AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #1 Skrevet 3. april 2018 Hva tenker du når du ser en mann gå uten strømper i skoene sine,feks jeans og barbeint i converse Anonymkode: 9f832...384
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #2 Skrevet 4. april 2018 Det er vel ikke så vanlig at menn bruker strømper. Uten sokker ville jeg antakelig tenkt at det så klamt ut. Anonymkode: 29731...29f 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #3 Skrevet 4. april 2018 At det ser skikkelig klamt ut er det jeg ville tenkt. Det tenker jeg hver gang jeg ser personer uten sokker i sko, uavhengig av kjønn. Anonymkode: f8b85...963
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #4 Skrevet 4. april 2018 At han kanskje har veldig lave sokker eller hudfarget nylonsokker jeg ikke ser. Eller rett og slett at han ikke hadde sokker. Egentlig så hadde jeg ikke tenkt over det i det. Samme som å spørre om hva man synes om en kvinne med lue. Anonymkode: b6326...0bc
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #5 Skrevet 4. april 2018 Mannen gjør det hele tiden om sommeren, akkurat som meg. Sokker ser bare ikke bra ut, selv de lave. Men vi har da lagt innleggssåler som byttes etter 5-6 gangers bruk i skoa våre. Anonymkode: 035b7...e11 1
GammelSierraFan Skrevet 4. april 2018 #6 Skrevet 4. april 2018 Til jeans tenker jeg ikke noe spesielt over det. En som går barbeint i skoa til dress, derimot, da rister jeg på hodet. 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #7 Skrevet 4. april 2018 At det er veldig hipster/hippie/klamt/urenslig etc. Og til deg som bytter innleggssåler etter 5 bruk, tenk litt på miljøet! Anonymkode: a31ca...979
Perelandra Skrevet 4. april 2018 #8 Skrevet 4. april 2018 Jeg ville tenkt at det ser kaldt ut. Selv om vi er i april nå, er det fortsatt kaldt i været.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #9 Skrevet 5. april 2018 23 timer siden, AnonymBruker skrev: At det er veldig hipster/hippie/klamt/urenslig etc. Og til deg som bytter innleggssåler etter 5 bruk, tenk litt på miljøet! Anonymkode: a31ca...979 Hvor skrev jeg kastes? Ikke at jeg hadde tenkt på miljøet om vi brukte engangs. Kaster jo mer søppel fra innpakning av mat på en dag, enn hva som hadde gått av innleggssåler på en måned, tross at jeg forsøker å kjøpe løsvekt og større pakker. Og hvorfor skrive et innlegg i det hele tatt når du kun skal være 2*negativ. Det må være en ganske kjip innstilling til livet å alltid se og tenke det verste i alt. Anonymkode: 035b7...e11 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå