Gjest Aurélie Skrevet 19. februar 2005 #1 Skrevet 19. februar 2005 Gikk forbi en butikk i Trondheim sentrum etter stengetid i går kveld. Tror den het Cornelias hus eller noe, med interiør og stæsj. Den ligger i samme gate som Kitch`n tror jeg. Ble litt vindus-shopping, for det var så mye lekkert der inne. Noen som vet hva slags prisklasse de ligger på?
Loolaa Skrevet 19. februar 2005 #2 Skrevet 19. februar 2005 Den er ganske dyr synes jeg, men du verden så mye fint! Oj, oj, skummelt for meg å gå inn, for jeg får så lyst til å handle. :oops:
Gjest Aurélie Skrevet 19. februar 2005 #3 Skrevet 19. februar 2005 Takk for svar Jeg så noen flotte puter der (med mer..) som hadde gjort seg optimalt i sovesofaen min! Blir nok til at jeg stikker innom der på mandag og svir av halve studielånet :-?
Tuddelidu Skrevet 20. februar 2005 #4 Skrevet 20. februar 2005 Tror det er ganske dyrt der ja, men mye fint
nyibyen Skrevet 21. februar 2005 #5 Skrevet 21. februar 2005 Dyrt men fint... da jeg gikk forbi vinduet i går så jeg en plakat som annonserte "sesong-salg", hva nå det betyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå