AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #1 Skrevet 3. april 2018 Ikke en selvskrytetråd som det ser ut som. Men jeg er født og oppvokst i Norge, på toppen av dette i en av de kommunene som skal være behafelig på alle måter. ALDRI naturkatastrofer, ikke by, ingen kriminalitet osv osv. Saken er at jeg er også den eneste i familien som begynte å reise. Jeg flyttet langt unna fordi jeg ble mobbet på skolen her. Så fort jeg begynte på vgs så flyttet jeg til den største byen i fylket lengst mulig unna. Da ble verden en annen. Så og si alle i familien/slekta har også stiftet familie med mann/kone fra samme distrikt. Jeg crusher i utlandet, og dette er det en del som ikke er noe glad for. Det er også enkelte lokale mennesker som sier at jeg ikke må dra noe fremmed med meg hit. At det beste ville vært å finne seg en mann fra nærområdet. Men for meg er dette toppen av kjedsomhet! :/ Far til mine barn MÅ ikke være norsk, jeg MÅ ikke bo i distriket der jeg vokste opp og det betyr ikke så veldig mye for meg. Hvorfor denne fornuftspraten på folk? Anonymkode: 03032...d4b
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #2 Skrevet 3. april 2018 Du crusher i utlandetAnonymkode: 8d441...d79 7
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #3 Skrevet 3. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du crusher i utlandet Anonymkode: 8d441...d79 Jepp..mulig kjæreste derfra. dette er ikke tatt så godt imot fra noen lokale i bygdene folk er så forbanna redde for kulturen sin Anonymkode: 03032...d4b
Gjest making.a.mess Skrevet 3. april 2018 #4 Skrevet 3. april 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke en selvskrytetråd som det ser ut som. Men jeg er født og oppvokst i Norge, på toppen av dette i en av de kommunene som skal være behafelig på alle måter. ALDRI naturkatastrofer, ikke by, ingen kriminalitet osv osv. Saken er at jeg er også den eneste i familien som begynte å reise. Jeg flyttet langt unna fordi jeg ble mobbet på skolen her. Så fort jeg begynte på vgs så flyttet jeg til den største byen i fylket lengst mulig unna. Da ble verden en annen. Så og si alle i familien/slekta har også stiftet familie med mann/kone fra samme distrikt. Jeg crusher i utlandet, og dette er det en del som ikke er noe glad for. Det er også enkelte lokale mennesker som sier at jeg ikke må dra noe fremmed med meg hit. At det beste ville vært å finne seg en mann fra nærområdet. Men for meg er dette toppen av kjedsomhet! :/ Far til mine barn MÅ ikke være norsk, jeg MÅ ikke bo i distriket der jeg vokste opp og det betyr ikke så veldig mye for meg. Hvorfor denne fornuftspraten på folk? Anonymkode: 03032...d4b Fordi folk elsker å fortelle andre hva de bør gjøre. Lukk ørene! De kan passe sine egne saker.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #5 Skrevet 3. april 2018 Som ung norsk kvinne er du svært ettertraktet i store deler av verden. Det er ingen grunn til å kaste bort potensialet ditt på nabogutten, når hele verden ligger for dine føtter. Dra til USA og treff en mann som som har midler til å vise deg hva livet har å tilby. Drit i om bygda er skeptiske. Du har bare ett liv, gjør det meste ut av det. Anonymkode: a0a65...e01 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #6 Skrevet 3. april 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jepp..mulig kjæreste derfra. dette er ikke tatt så godt imot fra noen lokale i bygdene folk er så forbanna redde for kulturen sin Anonymkode: 03032...d4b Det er jeg også. 100%:-) Anonymkode: 8d441...d79
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #7 Skrevet 3. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jeg også. 100%:-) Anonymkode: 8d441...d79 Ikke 60% altså? 100% er ille Anonymkode: 03032...d4b 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #8 Skrevet 3. april 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke 60% altså? 100% er ille Anonymkode: 03032...d4b 100% er bra. Da har man de beste utsikter til å sikre kultur og lignende fremover:-) Anonymkode: 8d441...d79
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #9 Skrevet 4. april 2018 Jeg forstår deg veldig godt. Bygdenorge er absolutt ikke «på topp» i mine øyne. Hilsen Oslojente Anonymkode: 68fc3...344 1
Joppeline Skrevet 4. april 2018 #10 Skrevet 4. april 2018 *kommer på hvorfor jeg mister troen på menneskeheten av KG* 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #11 Skrevet 4. april 2018 Du kommer fra Telemark altså Anonymkode: 89997...bd4
Puny Skrevet 4. april 2018 #12 Skrevet 4. april 2018 Men herlighet, det er da ingentig å tenke på. Gjør det som er rett for deg og drit i alke andre.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #14 Skrevet 4. april 2018 På 3.4.2018 den 20.07, AnonymBruker skrev: Som ung norsk kvinne er du svært ettertraktet i store deler av verden. Det er ingen grunn til å kaste bort potensialet ditt på nabogutten, når hele verden ligger for dine føtter. Dra til USA og treff en mann som som har midler til å vise deg hva livet har å tilby. Drit i om bygda er skeptiske. Du har bare ett liv, gjør det meste ut av det. Anonymkode: a0a65...e01 🤣👍 Anonymkode: af801...307
SoWhat? Skrevet 4. april 2018 #15 Skrevet 4. april 2018 (endret) På 3.4.2018 den 19.50, AnonymBruker skrev: Ikke en selvskrytetråd som det ser ut som. Men jeg er født og oppvokst i Norge, på toppen av dette i en av de kommunene som skal være behafelig på alle måter. ALDRI naturkatastrofer, ikke by, ingen kriminalitet osv osv. Saken er at jeg er også den eneste i familien som begynte å reise. Jeg flyttet langt unna fordi jeg ble mobbet på skolen her. Så fort jeg begynte på vgs så flyttet jeg til den største byen i fylket lengst mulig unna. Da ble verden en annen. Så og si alle i familien/slekta har også stiftet familie med mann/kone fra samme distrikt. Jeg crusher i utlandet, og dette er det en del som ikke er noe glad for. Det er også enkelte lokale mennesker som sier at jeg ikke må dra noe fremmed med meg hit. At det beste ville vært å finne seg en mann fra nærområdet. Men for meg er dette toppen av kjedsomhet! :/ Far til mine barn MÅ ikke være norsk, jeg MÅ ikke bo i distriket der jeg vokste opp og det betyr ikke så veldig mye for meg. Hvorfor denne fornuftspraten på folk? Anonymkode: 03032...d4b Det ser da ikke mye ut " å ta vare på" ? Jeg kjente meg i innlegget ditt, for jeg har vært "utskuddet" i familien. Ikke noe mobbing da. Ingen i familien prøvde å overtale meg til noe heller, men de gå tydelig utrykk for hva de mente om min "rastløse" stil. Jeg lukket ørene og gikk min egen vei. Møtte flere etterhvert og vi gjorde en så god jobb med det vi drev med at mange visste godt hvem vi var. Fikk masse positive tilbakemeldinger. Jeg passer rett og slett inn i noe konservativt strøk i det hele tatt! Du må bestemme deg for hva du vil og si fra! De skal da vel la deg leve ditt liv? Du er en fri sjel, og reis og kos deg og lev livet ditt! Du må bare på en hyggelig og selvsikker måte si fra! Øv deg, og så gjør du det. De vil nok mislike det, men det er nok noen som får respekt! IKKE inn i noe konservativt miljø... Endret 4. april 2018 av SoWhat?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå