Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle kvinner bruker bikini. Hovedmålet er selvsagt å få sol på kroppen og gjerne litt farge. Den brukes vel også helst når varmen slår inn. Men, og dette gjelder både menn og kvinner når dere ser en kvinne i bikini, gjør dere noen formening om det?

Eksempel

https://imgur.com/a/nrdQ8

Om du hadde sett disse to på samme strand samtidig, hadde du bemerket den ene mer enn den andre? Positivt eller negativt? Er vel interessert å høre kommentar fra begge kjønn.

Anonymkode: 29227...163

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, hadde sett en voksen overvektig, og et undervektig barn/tenåring jeg hadde hatt medfølelse for (jeg syntes vartfall hun så undervektig ut, og at hodet var stort ifht kroppen, men hun er sikkert bare veldig ung) Pene begge to da

Anonymkode: aa0da...0ad

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei hvis jeg hadde sett det hadde jeg nok ikke registrert det og tenkt over det. Pleier ikke å studere eller tenke noe om de som er på stranda. Det er som å gå i skogen og gå forbi trær og busker, de bare er der, man tenker ikke noe videre over det.

Anonymkode: 6ae2d...b8b

• Liker 1
Skrevet (endret)

Skjønner ikke helt meningen bak tråden, men... nei? :vetikke:

Skal man tenke noe spesielt når man ser en overvektig/undervektig mann i badebukse?

Endret av Peaches
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Den «overvektige» kvinnen er jo åpenbart gravid. Hva er poenget?

Anonymkode: d4fb4...126

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle kvinner bruker bikini. Anonymkode: 29227...163

Nei, alle kvinner gjør ikke det. 

Anonymkode: 0f760...944

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den «overvektige» kvinnen er jo åpenbart gravid. Hva er poenget?

Anonymkode: d4fb4...126

Ikke gravid.

Carmen La Fox og Line Brems, begge er modeller for fetisher

https://imgur.com/a/MAPfR

Anonymkode: 29227...163

AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig, så ville jeg syns synd på dem begge, for ingen av kroppene ser friske ut.

Anonymkode: 0fc3c...013

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg tror ikke det. Eller, det kan hende de hadde vekket litt medlidenhet. Samtidig finner vi jo både over og undervektige over alt i samfunnet vårt, og da blir man litt blind på det etterhvert. Om de har på seg bikini eller andre klær tror jeg heller ikke påvirker tankene om det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er så mange i bikini på en strand at jeg bruker ikke mange sekunder på hver av dem.

Noe i meg ville likevel tenkt mer om den tynne, for har hatt anorksia, og får litt vonde vibber sånn sett. Men ville korrigert meg selv og latt det gå. Den tykke ville jeg vel brukt ett brøkdel av sekund i å tenke, siden vi er så hjernevasket på det, at "er det der sundt da". 

Så hadde jeg tenkt på : hva skal jeg gjøre i morgen og burde jeg ringe mor mi og helt andre ting.

(kvinne 43,  som er over det meste av utseendesynsingen rundt  andres kropper, i eget sinn. Og prøver ta siste rest med viljen.)

Anonymkode: cd526...b70

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde definitivt ikke bemerket noe, og store damer/menn tenker jeg ikke over i det hele tatt, det er da helt vanlig. Den unge jenta hadde jeg trodd var et barn og sannsynligvis, i mitt stille sinn, tenkt at kanskje hadde en spiseforstyrrelse eller noen sykdom siden hun var veldig spinkel. Men også mulig bildet spiller oss et.puss her, sønnen min gjør ofte ett eller annet på bilder der det blir seende ut som et gedigent gode er limt på en liten tynn kropp.

Anonymkode: 53541...e55

AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle kvinner bruker bikini, selv om du TS ser ut til å mene det. 

Anonymkode: 993e4...045

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde automatisk lagt merke til kropps-forskjellen på de to, men godt at folk føler de kan gå i bikini uansett kroppsform nå når det er så mye kroppspress.. :) 

Anonymkode: 28498...a73

Skrevet

tror jeg hadde syntes den undervektige kroppen er mer ubehagelig å se på enn en veldig overvektig.

AnonymBruker
Skrevet

Hun ene har koset seg litt ekstra ;) Ingenting imot det. Folk gjør det de vil. 

Anonymkode: 28498...a73

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke tenkt over det. Kropp er kropp. 

Anonymkode: f5049...5ce

Skrevet

Hun tjukke har jo uten tvil mest nytte av bikini,

da mere kropp = større areal som må Brunes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...