Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) Jeg er så utrolig usikker om en gutt liker meg. ( liker han). Skal nevne noen tegn her og kan dere svare vær så snill hvis det er tegn på at han liker meg eller ei. Han ser ofte på meg, befinner seg nesten der hvor jeg er, går på en måte nærmere, når e var langt borte med venninna mi og skulle inn i klassen så venta han gutten på en måte på meg ( usikker, det er sånn jeg tok det) også gikk han foran meg bare. Han smiler egentlig ikke, eller så gjør han det når jeg ikke ser på han eller legger ikke merke til det.

Når han snakker med noen andre så ser han bort på meg i ett sekund og ser på vennen hans igjen. Han oppfører seg annerledes, han snakker litt rart med vennen hans når de er nærme meg. Når det ringer ut, pakker jeg bøkene mine og er klar for å gå ut. Gutten jeg liker sto der med vennen hans og han strøk seg og gikk når jeg gikk.

Kan det være tegn på at han liker meg?

Den gutten er komplisert for meg haha.  

Videoannonse
Annonse
Gjest Frøkenskog
Skrevet

Hei, så koselig at du er betatt av en gutt da 😊 det er en ting du skal gjøre: " hei, har du lyst til å bli med på kino" så tar dere det fra der. Sikkert lettere å prate med han når ikke kompisene henger rundt 

AnonymBruker
Skrevet

Får håpe du ikke er en voksen kvinne. Siden da er det ganske sykt om du fremdels går etter gutter.

Anonymkode: 106ab...8a4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Begynn å smil til han når blikkene møtes :) si hei når du møter han i gangene/kommer på skolen. Sett deg bevisst nær han i matfriminuttet (men sammen med dine venner). 

Hvis han ikke tar initiativ så spør du han om han har sett "film som går på kino" og hvis han ikke har sett den så spør du om han vil se den sammen med deg :)

Anonymkode: 4852b...199

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja det virker som han liker deg :) Begynn å si hei til han , for dere begge har jo tydeligvis lagt merke til hverandre, så det er ikke noe flaut å begynne  å hilse når dere går forbi hverandre i gangen da. Faktisk helt naturlig :) Det gir han et tydelig signal på at du også liker han, og da vil han tørre å ta iniativ til å begynne å prate med deg etterhvert :) 

Anonymkode: baf0e...161

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...