menn. Er fordi de ikke gidder å lage egne historier for kvinner. Jeg skulle gjerne sett en film om en kvinnelig arkeolog. Men jeg vil ikke se en kvinnelig arkeolog som er en kopi av Indiana Jones.
Gjest Sjokoladeknask Skrevet 4. april 2018 #19 Skrevet 4. april 2018 1 minutt siden, Balian d'Ibelin skrev: Jeg skulle gjerne sett en film om en kvinnelig arkeolog. Men jeg vil ikke se en kvinnelig arkeolog som er en kopi av Indiana Jones. Jeg har en følelse at en «vanlig kvinnelig arkeolog» i film uten masse action hadde vært «kjedelig», derfor det ikke lages. Da jeg begynte på arkeologistudiet var det 150 stk først. I løpet av én måned var vi nede på 30 stk. Folk hadde søkt seg til studiet fordi de hadde sett på Indiana Jones og Tomb Raider og fikk inntrykk at her er det drama! man kommer til å finne GULL og edelstener! Jeg fant tre små flintbiter på 1cm hver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå