Gjest Gillians Skrevet 3. april 2018 #1 Skrevet 3. april 2018 Nå finnes det både en på fransk, tysk og italiensk! Jeg følger litt med på dem siden jeg syns det er en flott måte å friske opp fremmedspråk på. Andre som gjør det her inne? Så mye lettere å forstå hva de sier siden man vet omtrent hva handlingen skal være. Av det jeg har sett syns jeg den tyske treffer best til nå, hadde vært veldig gøy å høre om andre har noen meninger om dem!
Wonders Skrevet 4. april 2018 #2 Skrevet 4. april 2018 Nei, jeg er nok ikke helt i målgruppen. Synes ikke den norske er noe bra heller jeg da men.... 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #3 Skrevet 4. april 2018 14 timer siden, Gillians skrev: Nå finnes det både en på fransk, tysk og italiensk! Jeg følger litt med på dem siden jeg syns det er en flott måte å friske opp fremmedspråk på. Andre som gjør det her inne? Så mye lettere å forstå hva de sier siden man vet omtrent hva handlingen skal være. Av det jeg har sett syns jeg den tyske treffer best til nå, hadde vært veldig gøy å høre om andre har noen meninger om dem! Vil gjerne se den italienske, vet du hvor man kan se? Anonymkode: f079c...fe5
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #4 Skrevet 4. april 2018 Oi! Hadde ikke fått med meg dette! Finnes det en nettside som samler alle disse versjonene? Anonymkode: d9686...71c
Gjest Balian d'Ibelin Skrevet 4. april 2018 #5 Skrevet 4. april 2018 Så aldri på den norske så jeg kommer heller ikke til å se på disse.
Gjest Gillians Skrevet 4. april 2018 #6 Skrevet 4. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Oi! Hadde ikke fått med meg dette! Finnes det en nettside som samler alle disse versjonene? Anonymkode: d9686...71c Nei, dessverre. Her på originalsidene må man bruke vpn, men de finnes også til nedlasting med engelske tekster, men det er jeg ikke så god på. Jeg kan fransk og tysk godt nok til å skjønne dem, særlig med tekst, men den italienske blir vanskeligere. Har derimot sett mye av den italienske med tekst på youtube. Her er den franske: https://www.france.tv/slash/skam-france/ Den tyske: https://www.druck-serie.de Og den italienske: http://skamitalia.timvision.it
Gjest PaN Skrevet 4. april 2018 #7 Skrevet 4. april 2018 Enda en serie de skal tulle til med oppfølgere?
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #8 Skrevet 4. april 2018 Er kulturen i de ulike seriene ulike eller er alle som de norske? Anonymkode: f8f62...ed9
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #9 Skrevet 5. april 2018 8 timer siden, Pussle skrev: Enda en serie de skal tulle til med oppfølgere? De har laget flere oppfølgere i Norge men disse er remakes så. Anonymkode: f0d05...750
Gjest Gillians Skrevet 5. april 2018 #10 Skrevet 5. april 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Er kulturen i de ulike seriene ulike eller er alle som de norske? Anonymkode: f8f62...ed9 Hva mener du med kulturen?
Unika Skrevet 6. april 2018 #11 Skrevet 6. april 2018 På 4.4.2018 den 23.31, AnonymBruker skrev: Er kulturen i de ulike seriene ulike eller er alle som de norske? Anonymkode: f8f62...ed9 De har jo ikke russetid i de landene, så mye av handlingen er nok skrevet om, og har fått lokale preg.
Gjest Gillians Skrevet 6. april 2018 #12 Skrevet 6. april 2018 Jeg syns det er litt dårlig taklet i den franske, de skal bare arrangere en stor fest, liksom. Men jeg vet ikke om de kommer til å ta det temaet særlig videre. Sesong 1 er ferdig nå og s2 begynner på mandag, gleder meg. Han som spiller William er dritkjekk, men han ser ut som han er 25, hvilket han også er, tror jeg. Litt weird. Her er traileren til s2: Skjønner ikke at de avslører så mye, det var jo halve greia å ikke ane hva som ville skje. S
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #13 Skrevet 6. april 2018 Får ikke vpn til å fungere på den tyske serien. Hvordan gjør du det? Anonymkode: 62014...362
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå