SoWhat? Skrevet 4. april 2018 #21 Del Skrevet 4. april 2018 På 3.4.2018 den 23.29, AnonymBruker skrev: Jeg trodde det var mulig å få et vettug svar her inne uten å bli kalt for fjortiss (er 28), hore og alt mulig. Bare glem det. Prøver å slette mitt eget innlegg, men det er visst ikke mulig. Er nok ikke bare bitre menn som sprer dritt her inne nei ! Anonymkode: 067b5...445 Men poenget er at du må gjøre det fordi han skal hjelpe deg=du gir ham forhåpninger. Ellers kunne du bare spurt. Men om han går i fella, så får han takke seg litt selv også. Gjør hva du vil for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #22 Del Skrevet 4. april 2018 På 3.4.2018 den 23.29, AnonymBruker skrev: Jeg trodde det var mulig å få et vettug svar her inne uten å bli kalt for fjortiss (er 28), hore og alt mulig. Bare glem det. Prøver å slette mitt eget innlegg, men det er visst ikke mulig. Er nok ikke bare bitre menn som sprer dritt her inne nei ! Anonymkode: 067b5...445 Du skal få et normalt svar av meg. Hva hvis han ønsker mer etter flørten? Hvordan skal flørten fungere og hvor lenge? Hva hvis han prøver seg på mer? Hva med en byttehandel i stedet? Om han er alene kan du foreslå vinduspuss eller vaskehjelp mot bilhjelp. Faren min hadde fast avtale med ei venninne for mange år siden med bilhjelp mot vinduspuss. Anonymkode: 48485...e75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #23 Del Skrevet 6. april 2018 Jeg synes ikke noe om å utnytte folk. Det går an å spør høflig, man trenger ikke å flørte. Uansett synes jeg det er en uting å spør bilmekanikere, tømrere og snekkere om hjelp på friden. Er du klar over hvor mange som spør dem om det? Fortjener ikke de litt fritid? I tillegg reagerer jeg på at det er kompisen til faren din. Høres flaut ut for faren din hvis du skal flørte med kompisen. Jeg ville ha droppet å spør. Anonymkode: 35f06...88c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 7. april 2018 #24 Del Skrevet 7. april 2018 (endret) På 3.4.2018 den 22.27, AnonymBruker skrev: Jeg har en bil som sårt trenger å fixes. Har dårlig råd nå. Er det veldig galt av meg å være litt extra "på" i en flørtete stil for å få pappas bilkyndige kompis til å hjelpe meg. Jeg VET han liker meg. For drøyt ? Anonymkode: 067b5...445 Godt å se at unge kvinner i dag fokuserer på å bruke hodet sitt og ta frem evner som faktisk betyr noe, og ikke bare tyr til misbruk av seksuell makt. Du kommer nok langt i verden.. når du har pult deg oppover i hierarkiet. Men det er vel greit at du innrømmer overfor deg selv at du ikke har noe annet å by på enn sex. Endret 7. april 2018 av jabx 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest N-Nøff Skrevet 7. april 2018 #25 Del Skrevet 7. april 2018 Det er snakk om å FLØRTE, ikke pule. Og jeg ser ikke hva det skulle være godt for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #26 Del Skrevet 7. april 2018 Jeg hadde bare spurt. Uten å flørte. Pappa og jeg fikk låne verkstedet til en kollega/kompis av han. Jeg spurte om vi kunne låne, sa takk i person, og ga sjokolade og øl (liker begge deler). Jeg hadde ALDRI fått meg til å flørte for å oppnå noe, spesielt når det er en venn av min egen far. Liker ikke å bruke dette ordet, men jeg må; det er kleint Anonymkode: d44b5...f49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badematte Skrevet 7. april 2018 #27 Del Skrevet 7. april 2018 Du kan vel bare tilby sex mot hjelp med bilen? Da får dere begge i pose og sekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badematte Skrevet 7. april 2018 #28 Del Skrevet 7. april 2018 Jeg tenker alder her. Er han 40 så go for it hvis han er heit. Er han 60 not so much. De er ganske skrukkete i den alderen. Lå med læreren min da jeg var 18 og han 49 men han var prime dengang. Gikk fort nedover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #29 Del Skrevet 7. april 2018 Hvorfor spør du ikke faren din om dette? Han kjenner dere begge, og foreldre pleier ha gode råd, så han kan sikkert svare på om du bør flørte deg til hjelp... Anonymkode: 847a3...abd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 7. april 2018 #30 Del Skrevet 7. april 2018 Jeg bruker og bytte med kaker og slikt, og er det dattera til en kompis så er det som regel kompisen som kommer kjørende med bilen til dattera, tror de fleste helst ikke vil flørte så mye med dattera til kompisen særlig vis det er stor aldersforskjell 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #31 Del Skrevet 8. april 2018 Bare meg som forstår at TS er en mann som er interessert i datteren til kompisen? Anonymkode: 73bec...e0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chamallow Skrevet 8. april 2018 #32 Del Skrevet 8. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare meg som forstår at TS er en mann som er interessert i datteren til kompisen? Anonymkode: 73bec...e0b Haha shady isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 8. april 2018 #33 Del Skrevet 8. april 2018 Du får tilby å vaske bilen hans i betaling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå