bulken Skrevet 3. april 2018 #1 Skrevet 3. april 2018 (endret) Ønsker svar helst fra kvinner om hvorfor dere velger å avvise en mann etter noen dates? dere har pratet en stund på forhånd å føler kjemi men når dere møtes ble det ikke rett likevel. viste han for mye interesse? var han ikke den dere trudde? Omstendigheter som jobb,barn osv.... Endret 3. april 2018 av bulken
fordijegvil Skrevet 3. april 2018 #2 Skrevet 3. april 2018 Det er jo nesten umulig å vite om en har kjemi før en møtes. En bør like den andres humor, utseende (det er av og til vanskelig å "fange" ordentlig på bilder), kroppsspråk, handlinger osv., og det er ikke lett å avgjøre dette før en faktisk har møtt personen. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #3 Skrevet 3. april 2018 Som oftest pga helt upersonlige ting, som at jeg ikke følte kjemi eller gnist, eller at vi har forskjellige verdier i livet eller forskjellige fremtidsvisjoner og livsstil. Sjeldent fordi han er en dårlig mann, men fordi han bare ikke er mannen for meg. Og ja vet et tilfelle har jeg avvist noen for å være for masete, han sendte meldinger hver dag og krevde veldig mye av meg så jeg aldri fikk sitte en kveld med alenetid og jente-tv og te-koppen min, uten at melding fra han kom å forstyrret som lurte på hva jeg drev med. Det ble slitsomt etter et par uker. Anonymkode: 0ad7a...d17 4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #4 Skrevet 3. april 2018 Snakker du om etter EN date, eller to-tre dater? For det er to veldig forskjellige ting. Hvis vi har vært på 2-3 dates er jeg som regel ganske interessert i fyren, og da skal det en stor overraskelse til før jeg dropper ham.¨Etter en første date skal det mindre til, man vet jo ikke hvordan kjemien er i forkant. Anonymkode: b7a59...0b6
bulken Skrevet 3. april 2018 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snakker du om etter EN date, eller to-tre dater? For det er to veldig forskjellige ting. Hvis vi har vært på 2-3 dates er jeg som regel ganske interessert i fyren, og da skal det en stor overraskelse til før jeg dropper ham.¨Etter en første date skal det mindre til, man vet jo ikke hvordan kjemien er i forkant. Anonymkode: b7a59...0b6 snakker om 2-3 dates hvor sex også har vært i bildet.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #6 Skrevet 3. april 2018 46 minutter siden, bulken skrev: snakker om 2-3 dates hvor sex også har vært i bildet. Kanskje sexen var dårlig. Kanskje litt slemt å snakke høyt om men jeg har dumpa menn pga liten penis og dårlig sex.. Anonymkode: 0ad7a...d17 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #7 Skrevet 3. april 2018 Men det trenger ikke være derfor altså! Kan være helt tilfeldig også og ikke noe personlig mot deg i det hele tatt. Anonymkode: 0ad7a...d17
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #8 Skrevet 3. april 2018 Som oftest er det vel at kjemien ikke er god nok, at man ikke prater godt nok sammen og ikke føler nok gnist. Anonymkode: 5a838...376 1
Apekatten Skrevet 3. april 2018 #9 Skrevet 3. april 2018 Jeg har avvist gutter hvis kjemien ikke er helt til stede, hvis vedkommende har vært for needy for min del eller hvis jeg ikke har følt noen gnist mellom oss.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #10 Skrevet 3. april 2018 1 time siden, bulken skrev: snakker om 2-3 dates hvor sex også har vært i bildet. Det er svært sjelden det skjer, og det er kun en gang jeg kommer på der jeg har gjort det. Da var jeg i utgangspunktet ikke superinteressert, men litt på "rebound". Da skulle det ikke så mye til, og ting som irriterte meg var at han brukte mye snapchat fremfor vanlig meldingsform, hvilket jeg assosierer med tenåringer (og han var over 30). Jeg fikk også en penisbilde, og selv om vi faktisk hadde hatt sex synes jeg det er mega turnoff. Anonymkode: b7a59...0b6 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #11 Skrevet 3. april 2018 Grunnen til at jeg har droppet menn er stort sett at de var kjedelige. Enten ved å bare være opptatt av seg selv, eller ved å være så opptatt av å "gjøre meg fornøyd" at de ikke viser egne meninger, men sier seg enig i alt jeg sier. Begge deler er fullstendig avtennende. Og så er det selvsagt kyssetesttanken. Jeg tenker "Kunne jeg tenke meg å kysse den munnen?". Om svaret er nei, så er det jo ikke håp. En mann som klarer å føre en samtale om forskjellig, og ikke minst får meg til å le, kose meg og slappe av, han har derimot god sjanse for at det blir flere dater. Anonymkode: 4365b...7d7
Eplekaka Skrevet 3. april 2018 #13 Skrevet 3. april 2018 Man må trives i hverandres selskap, og kjenne på en viss seksuell tiltrekning, tenker jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #14 Skrevet 5. april 2018 nå er vel svaret her at i dagens samfunn så skal alle dømme den dem møter iløpet av helst 1min så blir den oppfatningen gjeldende for den person. er nesten ingen som kan gi noen en sjanse... har selv møtt ei som ikke jeg tok salto av etter første blikk men etter noen dater så falt jeg virkelig for hu men da må enn gi den andre en sjanse til og bli kjent og det skjer ikke på 5min men det er visst den tilmålte tid en får i dagens samfunn Anonymkode: 75edd...0b7
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #15 Skrevet 5. april 2018 Dumpa en kar etter tredje date fordi sexen var noe av det verste jeg har vært med på og han slikket meg opp og ned rytmisk som en øgle, nei jeg ble nesten traumatisert. Aldri igjen. Anonymkode: 77097...054
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #16 Skrevet 6. april 2018 Oiii her kan det være mange ting - personlighet (for mye, for lite) - selvsikkerket (for mye, for lite) - humor! - lytter eller snakker over huet på meg? - lukt som ikke tiltaler meg (Denne er jeg helt grusom på dessverre) - ellers kjemi - verdier!! (jeg har barn og er opptatt av at den jeg møter har rette verdier) - oppegående hode ned på jorda som ikke er fasade-opptatt til enhver tid - voksen i huet eller guttunge som ikke har tid til annet enn scateboardet sitt - magefølelsen på om han bare er ute etter FF eller faktisk noe fast - har han mulighet til å prioritere forhold? - avstand? - mulighet for fremtid? Tja...and it goes... Anonymkode: a8c55...096
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #17 Skrevet 6. april 2018 Jeg gjør det når jeg ikke føler noenting. Anonymkode: 318d0...4e9
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #18 Skrevet 6. april 2018 På 3.4.2018 den 16.25, bulken skrev: snakker om 2-3 dates hvor sex også har vært i bildet. Hvorfor må dere ha sex så tidlig egentlig? Rett og slett horeri. Anonymkode: 625ff...41b
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #19 Skrevet 6. april 2018 Trodde det var et kjent "problem" det. Av og til kan alt stemme på papiret, men face to face så er det noe som ikke stemmer. Uten at du klarer å sette fingeren på hva, men det kjennes bare ikke helt riktig. Er ikke et poeng i å da bruke tid på noe du inderst inne kjenner at ikke kommer tilå fungere Jeg er alltid helt 100% ærlig på denne fronten før et møte. Skriver ekstakt dette, at det første møte bør skje litt tidlig, for å kunne kjenne på kjemien/stemningen rundt personen, kjenne om dette er riktig eller ikke. Det er ikke kjærlighet med første blikk jeg prøver å komme frem til er altså, men ... den lille... sommerfugler i magen følelsen over å ha truffet noen du kan se fremtiden med. Ex: var på date med en, 100% på papiret var han akkurat det jeg så etter. God jobb, fagbrev (😍), ønske om barn i fremtiden, nerdete... absolutt alt stemte. Men når vi faktisk hadde første møte... det kjenntes ikke helt riktig ut, mye pga. han var like dårlig på å snakke som jeg er, pinlig taushet. Det bare ble ikke riktig. Så ikke for meg lange kvelder sammen, middag ute, kino, barn, møte familien... så infen av delene, bare stresset med å finne ord å bruke. Så da gikk vi hver vår vei Anonymkode: 5f821...716
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #20 Skrevet 6. april 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor må dere ha sex så tidlig egentlig? Rett og slett horeri. Anonymkode: 625ff...41b Sex er vel også en form for kjemi som bør testes ut før man bruker for mye tid og blir for involvert? Jeg er i hvert fall ikke intr i å inngå et langvarig forhold med en der sexen ikke gir meg noenting... Anonymkode: f12e9...3cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå