Gjest Aurélie Skrevet 19. februar 2005 #1 Del Skrevet 19. februar 2005 Gikk forbi en butikk i Trondheim sentrum etter stengetid i går kveld. Tror den het Cornelias hus eller noe, med interiør og stæsj. Den ligger i samme gate som Kitch`n tror jeg. Ble litt vindus-shopping, for det var så mye lekkert der inne. Noen som vet hva slags prisklasse de ligger på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 19. februar 2005 #2 Del Skrevet 19. februar 2005 Den er ganske dyr synes jeg, men du verden så mye fint! Oj, oj, skummelt for meg å gå inn, for jeg får så lyst til å handle. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aurélie Skrevet 19. februar 2005 #3 Del Skrevet 19. februar 2005 Takk for svar Jeg så noen flotte puter der (med mer..) som hadde gjort seg optimalt i sovesofaen min! Blir nok til at jeg stikker innom der på mandag og svir av halve studielånet :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 20. februar 2005 #4 Del Skrevet 20. februar 2005 Tror det er ganske dyrt der ja, men mye fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyibyen Skrevet 21. februar 2005 #5 Del Skrevet 21. februar 2005 Dyrt men fint... da jeg gikk forbi vinduet i går så jeg en plakat som annonserte "sesong-salg", hva nå det betyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå