Gå til innhold

Leie rom av barnefamilie

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei jeg nyutdannet, skal snart flytte pga jobb og er litt på utkikk etter en plass å leie. Det viser seg dessverre vanskelig å finne noe som enten er innenfor min økonomi eller i grei avstand til jobben. Da alternativene er få er det mulig jeg må lande på å leie hos en mor med 2 unger. 

Jeg lurte på om det er noen som har peiling på om dette kan bli slitsomt/ en vanskelig bosituasjon, samt om det er ting jeg bør passe på, sørge for at står i en eventuell leiekontrakt, osv. 

Sånn som det står nå, så ville jeg kun leid et rom og delt reste, eg; kjøkken, stue, bad med denne familien. 

Setter pris på alt av tips, hint og lignende som dere har.  

Anonymkode: b8e03...03d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min første tanke er at dersom du skal jobbe skift så må du ha muligheter til å gjøre det uten at huseier føler at du forstyrrer henne eller barnas døgnrytme.

Kan det bli slitsomt å nærmest flytte inn i en eksisterende familie? 4 stykker som skal dele ett bad om morgenen? Får du lagd deg middag når du er sulten, eler må du vente inntil familien er ferdig med å spise? Av trivielle ting kan tanken på om du får lov til å ha ditt eget pålegg i fred i kjøleskapet.

Anonymkode: 7fba4...0a9

AnonymBruker
Skrevet

bare av ren nysgjerrighet og utenfor trådens tema: Hvor mye må du betale i mnd hos denne familien kontra hva som ellers er vanlig i byen/strøket?

Anonymkode: 8722e...044

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...