Ild Skrevet 3. april 2018 #21 Skrevet 3. april 2018 Jeg har født to barn vaginalt, og utseendet nedentil har forandret seg, for å si det sånn. Men tross alt, er dette din største bekymring så betyr det vel at du har det ganske bra? Jeg mener, i-landsproblemer er også problemer, men sett det litt i perspektiv
Bassen Skrevet 3. april 2018 #22 Skrevet 3. april 2018 (endret) Jeg tør påstå at 99,99% av alle kjønnsorgan, være seg penis eller vagina er helt normale. Lange lepper, korte lepper. Grov penis, tynn penis... ja dere skjønner greia. Jeg kjenner jeg blir provosert av all debatt om såkalt unormale kjønnsorgan. Det MÅ da finnes noe annet som er mer bekymringsverdig enn tilsynelatende lange kjønnslepper og små peniser. Endret 3. april 2018 av Bassen 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #23 Skrevet 3. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Bunner vel i at heg er missfornøyd med mitt. Så vil høre hvor mye utseende har å si for folk. Anonymkode: d94c9...af5 Helt ærlig - jeg kan ikke se for meg en jente med et kjønnsorgan som ikke ser fint ut. 99% av mennene er vel fornøyd bare det er et hull der. Anonymkode: 20cb2...e93
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #24 Skrevet 7. april 2018 På 3.4.2018 den 21.21, AnonymBruker skrev: Ja, en stor penis er estetisk penere enn en liten patetisk en. Anonymkode: 60f21...f38 Bitter much.. Anonymkode: 0aa57...809
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #25 Skrevet 7. april 2018 På 4.4.2018 den 0.19, AnonymBruker skrev: Helt ærlig - jeg kan ikke se for meg en jente med et kjønnsorgan som ikke ser fint ut. 99% av mennene er vel fornøyd bare det er et hull der. Anonymkode: 20cb2...e93 Finnes det menn med så lave krav? Det viktigste er hvordan personlighet dama har og så uteseende og kjemi.. Anonymkode: 0aa57...809
jente 93 Skrevet 7. april 2018 #26 Skrevet 7. april 2018 På 3.4.2018 den 23.12, Ild skrev: Jeg har født to barn vaginalt, og utseendet nedentil har forandret seg, for å si det sånn. Men tross alt, er dette din største bekymring så betyr det vel at du har det ganske bra? Jeg mener, i-landsproblemer er også problemer, men sett det litt i perspektiv jeg ser mange som skriver at vaginaen har blitt annerledes etter at de fødte, hvordan mener dere egentlig? føles den videre, at du ikke føler like mye ved penetrering, eller er selve utseendet forandra? jeg har ikke vært gravid selv - enda
Ild Skrevet 7. april 2018 #27 Skrevet 7. april 2018 2 timer siden, jente 93 skrev: jeg ser mange som skriver at vaginaen har blitt annerledes etter at de fødte, hvordan mener dere egentlig? føles den videre, at du ikke føler like mye ved penetrering, eller er selve utseendet forandra? jeg har ikke vært gravid selv - enda Vet ikke hvordan det er for andre, men for meg er det sånn: den er ikke videre nei, absolutt ikke. Føler absolutt like mye som før ved penetrering. Hos meg har imidlertid de indre kjønnsleppene blitt lengre, mer flagrete og ser absolutt ikke like bra ut som før. Men tross alt; kan like gjerne skyldes alderen som barna for alt jeg vet. Bryr meg ikke om akkurat dette, og tror ingen menn heller gjør det.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #28 Skrevet 7. april 2018 4 timer siden, jente 93 skrev: jeg ser mange som skriver at vaginaen har blitt annerledes etter at de fødte, hvordan mener dere egentlig? føles den videre, at du ikke føler like mye ved penetrering, eller er selve utseendet forandra? jeg har ikke vært gravid selv - enda Hos meg har det etter tre vaginale fødsler blitt mye annerledes. Mye mer vid samt at de indre kjønnsleppene er blitt slappere og større Anonymkode: abe4b...c46 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #29 Skrevet 7. april 2018 Må legge til at mannen min digger meg likevel 😊 Anonymkode: abe4b...c46 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #30 Skrevet 7. april 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Finnes det menn med så lave krav? Det viktigste er hvordan personlighet dama har og så uteseende og kjemi.. Anonymkode: 0aa57...809 Jeg syns heller ikke ordvalget var så sjarmerende, men her var det vel bare snakk om kjønnsorganets utseende? Anonymkode: fb7d9...364
Helado Skrevet 8. april 2018 #31 Skrevet 8. april 2018 Har aldri hørt noen uttale at de kunne ønske kjønnsorganet mitt skulle sett annerledes ut, og jeg tror egentlig ikke at menn tenker så mye på det estetiske som vi kvinner gjør. Enhver mann jeg har vært sammen med er bare overlykkelig for å kunne få leke der nede
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå