Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 3. april 2018 #1 Skrevet 3. april 2018 (endret) Er det noen som har efaring med det? Etter det jeg kunne se på nettsida, så det ut som om at alle pasientene hadde eget soverom. Stemmer dette? Kan man gå for seg selv å slappe av hvis man føler seg dårlig? Endret 1. desember 2018 av Jegskulleønskeat
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #2 Skrevet 3. april 2018 Ifl helene sjekker inn får du eget rom, regner med du får det uansett grunn til innleggelse der.. Anonymkode: d8951...dee 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #3 Skrevet 3. april 2018 Du får eget rom ja. Men programmet der er temmelig fullpakket, så om du har så lavt energinivå vil du nok ikke komme inn erter vurderingsoppholdet. Anonymkode: 23f64...28c
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 3. april 2018 #4 Skrevet 3. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du får eget rom ja. Men programmet der er temmelig fullpakket, så om du har så lavt energinivå vil du nok ikke komme inn erter vurderingsoppholdet. Anonymkode: 23f64...28c Jeg skjønner, men dette er jo nettopp et symptom på den lidelsen som de behandler der? At jeg blir utslitt av lite handler om at jeg fordøyer inntrykk mye senere pga en traumatisert hjerne som bruker lang tid på å bearbeide noe som for andre ikke engang trengs å bearbeide.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #5 Skrevet 4. april 2018 Følger denne. Jeg har nytte av min behandling, men det er likevel noe psykologen og jeg har oppe til tema. Hører gjerne om andres erfaringer med akkurat denne avdelingen. Jeg er så redd for alt som trigger og trenger også mye tid til å hente meg inn igjen Anonymkode: 54d56...7f8
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 4. april 2018 #6 Skrevet 4. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Følger denne. Jeg har nytte av min behandling, men det er likevel noe psykologen og jeg har oppe til tema. Hører gjerne om andres erfaringer med akkurat denne avdelingen. Jeg er så redd for alt som trigger og trenger også mye tid til å hente meg inn igjen Anonymkode: 54d56...7f8 Sender deg en klem❤️ hvor gammel er du? Er du mann eller dame?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå