AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #1 Skrevet 3. april 2018 Trenger hjelp og genrelle råd når deg kommer til kjøp av bruktbil. Har ikke så veldig mye å rutte med, kan til nøden strekke meg mot 30k. Hva bør jeg se etter, hvis ejg går gjennom forhandlere som http://www.grimstadbruktbil.no/ Hvor mye tryggere er kjøpet? Og hva må jeg fortsatt passe på? Jeg kan omkring null og niks når det kommer til bil, så setter pris på all hjelp Anonymkode: 58017...f32
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #2 Skrevet 3. april 2018 For 30 tusen må du regne med å bli tilbudt biler som er kjøpt som delebiler, vasket og støvsugd og solgt videre til deg til dobbel pris. Har du ikke råd til biler dyrere enn 30k, har du neppe råd til verkstedregningene som følger på slike biler heller. Jeg ville rådet deg til å holde ut litt lenger og spare hvert fall 30K til. Når det gjelder firma du linker til ville jeg vært veldig forsiktig. Det oser ikke akkurat seriøsitet når det florerer av skrivefeil på nettsiden. Og bedriften bare har eksistert i knappe 9 måneder. Det hjelper ikke med all verdens rettigheter ved kjøp som forbruker når firmaet bare slår seg konkurs. Hvis du absolutt må ha en bil til 30K så kjøp av noen du kjenner. Noens besteforeldre som kanskje vil være litt snille med deg eller noe. Eventuelt se etter biler på Finn hvor selgeren er en gammel dame eller noen som vi alle fall virker litt ærlig. Anonymkode: 261ce...789
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #3 Skrevet 3. april 2018 For 30k er det kanskje lurt å kjøpe privat? Få forhandlere som selger så billig. Først: Finn en god og pålitelig bil i din størrelse. Merker er da f.eks. Daihatsu, Toyota, Honda, Volvo. Nest: Sjekk heftelser og alt slikt. Så: Servicehistorikk! Billige gamle biler som er velholdt er tusen ganger bedre enn nedslitte biler til samme pris. Eieren skal kunne si at bilen er i orden, har hatt jevnlige oljeskift og generell service. Sist: Prut for harde livet! Skal du kjøpe til 30k kan du godt se på biler opp mot 50k. Siden pruter du hardt. Vil de ikke selge venter du enten litt, eller kjøper en annen bil. Anonymkode: 22a9d...c7e
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #4 Skrevet 3. april 2018 https://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=919271914 Anonymkode: 261ce...789
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #5 Skrevet 3. april 2018 Når jeg skulle kjøpe meg nye bruktbil ble jeg spesifikt advart mot Grimstad Bruktbil av verkstedet jeg bruker. Jeg endte opp med å kjøpe bil fra Arendal Bilforhandler og er nå på min andre bil derfra. De har vært ryddige og greie når noe oppsto med den første jeg kjøpte. Disse har heller ikke verdens beste rykte, men jeg er som sagt fornøyd med dem. Anonymkode: 62c1f...78a
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #6 Skrevet 3. april 2018 Grimstad bruktbil har vel ikke verdens beste rykte... Hvs du kjøper privat får du mye mer bil for pengene, tenk på at forhandlere skal tjene på salget. Anonymkode: fb07e...600
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #7 Skrevet 4. april 2018 Skal du kjøpe billig bruktbil i Grimstad? Bare forsikre deg om at du ikke får tak i en bil fra Olsen Bil! Jeg tror Vegvesenet nå skal ha ganske god oversikt over de fleste, men vær på vakt. Anonymkode: ad4bc...780
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #8 Skrevet 9. mai 2020 On 4/3/2018 at 9:33 PM, AnonymBruker said: Når det gjelder firma du linker til ville jeg vært veldig forsiktig. Det oser ikke akkurat seriøsitet når det florerer av skrivefeil på nettsiden. Og bedriften bare har eksistert i knappe 9 måneder. Det hjelper ikke med all verdens rettigheter ved kjøp som forbruker når firmaet bare slår seg konkurs. Anonymkode: 261ce...789 Mann bør hente opplysning fult før at han skader andre! Les forsiden nøyaktig www.grimstadbruktbil.no Grimstad Bruktbil har drevet med kjøp og salg av brukte biler siden 2011. Fra 2011 til 2017drev vi under navnet Grimstad Bruktbil v/ Mady org.nr. 997323483. Deretter gikk vi over til å bli Aksjeselskap under navnet Grimstad Bruktbil AS org. nr. 919271914. https://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=997323483 https://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=919271914 At mann kjøpe en bil som er sjekket og utbedret før salg og fra en Professional sted er mye bedre en å forsøke pruting på pris, mener jeg. Spørsmålet er om mann vil kjøpe en trafikksikker bil eller pruter på prisen! Anonymkode: 4ecd0...c88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå