Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en sønn som spiller Fortnite og har skjønt at dette er det store om dagen.. nå kom han og ville bruke 829 kr på å kjøpe en pakke som ga noen fordeler som bla. Et nytt skin (?)som skulle være så bra og kult.. Jeg har jo ikke peiling på dette, og føler det er penger ut av vinduet, men igjen så ser jeg jo at dette er en stor interesse.. hva tenker dere som spiller og har peiling på dette?? bør jeg la han få bruke så mye penger på spillet eller er det tull/unødvendig.. ? Tenker jo på at om sikkert ikke så alt for lenge så er det et nytt spill som er «i vinden»..

Anonymkode: 995d5...01f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skins gir ingen fordeler, ser bare kult ut. Poenget med Fortnite er at alle spillerne stiller likt. Det går ikke å kjøpe seg fordeler.

Anonymkode: e2146...d58

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så hva er de pakkene da? Hva betaler man for liksom? 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så hva er de pakkene da? Hva betaler man for liksom? 

Kule klær og outfits. Man skiller seg da ut og er "kulere" enn de andre som spiller i klær de har fått utdelt fra spillet.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kule klær og outfits. Man skiller seg da ut og er "kulere" enn de andre som spiller i klær de har fått utdelt fra spillet.

Ja, så penger ut av vinduet da😂 takk for svar, da blir det et nei😜

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, så penger ut av vinduet da😂 takk for svar, da blir det et nei😜

Ikke for de som spiller, det er status å ha skins. men det gir ikke spilleren noen fordeler. Det er heller ikke bra i et spill der det er 50-100 stk som skal ha samme utgangspunkt for å vinne:-)

Skrevet

Er akkurat det samme som dagens Counter-strike. Kan kjøpe en anderledes kniv eller ett annet utseende på forskjellig våpen, men våpen typen gjør akkurat like mye skade som før, er kun det visuelle som er gøy å endre på, litt sånn "forandring fryder".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...