Gå til innhold

Er bildene på telefonen min borte? Viser bare grå firkant!!! 😱😱

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Veldig mange av bildene i kamera albumet mitt vil ikke vises!! Er bildefilene skadet og ødelagt eller er dette en bug/feil og noe jeg kan gjøre for å få de tilbake? Det gjelder bare noen, men ganske mange bilder som har ligget i albumet lenge og vært fine før, mens andre er der fortsatt og vises som vanlig. Har Android, huawei. Har prøvd å slå telefonen av og på. 

Hjelp! 

Bilde 1 sånn det vises i albumet på de bildene som ikke vil vises 

Bilde 2 det som står når jeg prøver å åpne bildet og trykker på en av de grå firkantene i kameraalbumet

IMG_20180403_192316.png

Screenshot_2018-04-03-19-22-49.png

Anonymkode: c44ac...152

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke Huawei så det kan hende det er noe med den, men jeg syns det ser ut som at det er miniatyrbildene som er borte. Du har ikke flyttet originalbildene fra et sted til et annet enten på mobilen eller over til en sky eller en pc eller noe sånt, og dermed blir linken fra miniatyrene til originalene borte?

Anonymkode: 33eb4...ed1

AnonymBruker
Skrevet

Hei takk for svar!
Nei jeg har ikke flyttet bildene noe sted.... Og jeg tror ikke det har noe med at det er huawei å gjøre, men problemet oppstod etter jeg fikk melding om at det var lite plass igjen på telefonens lagrings kapasitet og minnekortet, så det virker på en måte som at bildefilene har blitt ødelagt eller slettet uten at jeg har gjort det...
Men de kan jo ikke være slettet?!?!

Og de bildene som er borte virker også å være helt tilfeldig, det er bilder fra randome datoer, og ikke alle på samme dato f.eks

Anonymkode: c44ac...152

AnonymBruker
Skrevet

Syntes det kan høres ut som at det er så lite plass på telefonen at "bilder appen" (vet ikke hva den heter på Huawei, men de fleste telefonprodusenter har enten egen app for bildevisning, eller så bruker de Googles egen foto app). 

Jeg ville prøvd å sjekke om bildene er der når man kobler telefonen til en pc. Bruk usb kabelen som fulgte med telefonen, koble den til en pc. Når den dukker opp, så let i mappestrukturen på telefonen etter bildene. Da er det også lurt å ta en backup av dem når du finner dem. 

Anonymkode: 981a3...b6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...