AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #1 Skrevet 3. april 2018 Er dette like bra som Royal Canin og Eukanuba, eller Hills? Det er de tre nevnte jeg kjenner til, og har brukt på mine tidligere hunder. Mest Royal Canin. Jeg skal overta en hund nå som bruker Proplan, og lurer på om jeg bare skal fortsette på dette. Må bare finne det i en butikk først☺️ Skal uansett få med fór nok til første uken, så jeg har tid til å event bytte. Anonymkode: ad388...d1f
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #2 Skrevet 3. april 2018 Det selges på eurpris. Vår hund liker det ikke, men har prøvd. Anonymkode: 2c809...5c8
Julie Skrevet 3. april 2018 #3 Skrevet 3. april 2018 Selges på europris og plantasjen + mange nettbutikker. Har brukt/bruker large athletic med kylling og medium adult med laks. Godt fornøyd med begge variantene. Fin pels og lite avføring.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #4 Skrevet 3. april 2018 Hvorfor bytte hvis hunden fungerer bra på det? Dvs god pels, grei ånde for å være hund, frisk og rask, normal kvalitet på klør, ingen kløe, passelige mengder og fast avføring? ProPlan er ett bra fôr, men som alle fôr fungerer det veldig bra på noen hunder og mindre bra på andre, så se an hvordan hunden fungerer på det før du bytter. Du får kjøpt proplan i de fleste dyrebutikker, plantasjen osv.. Det er helt på høyde med RC og Eukanuba.. Anonymkode: d64c5...e30
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #5 Skrevet 3. april 2018 TS her! Takk, da fortsetter jeg med det. Har funnet ut hvor de selger det i min by også! Takk for svar alle🙋🏽 Anonymkode: ad388...d1f
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #6 Skrevet 4. april 2018 Proplan er enkelt og greit et dritt fôr. Kan til nøden brukes som godbiter. Skal du ha et bra fôr, så velger du et med høyt kjøttinnhold. Anonymkode: 8fa1a...261 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #7 Skrevet 13. april 2018 På 4.4.2018 den 11.28, AnonymBruker skrev: Proplan er enkelt og greit et dritt fôr. Kan til nøden brukes som godbiter. Skal du ha et bra fôr, så velger du et med høyt kjøttinnhold. Anonymkode: 8fa1a...261 Men hvilket mener du er et bra fór? Anonymkode: ad388...d1f
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #8 Skrevet 13. april 2018 On 4/4/2018 at 11:28 AM, AnonymBruker said: Proplan er enkelt og greit et dritt fôr. Kan til nøden brukes som godbiter. Skal du ha et bra fôr, så velger du et med høyt kjøttinnhold. Anonymkode: 8fa1a...261 Du blander ikke med noe annet nå? Pro plan gjør det bra i tester, sammen med royal canin, eukanuba osv. Anonymkode: 881cc...438
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #9 Skrevet 13. april 2018 47 minutter siden, AnonymBruker said: Du blander ikke med noe annet nå? Pro plan gjør det bra i tester, sammen med royal canin, eukanuba osv. Anonymkode: 881cc...438 Slike tester er ubrukelige fordi de ikke har peiling på hva de burde teste. De ser på næringsinnholdet, ikke ingredienslisten. Førstnevnte er tilstrekkelig, men ingredienslisten viser massevis av korn (fyllstoff) og kun biprodukter av kjøtt, aldri rent kjøtt. Dropp TV2 hjelper deg og se på dogfoodreviews.com i stedet Anonymkode: 9013a...42b 2
Julie Skrevet 13. april 2018 #10 Skrevet 13. april 2018 Dogfoodreviews.com er ikke en gyldig nettside. Bruk sunn fornuft når du vurderer foret til bikkja. Dette er en stor business med mange aktører og forståsegpåere. Se på avføring,pels,kløe,virker bikkja frisk og vital.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #11 Skrevet 13. april 2018 17 hours ago, AnonymBruker said: Slike tester er ubrukelige fordi de ikke har peiling på hva de burde teste. De ser på næringsinnholdet, ikke ingredienslisten. Førstnevnte er tilstrekkelig, men ingredienslisten viser massevis av korn (fyllstoff) og kun biprodukter av kjøtt, aldri rent kjøtt. Dropp TV2 hjelper deg og se på dogfoodreviews.com i stedet Anonymkode: 9013a...42b Har ikke sett på Tv2 hjelper deg. Pro plan er iallefall regnet som et bra for i agilitymiljøet i min by, så litt dumt å si at dette er å regne som godbiter, hva om folk velger virkelig dårlige for som selges billig i dagligvare fordi du sier det du gjør. Anonymkode: 881cc...438
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #12 Skrevet 13. april 2018 8 hours ago, Julie said: Dogfoodreviews.com er ikke en gyldig nettside. Bruk sunn fornuft når du vurderer foret til bikkja. Dette er en stor business med mange aktører og forståsegpåere. Se på avføring,pels,kløe,virker bikkja frisk og vital. Beklager så meget for feil link, men det er lov til å bruke internetten og google littegranne da. Søk på "dog food reviews" så finner siden dogfoodadvisor.com Anonymkode: 9013a...42b 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #13 Skrevet 13. april 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Har ikke sett på Tv2 hjelper deg. Pro plan er iallefall regnet som et bra for i agilitymiljøet i min by, så litt dumt å si at dette er å regne som godbiter, hva om folk velger virkelig dårlige for som selges billig i dagligvare fordi du sier det du gjør. Anonymkode: 881cc...438 Jeg har ikke sagt en dritt utenom det innlegget du nettopp siterte. Men jeg er enig med vedkommende du refererte til - pro plan er møkk, bare et par hakk bedre enn de fra matbutikken Anonymkode: 9013a...42b 1
Julie Skrevet 14. april 2018 #14 Skrevet 14. april 2018 Greit at du mener det er et møkkafor,er dette erfaringsbasert kunnskap fra din side? Eller?
Krokanis Skrevet 14. april 2018 #15 Skrevet 14. april 2018 På 13.4.2018 den 2.35, AnonymBruker skrev: Men hvilket mener du er et bra fór? Anonymkode: ad388...d1f Acana, Orijen, vom og hundemat
AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #16 Skrevet 14. april 2018 6 hours ago, Julie said: Greit at du mener det er et møkkafor,er dette erfaringsbasert kunnskap fra din side? Eller? Herre fred, lov til å Google. Dog food advisor sjekker ingredienslisten på massevis av fôr, og fakta er at det bare er dritt i proplan. I tillegg har produsenten mange recalls, noe som gjør at de får dårlig rating. Anonymkode: 9013a...42b 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #17 Skrevet 14. april 2018 Ville prøvd "taste of the wild". Det er kjempebra fór! Ikke korn i det men masse proteiner osv Etter jeg gikk over til det har hunden min fått mer energi og pelsen glitrer omtrent😍 Anonymkode: d10d4...4a5
AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #18 Skrevet 14. april 2018 Pro Plan produseres av Purina ( Nestlé ), som også produserer f.eks Friskies til katt. Selv er jeg ikke overbegeistret for Pro Plan, men vet flere som mener at det er et bra fôr. Anonymkode: dc965...6b6
AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #19 Skrevet 14. april 2018 Pro plan anses som mat på linje med Pedigree, kanskje hakket bedre, men ikke noe supert for. Men om hunden funker fint på det, så er det ikke noe stort problem. Men en av de positive sidene ved godt for er mindre hundebæsj ! (pluss god helse selvfølgelig, men bajsen er en stor bonus for meg) Anonymkode: dd9b1...713 1
Julie Skrevet 15. april 2018 #20 Skrevet 15. april 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Herre fred, lov til å Google. Dog food advisor sjekker ingredienslisten på massevis av fôr, og fakta er at det bare er dritt i proplan. I tillegg har produsenten mange recalls, noe som gjør at de får dårlig rating. Anonymkode: 9013a...42b Når man kommer med en såpass bastant påstand er det vel naturlig å vise til dokumentasjon som bekrefter du det påstår? Vesentlig forskjell på subjektiv synsing og faktabasert kunnskap. Sjekket hjemmesiden du referere til. Etter det jeg kan se så driftes siden av en tannlege som er over gjennomsnittet interessert i hundemat. Hver og en får gjøre seg erfaringer med ulike for. Det som ikke funker til bikkja,kan kanskje funke utmerket til bikkja di,uten at det nødvendigvis gjør det til et drittfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå