AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #1 Skrevet 3. april 2018 Føler at sosiale medier ødelegger for forholdet. Etter noen måneders daring har det begynt å dabbe. Det er vel naturlig. Likevel tar jeg meg i å analysere når vi de siste dagene har hatt minimalt med kontakt og han begynner å overse mine meldinger på Messenger og heller er opptatt på Insta F.eks. Jeg vet dette er barnslig, men kan ikke noe for det! Jeg får signaler om at han ønsker seriøst og langvarig forhold, men dette driver meg til vanvidd og gjør meg så fryktelig usikker. Jeg har ikke tenkt å kommentere dette ovenfor ham. Såpass ryggrad har jeg, men hva hadde dere gjort eller tenkt? Mine tanker nå er at han bare er player og holder meg på gress fordi sexen er god. Anonymkode: 4929d...ca7
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #2 Skrevet 3. april 2018 Slutt å søk han opp og følg med på aktiviteten hans. Angående hva han vil med deg så spør han! Anonymkode: 769ca...041 6
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #3 Skrevet 3. april 2018 Vi har jo snakket om det! Han vil ha en fremtid og har snakket mye om den, men handlingene i det siste forteller meg noe annet og det er de jeg nå tolker. Han er komplett allergisk mot drama for bagateller så jeg kan ikke ta dette med ham, derfor spør jeg hva dere hadde tenkt. Meldingsfrekvensen har dabbet ekstremt i det siste og pga avstand kan vi ikke sees så ofte. Han har også barn, det har ikke jeg men han har ikke barna nå. Mye av vårt forhold er basert på disse forbaska meldingene Fortvilet TS som gjerne vil ha svar fra menn også Anonymkode: 4929d...ca7
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #4 Skrevet 3. april 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har jo snakket om det! Han vil ha en fremtid og har snakket mye om den, men handlingene i det siste forteller meg noe annet og det er de jeg nå tolker. Han er komplett allergisk mot drama for bagateller så jeg kan ikke ta dette med ham, derfor spør jeg hva dere hadde tenkt. Meldingsfrekvensen har dabbet ekstremt i det siste og pga avstand kan vi ikke sees så ofte. Han har også barn, det har ikke jeg men han har ikke barna nå. Mye av vårt forhold er basert på disse forbaska meldingene Fortvilet TS som gjerne vil ha svar fra menn også Anonymkode: 4929d...ca7 Da overtolker du. Som sagt, slutt å søk han opp og slutt å sjekk ut aktiviteten hans Anonymkode: 769ca...041 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #5 Skrevet 4. april 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har jo snakket om det! Han vil ha en fremtid og har snakket mye om den, men handlingene i det siste forteller meg noe annet og det er de jeg nå tolker. Han er komplett allergisk mot drama for bagateller så jeg kan ikke ta dette med ham, derfor spør jeg hva dere hadde tenkt. Meldingsfrekvensen har dabbet ekstremt i det siste og pga avstand kan vi ikke sees så ofte. Han har også barn, det har ikke jeg men han har ikke barna nå. Mye av vårt forhold er basert på disse forbaska meldingene Fortvilet TS som gjerne vil ha svar fra menn også Anonymkode: 4929d...ca7 Jeg er i samme type forhold nå. Er veldig avhengig av meldingene for å føle at vi holder tett kontakt, mens han kan noen ganger la det gå et halvt døgn før han svarer - selv om jeg vet at han har vært innlogget i mellomtiden (både på messenger og snap). Det er to muligheter: Enten er han ikke så opptatt av denne type kontakt, og får mindre ut av det enn deg. Det vil bli mer på den måten videre ettersom tiden går, så det må du i så fall bare venne deg til. Eller så er han ikke så interessert lenger. Det er vel det som skjer i mitt forhold nå, han er nå aktiv på datesider igjen, så da er han vel på utkikk etter neste... Vanskelig dette! Man skulle så gjerne funnet en som ønsker en selv like mye som man selv ønsker personen. Det skal mye til at det klaffer på den måten! Anonymkode: 6865a...e40
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #6 Skrevet 4. april 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Da overtolker du. Som sagt, slutt å søk han opp og slutt å sjekk ut aktiviteten hans Anonymkode: 769ca...041 Jeg sjekker det ikke proaktivt, men kan ikke unngå å se det når jeg selv er på SoMe. Har vel andre ting å drive med enn å stalke andres aktivitet. TS Anonymkode: 4929d...ca7
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #7 Skrevet 4. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i samme type forhold nå. Er veldig avhengig av meldingene for å føle at vi holder tett kontakt, mens han kan noen ganger la det gå et halvt døgn før han svarer - selv om jeg vet at han har vært innlogget i mellomtiden (både på messenger og snap). Det er to muligheter: Enten er han ikke så opptatt av denne type kontakt, og får mindre ut av det enn deg. Det vil bli mer på den måten videre ettersom tiden går, så det må du i så fall bare venne deg til. Eller så er han ikke så interessert lenger. Det er vel det som skjer i mitt forhold nå, han er nå aktiv på datesider igjen, så da er han vel på utkikk etter neste... Vanskelig dette! Man skulle så gjerne funnet en som ønsker en selv like mye som man selv ønsker personen. Det skal mye til at det klaffer på den måten! Anonymkode: 6865a...e40 Ja det har dabbet, begynner å nærme seg tremånedersgrensa. Og da er spm.: what to do? Er dette mannehula? Trenger han Space? Vil han ha meg på avstand eller til å jage (for det sistnevnte gidder jeg ikke!). Egentlig vil jeg ikke ha spill i det hele tatt! Jeg føler at han tester meg og gjør dette med vilje for å sjekke om jeg er passivagressivt spetakkel som snart eksploderer i trynet på ham. Det han i så fall ikke skjønner er at jeg simpelheten bare mister interessen. Jeg vil ha noe EKTE. Vet du at han er aktiv der eller tror? TS Anonymkode: 4929d...ca7
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #8 Skrevet 4. april 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja det har dabbet, begynner å nærme seg tremånedersgrensa. Og da er spm.: what to do? Er dette mannehula? Trenger han Space? Vil han ha meg på avstand eller til å jage (for det sistnevnte gidder jeg ikke!). Egentlig vil jeg ikke ha spill i det hele tatt! Jeg føler at han tester meg og gjør dette med vilje for å sjekke om jeg er passivagressivt spetakkel som snart eksploderer i trynet på ham. Det han i så fall ikke skjønner er at jeg simpelheten bare mister interessen. Jeg vil ha noe EKTE. Vet du at han er aktiv der eller tror? TS Anonymkode: 4929d...ca7 Vet at han er det. Logget inn selv og han var pålogget og hadde forandret profilen sin Anonymkode: 6865a...e40
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #9 Skrevet 4. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vet at han er det. Logget inn selv og han var pålogget og hadde forandret profilen sin Anonymkode: 6865a...e40 Hvor lenge har dere vært sammen? Har dere vært eksklusive og stadfestet at dere er kjærester? I så fall er aktivitet på datingsider og endring av profil totalt uaktuelt! Anonymkode: 4929d...ca7
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #10 Skrevet 4. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge har dere vært sammen? Har dere vært eksklusive og stadfestet at dere er kjærester? I så fall er aktivitet på datingsider og endring av profil totalt uaktuelt! Anonymkode: 4929d...ca7 Ikke sammen, datet i 2 mnd. Ikke avtalt eksklusivitet egentlig. Jeg tok det for gitt... Anonymkode: 6865a...e40
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #11 Skrevet 4. april 2018 Jeg vet ikke med deg TS, men hos meg er alltid 2, 3 mnd grensen hvor man merker om motparten er investert eller ei. Ring han, slå av en prat, spør hvordan dere ligger an. Så slipper du å iritere og analysere. til du andre som har en date på datingjaget; jeg ville droppet kontakten om du er ute etter noe seriøst. Han har åpenbart ikke bestemt seg. Anonymkode: ed658...3ce
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #12 Skrevet 4. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: til du andre som har en date på datingjaget; jeg ville droppet kontakten om du er ute etter noe seriøst. Han har åpenbart ikke bestemt seg. Anonymkode: ed658...3ce Fullstendig klar over at han ikke har bestemt seg, og at vi nok er der nå at dette ikke blir et forhold. Trist, for jeg vil egentlig prøve lenger. Men man kan jo ikke tvinge noen til å ville satse på seg... Anonymkode: 6865a...e40
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #13 Skrevet 5. april 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke med deg TS, men hos meg er alltid 2, 3 mnd grensen hvor man merker om motparten er investert eller ei. Ring han, slå av en prat, spør hvordan dere ligger an. Så slipper du å iritere og analysere. til du andre som har en date på datingjaget; jeg ville droppet kontakten om du er ute etter noe seriøst. Han har åpenbart ikke bestemt seg. Anonymkode: ed658...3ce Helt rett, 3-månedersgrensa nærmer seg og jeg kan ikke se at han har investert noe. Faktisk, ingen verdens ting bortsett fra ord. Nå får han en kald skulder dessverre, mens jeg stadig observerer at han prioriterer annet enn oss. Han har også sluttet å dele av hverdagen sin og spiller tydeligvis spill der jeg liksom skal gå rundt og lure på hva han driver med? Mange, mange små varsellamper. Han er flink til å balansere aaaakkurat der at han har meg på armlengs avstand. Gir aaakkkurat nok til at jeg fortsatt er der, men overhodet ikke nok til at jeg blir. Det siste vet han ikke stakkar. Men det er ganske morsomt å observere spillet hans fra avstand. TS Anonymkode: 4929d...ca7
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #14 Skrevet 5. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt rett, 3-månedersgrensa nærmer seg og jeg kan ikke se at han har investert noe. Faktisk, ingen verdens ting bortsett fra ord. Nå får han en kald skulder dessverre, mens jeg stadig observerer at han prioriterer annet enn oss. Han har også sluttet å dele av hverdagen sin og spiller tydeligvis spill der jeg liksom skal gå rundt og lure på hva han driver med? Mange, mange små varsellamper. Han er flink til å balansere aaaakkurat der at han har meg på armlengs avstand. Gir aaakkkurat nok til at jeg fortsatt er der, men overhodet ikke nok til at jeg blir. Det siste vet han ikke stakkar. Men det er ganske morsomt å observere spillet hans fra avstand. TS Anonymkode: 4929d...ca7 Det er interessant for meg å følge denne tråden siden jeg er i samme båt, ser det ut til. Men her har kontakten tatt seg opp masse de siste dagene, så nå vet jeg sannelig ikke hva som skjer.. Mye deling fra hverdagen og søte meldinger. Tror noen ganger at manglende kontakt kan være at personen må ha litt space, og jeg er ikke så flink til å gi det. Kan ende opp med å mase og bli usikker. Og tolke alt mulig i verste mening (noe forøvrig de fleste som svarer på tråder her inne gjør også da, sånn at det er sagt). Nå ser det ut til at du har bestemt deg, og da er det jo litt morsomt å se hva som skjer. Når du trekker deg unna, kommer han nok etter. Det er et spill, men det er også naturlig menneskelig atferd, det å ønske det man kanskje ikke kan få.. Lykke til og oppdater gjerne! Anonymkode: 6865a...e40
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #15 Skrevet 5. april 2018 Så bra at det har tatt seg opp! Det virker å være litt offgrid og få de til å savne. Som du sier, ikke sikkert han har savnet, men at han har trengt litt space. For min del fungerer sånt svært dårlig. Jeg liker åpen og klar kommunikasjon. Trenger du space, si det og gi meg ca perspektiv i tid. Distanserer du deg bare, gir det feil signaler i tillegg til å gjøre deg til en tafatt og konfliktsky...et eller annet. ''Mann'' kan jeg i alle fall ikke bruke her. Eller voksen for den saks skyld. Jeg har kommet dit hen at jeg oppsummert sett innser at han ikke gir meg det jeg trenger i et forhold. FF? Ja jøss, det er vi. Men noe mer er vi ikke, i praksis. Fortsetter han å behandle meg som FF, vil jeg ikke kunne gi mer enn kun det og alt vil bare feide ut etter kort tid. Det verste er at jeg ikke tror han ser det, men tror jeg er fornøyd med alt det han har sagt og lovt. TS Anonymkode: 4929d...ca7
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #16 Skrevet 5. april 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så bra at det har tatt seg opp! Det virker å være litt offgrid og få de til å savne. Jeg har kommet dit hen at jeg oppsummert sett innser at han ikke gir meg det jeg trenger i et forhold. FF? Ja jøss, det er vi. Men noe mer er vi ikke, i praksis. Fortsetter han å behandle meg som FF, vil jeg ikke kunne gi mer enn kun det og alt vil bare feide ut etter kort tid. Det verste er at jeg ikke tror han ser det, men tror jeg er fornøyd med alt det han har sagt og lovt. TS Anonymkode: 4929d...ca7 Ja, det å savne hverandre kan få forhold til å blusse opp igjen, får se hva som skjer her da. Vi er jo også der på 2,5 mnd og da er ikke relasjonen ny men man har heller ikke lang fartstid sammen og kjenner hverandre ikke så voldsomt godt ennå. FF er jo en form for forhold det også hvis begge er fornøyd med det. Jeg har vurdert at jeg kanskje er ute etter det, men allikevel må mannen ikke date eller ligge med andre. Så sånn sett krever det en forpliktelse som man må inngå.. Har du ikke tenkt å snakke med han? Spørre om hvor forholdet går videre? Jeg er sånn som trenger avklaring for selv å kunne gå videre, men alle er jo ikke sånn. Anonymkode: 6865a...e40
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #17 Skrevet 5. april 2018 Mulig vi til slutt bare blir enige om FF. Aner ikke. Ja, jeg har tenkt å snakke med ham, men venter til vi er sammen da jeg helst vil ta dette ftf. Ikke på melding eller over telefon. I mellomtiden observerer jeg ham og noterer mangel på investering. TS Anonymkode: 4929d...ca7
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #18 Skrevet 5. april 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig vi til slutt bare blir enige om FF. Aner ikke. Ja, jeg har tenkt å snakke med ham, men venter til vi er sammen da jeg helst vil ta dette ftf. Ikke på melding eller over telefon. I mellomtiden observerer jeg ham og noterer mangel på investering. TS Anonymkode: 4929d...ca7 Ja, det er en helt fin strategi det! Å trekke seg litt unna for å se hva som skjer da. Det var jo det jeg gjorde her etter å ha oppdaget at han er på en dateside, og da kom han tilbake i sterkere grad. Det må over det lange løp være like mye kontakt og like mye investert i et forhold hvis det skal vare. Det kan ikke bare være en som gir innsats og passer på at relasjonen går framover. Så sånn sett får du jo nå sett hva han er laget av. Forsvinner han helt bort, har du jo svaret ditt. Anonymkode: 6865a...e40
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #19 Skrevet 5. april 2018 På 3.4.2018 den 23.56, AnonymBruker skrev: Vi har jo snakket om det! Han vil ha en fremtid og har snakket mye om den, men handlingene i det siste forteller meg noe annet og det er de jeg nå tolker. Han er komplett allergisk mot drama for bagateller så jeg kan ikke ta dette med ham, derfor spør jeg hva dere hadde tenkt. Meldingsfrekvensen har dabbet ekstremt i det siste og pga avstand kan vi ikke sees så ofte. Han har også barn, det har ikke jeg men han har ikke barna nå. Mye av vårt forhold er basert på disse forbaska meldingene Fortvilet TS som gjerne vil ha svar fra menn også Anonymkode: 4929d...ca7 Allergisk for drama pga bagateller? For noe jævla bullshit! Han vil bare ikke ta ansvar for eget liv. Si du ikke vil ha det sånn og er villig til å kutte ham ut. Enten så skjerper han seg eller så slipper du i alle fall det drittet her og kan finne deg en skikkelig mann! Anonymkode: 4b8e2...70a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå