Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2005 #1 Skrevet 19. februar 2005 passer aprikos-farge og sort til hverandre?????
Gjest Tristessa Skrevet 19. februar 2005 #2 Skrevet 19. februar 2005 Nja... Var tidligere tilhenger av alt sort gikk til alt, men nå i de senere år, synes jeg sort går best til tilsvarende mørke farger, og ikke lyse og duse som f. eks aprikos. Aprikos og mellombrunt bør være fint, grått, mosegrønt likeså. Kommer litt an på hva du skal ha på seg som er aprikos, og hva som er sort.
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2005 #3 Skrevet 19. februar 2005 har en aprikosfarget topp. og en sort dressbukse. tenkte å bruke enkle gullsmykker til. skal på byen. klarer ikke bestemme meg. Har ingen av de buksefargene du nevner. vurderer kanskje jeans, men jeg er litt oppblåst og føler for å ha stretch i buksa.
Gjest Tristessa Skrevet 19. februar 2005 #4 Skrevet 19. februar 2005 Jeans tipper jeg blir finest, særlig hvis de er mellomblå/slitte. Mener jeg i alle fall.
Annevenn Skrevet 19. februar 2005 #5 Skrevet 19. februar 2005 Jeg liker ikke aprikos og sort sammen, kanskje fordi jeg ikke liker aprikos... Og i så fall ville jeg kanskje gått for sølvsmykker?
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2005 #6 Skrevet 20. februar 2005 aprikos og sort blir litt kræsj synes jeg, vil du ha lyse ,vårklær bruk lyse knæsje farger sammen, vil du ha en mørk look, bruk sort og hvit sammen eller lignende, men det er jo min mening.
Laban Skrevet 20. februar 2005 #7 Skrevet 20. februar 2005 Sort og aprikos kan være stilig sammen hvis det er balansert riktig. I ditt tilfelle ville jeg f.eks brukt sorte smykker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå