Gå til innhold

Umoralsk å flørte med pappas kompis for å få litt hjep med bilen ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en bil som sårt trenger å fixes. Har dårlig råd nå. Er det veldig galt av meg å være litt extra "på" i en flørtete stil for å få pappas bilkyndige kompis til å hjelpe meg.  Jeg VET han liker meg. For drøyt ?

Anonymkode: 067b5...445

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Løstøs

Anonymkode: aaaf0...8a3

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Betal med natura.

Anonymkode: 7daae...5f6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en bil som sårt trenger å fixes. Har dårlig råd nå. Er det veldig galt av meg å være litt extra "på" i en flørtete stil for å få pappas bilkyndige kompis til å hjelpe meg.  Jeg VET han liker meg. For drøyt ?

Jaaa for drøyt,og ikke pent gjort av deg..

Anonymkode: 6a1cc...6f1

• Liker 2
Skrevet

Så du er usikker på om det å narre noen til å reparere bilen din for deg gratis er umoralsk?

• Liker 10
Skrevet

Neida. verdens eldste yrke. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ehh...hvorfor ikke bare spør om han kan bistå med bilen?!

Anonymkode: d85e4...8e8

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, stan skrev:

Så du er usikker på om det å narre noen til å reparere bilen din for deg gratis er umoralsk?

Har jeg sagt at jeg skal narre noen ? Jeg bruker da bare litt kvinnelist         :fnise:

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har jeg sagt at jeg skal narre noen ? Jeg bruker da bare litt kvinnelist         :fnise:

Lol. Kvinnelist ja.. Alle menn blir jo lurt av den 🙄😴 

Kan du ikke bruke hodet og ikke musa di for en gangs skyld? Spør han om hjelp, uten å flashe puppene. 

• Liker 12
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, så lenger du er villig til å skræve for jobben så.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kan du ikke bare spørre faren din om han tror kompisen sin gidder å gjøre det gratis eller billig for deg, og få han til å spørre? Du trenger ikke hore deg rundt og flørte, men bare spørre på vanlig måte

Anonymkode: f3b80...a04

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått mye hjelp med alt fra biler til ting med hjemmet, rett og slett ved å spørre som en normal hyggelig og oppegående person. Jeg passer alltid på å understreke at de må bare si ifra om de trenger noe hjelp, jeg baker kaker og gir vinflasker som takk. Aldri har flørt eller sex vært på bordet. Du skjønner, folk liker å hjelpe og være til nytte, men ikke for fjortisser som selger seg billig. 

Anonymkode: 67322...3e3

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, FrodeF skrev:

Lol. Kvinnelist ja.. Alle menn blir jo lurt av den 🙄😴 

Kan du ikke bruke hodet og ikke musa di for en gangs skyld? Spør han om hjelp, uten å flashe puppene. 

" Ikke bruke musa mi for en gangs skyld "  Som om jeg ligger meg til alt her i verden lissom ??   Skjerp deg !

AnonymBruker
Skrevet

dere tror på det..

Anonymkode: 759bd...efe

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes du er utspekulert, kalkulende og egoistisk som kan tenke deg å utnytte et velmenende menneske.

Slikt har ikke med moral å gjøre, men om stolthet og verdighet.   

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde det var mulig å få et vettug svar her inne uten å bli kalt for fjortiss (er 28), hore og alt mulig.

Bare glem det. Prøver å slette mitt eget innlegg, men det er visst ikke mulig.

Er nok ikke bare bitre menn som sprer dritt her inne nei !

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så du later som du er interessert i ham. Som partner og elsker, for å få han til å gjøre en jobb for deg. 

Det kaller du kvinnelist? Jeg kaller det for å holde noen for narr og utnyttelse. 

Hvis du tilbyr ham sex for å reparere bilen så er det i det minste en ærlig byttehandel (men en ulovlig en). 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Æsj, skjerp deg

Anonymkode: 335bc...906

AnonymBruker
Skrevet

megan-fox-wallpapers-walls.jpg

Anonymkode: 05b87...b6e

• Liker 1
Skrevet
På 3.4.2018 den 22.53, AnonymBruker skrev:

Det er så kleint med damer som tror de er så lure når de bruker kvinnelist. Mye bedre å bare spørre om hjelp. Jeg gidder ikke hjelpe damer som undervuderet meg så mye at de innbiller seg at de kan lure meg med såkalt kvinnelist.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...