prikkeline Skrevet 19. februar 2005 #1 Skrevet 19. februar 2005 Temaet har gjerne vært oppe før, men hvilke ringer skal dere ha. Jeg tenker i utgangspunktet på gult gull mener jo litt fristet til å velge hvitt gull ogdå. Det finnes jo mye stilig, men så skal man være fornøyd om 20 -30-40 år også. Sambo sier dett er det samme for han, bare det blir enkelt på hans ring.
Gjest Betty Boop Skrevet 19. februar 2005 #2 Skrevet 19. februar 2005 Vi har kjøpt enkle platina-ringer, hans bredere enn min. Jeg har en platina forlovelsesring med diamant i.
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 19. februar 2005 #3 Skrevet 19. februar 2005 Dette er våre ringer (i gult gull) - hans uten diamant
kristine75 Skrevet 19. februar 2005 #4 Skrevet 19. februar 2005 vi skal ha platina ringer fra meister, de er 9 mm brede og jeg skal ha diamanter i
Annie78 Skrevet 19. februar 2005 #5 Skrevet 19. februar 2005 Vi har helt vanlige ringer i gult gull. Hans er litt bredere enn min. Vi valgte det fordi gullsmeden sa det var de som var finest over tid, og fordi vi kunne få dem samme dag. Og pga økonomi.... Synes de er kjempefine, jeg... :-)
prikkeline Skrevet 19. februar 2005 Forfatter #6 Skrevet 19. februar 2005 Dette er våre ringer (i gult gull) - hans uten diamant Disse ringene har jeg også sett på. Det blir enten slike eller i platina. Når har jeg vist bilder til sambo av de ringene jeg liker - og akkurat nå synes jeg de i hvitt gull eller platina er GRÅDIG fine. Men vil de ikke holde seg like fine altså? Hmmm, da spørs det.
Arkana Skrevet 19. februar 2005 #8 Skrevet 19. februar 2005 Men vil de ikke holde seg like fine altså? Hmmm, da spørs det. Vi har hatt våre (ligner på disse, se linken over) i over 3 år nå, og de er akkurat like fine som da vi kjøpte dem. Kjenner en gullsmed og han sier at det ikke er noen forskjell på "holdbarhet".
Shoegal Skrevet 20. februar 2005 #9 Skrevet 20. februar 2005 Vi har hatt våre (ligner på disse, se linken over) i over 3 år nå, og de er akkurat like fine som da vi kjøpte dem. Kjenner en gullsmed og han sier at det ikke er noen forskjell på "holdbarhet". og selv om holdbarhet er av betydning, så har det vel uansett mest å si hvilken ring en rett og slett liker best? man skal jo tross alt ha den på seg HVER dag...
prikkeline Skrevet 20. februar 2005 Forfatter #10 Skrevet 20. februar 2005 Det hørtes betryggende ut. Jeg har tenkt å kjøpe ringene på ferie nå i løpet av de neste 14 dagene, og sambo skal ikke vere med på turen - så vi må jo bare bli enig med oss selv hva vi vil ha. (slik at jeg kan handle) Og det er jo litt viktig å tenke nøye igjennom det, for det er jo som sagt noe vi skal bruke hver dag resten av vårt liv. Det er jo umulig å si hva jeg kommer til å like om 30 år da (eller enda lengre). Sånn sett er det jo save å satse på den tradisjonelle gifteringen, for den er jo seg selv lik - men.........................så er det jo så masse annet fiiiiiint blir helt sprø av å tenke på det, men kanskje jeg blir klokere og finner "the one" på ferie (eller kanskje jeg blir enda mer forvirret). Disse syns jeg var litt fine: http://www.weddingring.de/en/weddingringga...details_19.html
Olifant Skrevet 20. februar 2005 #12 Skrevet 20. februar 2005 Disse syns jeg var litt fine: http://www.weddingring.de/en/weddingringgallery/weddingringdetails_19.html De var mer enn bare litt fine vel, de var jo nydelige!
maki Skrevet 20. februar 2005 #13 Skrevet 20. februar 2005 De var mer enn bare litt fine vel, de var jo nydelige!
prikkeline Skrevet 20. februar 2005 Forfatter #15 Skrevet 20. februar 2005 Okei da - de var NYYYYYYDELIGE. Hmmm, tror jeg må printe ut bilde av disse og ta med meg :ekstra kul:
Arkana Skrevet 20. februar 2005 #16 Skrevet 20. februar 2005 Ja, holdbarhet var overhodet ikke i våre tanker da vi valgte ringer. Vi valgte de vi synes var finest.
leela Skrevet 20. februar 2005 #17 Skrevet 20. februar 2005 Jeg fikk smeltet om gullet fra mammas og bestemors gifteringer og laget to ringer i hvitt gull som er unike for oss
Shoegal Skrevet 20. februar 2005 #18 Skrevet 20. februar 2005 Jeg fikk smeltet om gullet fra mammas og bestemors gifteringer og laget to ringer i hvitt gull som er unike for oss oi, det var spesielt, og høres fint ut på alle måter
Lassie Skrevet 20. februar 2005 #19 Skrevet 20. februar 2005 maki hadde jo utrolig flotte ringer!! Sånne vil jeg også ha!!! Hvor mye må dere betale for dem? Ikke det at jeg skal gifte meg nå asså, men jeg forelsket meg totalt i de ringene der!
maki Skrevet 20. februar 2005 #20 Skrevet 20. februar 2005 maki hadde jo utrolig flotte ringer!! Sånne vil jeg også ha!!! Hvor mye må dere betale for dem? Ikke det at jeg skal gifte meg nå asså, men jeg forelsket meg totalt i de ringene der! Tusen takk, vi forelsket oss helt i dem selv vi Betalte 5500 for dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå