Gå til innhold

Noen som har vært på Modum-bad for kompleks PTSD/relasjonstraumer?

Anbefalte innlegg

Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet (endret)

Er det noen som har efaring med det?

Etter det jeg kunne se på nettsida, så det ut som om at alle pasientene hadde eget soverom. Stemmer dette? Kan man gå for seg selv å slappe av hvis man føler seg dårlig? 

Endret av Jegskulleønskeat
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ifl helene sjekker inn får du eget rom, regner med du får det uansett grunn til innleggelse der..

Anonymkode: d8951...dee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du får eget rom ja.

Men programmet der er temmelig fullpakket, så om du har så lavt energinivå vil du nok ikke komme inn erter vurderingsoppholdet.

Anonymkode: 23f64...28c

Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du får eget rom ja.

Men programmet der er temmelig fullpakket, så om du har så lavt energinivå vil du nok ikke komme inn erter vurderingsoppholdet.

Anonymkode: 23f64...28c

Jeg skjønner, men dette er jo nettopp et symptom på den lidelsen som de behandler der? At jeg blir utslitt av lite handler om at jeg fordøyer inntrykk mye senere pga en traumatisert hjerne som bruker lang tid på å bearbeide noe som for andre ikke engang trengs å bearbeide. 

AnonymBruker
Skrevet

Følger denne. Jeg har nytte av min behandling, men det er likevel noe psykologen og jeg har oppe til tema. Hører gjerne om andres erfaringer med akkurat denne avdelingen. 

Jeg er så redd for alt som trigger og trenger også mye tid til å hente meg inn igjen

Anonymkode: 54d56...7f8

Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Følger denne. Jeg har nytte av min behandling, men det er likevel noe psykologen og jeg har oppe til tema. Hører gjerne om andres erfaringer med akkurat denne avdelingen. 

Jeg er så redd for alt som trigger og trenger også mye tid til å hente meg inn igjen

Anonymkode: 54d56...7f8

Sender deg en klem❤️ hvor gammel er du? Er du mann eller dame? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...