Englepus Skrevet 19. februar 2005 #1 Skrevet 19. februar 2005 Er det mulig? Jeg er gift og er ikke ute etter noe eventyr, men jeg vil gjerne ha nye venner. Derfor har jeg opprettet en profil på Blink. Valgte uten betydning på sivilstatus. Tenkte at det ville være vanskelig å få kontakt med noen om jeg hadde valgt gift. Men derigjen så liker jeg ikke å lure håpefulle menn som er på jakt etter kjæreste..
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2005 #2 Skrevet 19. februar 2005 tilbud fra menn får man der uavhengig om man skriver man er gift eller om man flørter kanke du satse på kvinnelige venner da?
Kristin S Skrevet 19. februar 2005 #3 Skrevet 19. februar 2005 Hvorfor ikke bare være ærlig å skrive at du er gift? Hvis du bare er ute etter venner, så har det jo ingen ting å si om du er gift eller ei. Virker på meg som om du er ute etter mer enn venner.
Englepus Skrevet 19. februar 2005 Forfatter #6 Skrevet 19. februar 2005 http://blink.dagbladet.no/ Jeg er absolutt ikke ute etter noe mer! Skal skrive at jeg er gift så får vi se hvor mange jeg får kontakt med da.
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2005 #7 Skrevet 19. februar 2005 Det er veldig få jenter som tar kontakt med andre jenter, så du må nok belage deg på å ta kontakt med folk selv. Jeg har gjort det og folk blir som regel sjokkert fordi det er så uvant. Du bør nok også presisere i profilen at du er gift og ikke intr i noe eventyr, men kun venner, men enkelte vil nok prøve seg likevel.
Gjest Madam Felle Skrevet 19. februar 2005 #8 Skrevet 19. februar 2005 Hvorfor ikke bare være ærlig å skrive at du er gift? Hvis du bare er ute etter venner, så har det jo ingen ting å si om du er gift eller ei. Virker på meg som om du er ute etter mer enn venner. Helt enig
Englepus Skrevet 19. februar 2005 Forfatter #9 Skrevet 19. februar 2005 Har skrevet at jeg er gift nå. Skal prøve å bli litt mer aktiv også. Og dere som tror jeg er ute etter noe mer, tror dere virkelig jeg hadde skrevet at jeg ikke likte å lure menn som var ute etter noe mer om så var tilfelle? Jeg syns bare det er enklere å prate med menn enn med kvinner. Men jeg har ikke noe imot kvinnelige venner heller.
Gjest GreenSky Skrevet 19. februar 2005 #10 Skrevet 19. februar 2005 Jeg har fått venner herfra, så jeg tror helt sikkert at en kan få venner på Blink også.
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2005 #11 Skrevet 19. februar 2005 Er det mulig? Jeg er gift og er ikke ute etter noe eventyr, men jeg vil gjerne ha nye venner. Derfor har jeg opprettet en profil på Blink. Valgte uten betydning på sivilstatus. Tenkte at det ville være vanskelig å få kontakt med noen om jeg hadde valgt gift. Men derigjen så liker jeg ikke å lure håpefulle menn som er på jakt etter kjæreste.. For meg blir det nøyaktig det samme som å si: 1. Jeg pynter meg, tar på minikjole og høye heler og drar på nattklubb. Ikek for å flørte eller noe men for å se om jeg finner noen hyggelige mennekser å snakke med en fredagskveld. 2. Jeg vi gjerne legge ut en annonse på "Noen for meg" i Dagbladet. Ikek fordi jeg er ute etter en mann (jeg er lykkelig gift) men fordi jeg ser etter noen venner. En "venn" kan jo være så mangt har vel menenskeheten fått erfare de siste noen og hundre-årene.
Englepus Skrevet 19. februar 2005 Forfatter #12 Skrevet 19. februar 2005 Og hva ville du med det Gjest?
Gjest Lillen_ Skrevet 19. februar 2005 #13 Skrevet 19. februar 2005 For meg blir det nøyaktig det samme som å si: 1. Jeg pynter meg, tar på minikjole og høye heler og drar på nattklubb. Ikek for å flørte eller noe men for å se om jeg finner noen hyggelige mennekser å snakke med en fredagskveld. 2. Jeg vi gjerne legge ut en annonse på "Noen for meg" i Dagbladet. Ikek fordi jeg er ute etter en mann (jeg er lykkelig gift) men fordi jeg ser etter noen venner. En "venn" kan jo være så mangt har vel menenskeheten fått erfare de siste noen og hundre-årene. Eh hallo.. Selv om det kan se ut som om 70% prosent av de som ferdes på typiske nett-dating tjenester assosierer vennskap med "noe mer", så finnes det da fremdeles folk som ikke legger noe annet i dette med vennskap enn å bare være en venn! Litt av noen antagelser dere kommer med sånn helt uten videre :o Men på en selv tror man kanskje at man kjenner andre?
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2005 #14 Skrevet 19. februar 2005 For å si det mer direkte: å ha en annonse på Blink er det samme som å si at man er åpen for det meste hvis anleldningen byr seg. Min mann hadde aldri fått lov til å ha en annonse ute noe sted av en slik luguber og suspekt kaliber.
Gjest Lillen_ Skrevet 19. februar 2005 #15 Skrevet 19. februar 2005 For å si det mer direkte: å ha en annonse på Blink er det samme som å si at man er åpen for det meste hvis anleldningen byr seg. Min mann hadde aldri fått lov til å ha en annonse ute noe sted av en slik luguber og suspekt kaliber. Og hvordan vet du at man bare får "lugubre" henvendelser på Blink? Lagt inn en annonse der selv kanskje..? På meg virker det som du generaliserer LITT vel mye. Dumt å bare anta ting om andre på denne måten!
Englepus Skrevet 19. februar 2005 Forfatter #16 Skrevet 19. februar 2005 Vet ikke helt hva jeg skal si til sånt. Du får tro hva du vil Gjest, men det er faktisk ikke sånn at alle mennesker er ute etter å være utro.
Gjest Aurélie Skrevet 19. februar 2005 #17 Skrevet 19. februar 2005 Det er fullt mulig å få seg nye _venner_ på den slags nettsteder. Har ikke testet ut blink, men tror ikke nevnte sted er ensbetydende med bare skjekking og utroskap. Å hevde dèt må vel skyldes veldig mye personlig erfaring, både ift. å motta tilbud og komme med tilbud selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå