AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #1 Skrevet 3. april 2018 Kom i kontakt med ei jente på nach i helga. Vi rota, og stemninga var veldig god. Vi våkna også opp sammen. I ettertid har hun gitt tydelige tegn på at hun kunne tenke seg å treffes mer, sannsynligvis for noe seriøst. Jeg kjenner jeg er ekstremt usikker på hva jeg vil. Magefølelsen min sier vel egentlig nei, at hun ikke er min type i det lange løp. Men så har jeg jo lyst på kjæreste, men det kan jo ikke være for enhver pris. Må føles riktig. Vil ikke være noen drittsekk og såre henne mer enn nødvendig heller. Vet hvem hun her er fra før, og har igrunn ikke hatt noe særlig for henne tidligere. Men ting kan skje i beruset tilstand. mvh rådvill kar! Anonymkode: 8ad36...b3d
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #2 Skrevet 3. april 2018 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kom i kontakt med ei jente på nach i helga. Vi rota, og stemninga var veldig god. Vi våkna også opp sammen. I ettertid har hun gitt tydelige tegn på at hun kunne tenke seg å treffes mer, sannsynligvis for noe seriøst. Jeg kjenner jeg er ekstremt usikker på hva jeg vil. Magefølelsen min sier vel egentlig nei, at hun ikke er min type i det lange løp. Men så har jeg jo lyst på kjæreste, men det kan jo ikke være for enhver pris. Må føles riktig. Vil ikke være noen drittsekk og såre henne mer enn nødvendig heller. Vet hvem hun her er fra før, og har igrunn ikke hatt noe særlig for henne tidligere. Men ting kan skje i beruset tilstand. mvh rådvill kar! Anonymkode: 8ad36...b3d Skader vel ikke å treffe henne en gang og se hvordan stemningen er? Føler du ikke at det er noe der kan du si på en pen måte at du ikke er interessert. Tenker at såpass må man tåle, en date er ingenting .. Anonymkode: 26fe7...aa7 1
Valmuefrø Skrevet 3. april 2018 #3 Skrevet 3. april 2018 Har du eller hun foreslått konkret å treffes igjen? F.eks. "Vil du komme over på taco?" Hvis du bare vet hvem hun er og ikke kjenner henne særlig godt så er det å møtes en fin måte å finne ut hva man vil. Hvorfor er hun ikke din type i det lange løp? Er det pga utseendet? Spør siden du tydeligvis ikke kjente henne godt. Før første date så holder det med en interesse. Spørsmålet er derfor, er du interessert?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #4 Skrevet 3. april 2018 Hvis magefølelsen sier nei, synes jeg du skal si nei. Anonymkode: b9f07...e85 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #5 Skrevet 3. april 2018 Styr unna. Damer som legger seg på rygg på nachspiel én gang har sikkert gjort det (og vil gjøre det) mange ganger før. Felleshøl er ikke kjæresteemner. Anonymkode: 4d6ac...903
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #6 Skrevet 3. april 2018 Det er hvertfall mye bedre å heller bare møte hun igjen fortest mulig, for å se an derfra om du kanskje kan like henne, enn å drive å chatte eller snappe med henne jevnlig og hun tror at du allerede liker henne. Hvis hun overhode ikke er din type så bare kutt kontakten med hun så hun ikke får noe falske forhåpninger om at du er tilgjengelig for henne, men du sier jo at dere hadde det veldig hyggelig og at stemninga var god, så dere har jo et forsåvidt greit grunnlag. Det er ikke sånn at man må føle fyrverki og superjackpoten første gangen man ser noen. Det kan hende du liker hun mer av å tilbringe mer tid sammen med hun. Men som du sier, du skal ikke holde på med noen bare for å ta det du får fordi du har lyst på kjæreste heller. Hun fortjener jo at du virkelig liker hun og ikke bare bruker hun som en grei andreplass til du finner noen andre. Men jeg ville møtt hun en gang asap for å gå en tur eller spille bowling eller noe sammen og sett an etter det hva du syntes om henne. Kan jo være det blir kjempe hyggelig og du begynner å like hun mer etterhvert! Anonymkode: 83ba7...051
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #7 Skrevet 5. april 2018 På 3.4.2018 den 21.26, Valmuefrø skrev: Har du eller hun foreslått konkret å treffes igjen? F.eks. "Vil du komme over på taco?" Hvis du bare vet hvem hun er og ikke kjenner henne særlig godt så er det å møtes en fin måte å finne ut hva man vil. Hvorfor er hun ikke din type i det lange løp? Er det pga utseendet? Spør siden du tydeligvis ikke kjente henne godt. Før første date så holder det med en interesse. Spørsmålet er derfor, er du interessert? Hun hintet om å finne på noe ja. Så nei, jeg føler vel ikke at hun er helt min type. Så da har jeg kanskje interesse nok til at det er vits å stelle i stand noen date. Dårlig gjort ovenfor henne også, om jeg møter henne, og får bekrefta for meg selv med en gang at det her ikke kommer til å bli noe mer. Anonymkode: 8ad36...b3d
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #8 Skrevet 5. april 2018 På 3.4.2018 den 22.29, AnonymBruker skrev: Det er hvertfall mye bedre å heller bare møte hun igjen fortest mulig, for å se an derfra om du kanskje kan like henne, enn å drive å chatte eller snappe med henne jevnlig og hun tror at du allerede liker henne. Hvis hun overhode ikke er din type så bare kutt kontakten med hun så hun ikke får noe falske forhåpninger om at du er tilgjengelig for henne, men du sier jo at dere hadde det veldig hyggelig og at stemninga var god, så dere har jo et forsåvidt greit grunnlag. Det er ikke sånn at man må føle fyrverki og superjackpoten første gangen man ser noen. Det kan hende du liker hun mer av å tilbringe mer tid sammen med hun. Men som du sier, du skal ikke holde på med noen bare for å ta det du får fordi du har lyst på kjæreste heller. Hun fortjener jo at du virkelig liker hun og ikke bare bruker hun som en grei andreplass til du finner noen andre. Men jeg ville møtt hun en gang asap for å gå en tur eller spille bowling eller noe sammen og sett an etter det hva du syntes om henne. Kan jo være det blir kjempe hyggelig og du begynner å like hun mer etterhvert! Anonymkode: 83ba7...051 Kan godt hende det kunne funka, men jeg kjenner liksom ikke den interessen/lysten til å møte henne mer, og da syns jeg det er dårlig gjort ovenfor henne. Synes det er kjipt, for hadde vært koselig å fått seg kjæreste, men det må jo føles riktig Vil ikke utnytte noen heller. ts Anonymkode: 8ad36...b3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå