AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #1 Skrevet 4. april 2018 Vi har snart to-årsdag, og jeg vil da gjerne fri til han. Vi har snakket om at vi skal gifte oss i løpet av neste år, men det blir en veldig enkel affære (noe vi begge er fornøyde med). Vi har ikke satt noen dato eller funnet ut akkurat hvordan vi skal gjøre det. Jeg tror ikke han er typen til å fri til meg akkurat. Nå har vi liksom blitt enige. Men jeg har veldig lyst til at det skal være et frieri rundt det hele. Og jeg har lyst til å gjøre det super romantisk, men finnes ikke romantisk av meg, så trenger noen gode råd. Jeg vil gjøre det til en veldig privat hendelse, ikke noe som skjer foran noen andre. Har dere noen gode tips til meg? Anonymkode: c7ac2...94d
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #2 Skrevet 4. april 2018 Tenn en haug med lys eller noe Anonymkode: 49199...6dc
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #3 Skrevet 4. april 2018 Så morsomt :D Jeg tenker at det skal være romantisk så må det være noe personlig. Har dere en greie bare dere to? Jeg antar det skal skje på to års dagen deres? Hva gjorde dere på første date? Prøv å gjenskape den? Eller du kan ta den klassiske å fri under eifeltårnet i paris? Bestill en weekend bare dere to :D Eller du kan lage et rebusløp hvor hver post så forteller du om noe du liker ved han eller du gleder deg til å gjøre i fremtiden, eller husker tilbake på som flott. Så siste post frir du. På film ber de folka på resturangen legge ringen inni kaken eller i et champanjeglass, men jeg har alltid tenkt at det må jo være sjangs for at personen spiser den. ikke så romantisk Anonymkode: 471a4...d2e
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #4 Skrevet 5. april 2018 Bak muffins eller noe han liker, og putt ringen eller en lapp inni inni (etter den er ferdig stekt) og dekk over "hullet" med kakedekor. Typen min lagde en lapp han puttet inn i et eple, jeg merket ikke at han hadde skjært ut en bit i eplet og satt den på plass igjen (tror det var stilken han hadde skjært rundt så jeg ikke så at det var noen løs bit liksom) , så jeg beit og så plutselig lappen. Komisk nok trodde jeg at det var en mark eller noe og skrek og kastet eplet på gulvet og sa æææææsj!!!! Maaaark!!! og han plukket det opp og ga meg det for at jeg skulle se ordentlig men jeg bare Uuhhhhgggh ææææ åhneeeei ta den bort hjæælp jeg vil ikke ha æsj ta den bort, og snudde hodet en annen vei som jeg hadde spist en sur sitron. Så til slutt måtte han ta ut lappen selv og sa "Nei, se her " og jeg bare huh? hva er det? aaaawwwwww!!! <3<3<3<3 Anonymkode: 1041d...aba
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #5 Skrevet 6. april 2018 Eller så kan du lage en youtube video med bilder og koselige spøker osv dere har internt, og avslutte med tekst om han vil gifte seg med deg Anonymkode: 1041d...aba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå