Gå til innhold

Hva skjer med verden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg begynner å taste med en gutt og får god kontakt med han på facebook, går det ikke lang tid før han plutselig legger til søsteren min og begynner å taste med henne også og sier de samme tingene til henne?

Samme skjer omvendt også, at en hun har god kontakt med begynner å skrive til meg og!

Hva faen feiler det dem?

VI sletter de selvsagt som venner da og forklarer problemet til dem om de spør og da stiller de seg helt uforstående til det?

Hva faen?

Vi vil jo  ikke ha noen som begynner på den andre like fort som vi har fått god kontakt.Føler oss jo ikke så mye verdt da. Verden er blitt gal.

Jeg vil hoppe av. Tror jeg skal være singel hele livet

Anonymkode: 0b864...948

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner har valgt bort ekteskapet. Da trenger ikke vi gutter og menn lenger å gifte oss for å få pult.

Hvorfor kjøpe kua når du kan få melken gratis?

Anonymkode: 64f36...dd2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fint at de avslører seg såpass tidlig så du slipper å kaste bort mer tid på sånne gutter ts! Men det finnes gode menn der ute også :)

Anonymkode: f7061...003

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror jeg skal være singel hele livet

Det er min største skrekk. :ohmy:

Anonymkode: b014e...62d

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner har valgt bort ekteskapet. Da trenger ikke vi gutter og menn lenger å gifte oss for å få pult.

Hva skal det bety? "kvinner har valgt bort ekteskapet" ? På hvilken måte?
Ja færre gifter seg i dag, men det er da ikke noe kvinner som helhet har valgt bort, er like mange menn som ikke vil gifte seg, og det er ikke fordi de får pult uansett men fordi det er mer akseptert å ikke ha et forhold viet under Gud og mange står frem med å være ureligiøse uten å skamme seg.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fint at de avslører seg såpass tidlig så du slipper å kaste bort mer tid på sånne gutter ts! Men det finnes gode menn der ute også :)

Ja sletter de fort når jeg oppdager det, jeg og søstra mi bruker å gi beskjed til hverandre om vi får god kontakt med en gutt så vi vet det om han begynner å taste med den andre :) Har avtaler med venninnene mine også for vi opplever det også, at de sender seriemeldinger og begynner å flørte og si det samme til oss alle! Man føler seg ikke spesiell da og da er jeg heller alene, selv om jeg ikke har noe problem med å finne en mann, men vil jo ikke ha søppel. Vil ha en som bare vil ha meg :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flere menn burde ta til seg Anders' gode råd til dem.

Det er for få menn som våger å bryte med å være "tøff", "macho". For mange menn som ser på kvinner som noe som er bruk og kast (takk for eksempelet i denne tråden, heh!).

Menn burde lære seg å respektere kvinner og å sette pris på oss kvinner.

Vi har en jobb å gjøre med fremtidens generasjoner.

Anonymkode: cb603...37b

• Liker 4
Gjest N-Nøff
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjelder jo andre veien og, kvinner utnytter også menn. 

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Neinøff skrev:

Det gjelder jo andre veien og, kvinner utnytter også menn. 

Kua kan ikke utnytte bonden. Kvinner kan ikke utnytte menn seksuelt. Du hører ikke menn klage over at, "hun ville bare ha meg for kroppen min". Kvinner derimot.

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er for få menn som våger å bryte med å være "tøff", "macho". For mange menn som ser på kvinner som noe som er bruk og kast (takk for eksempelet i denne tråden, heh!).

Nei du, det var voldsomt til taper det der da. Ingen damer tenner på slike menn som han. Han kommer til å dø singel, upult og ulykkelig.

Menn må følge med i tiden. Ekteskapet er over og forbi. I dag handler det bare om å få pult. 

Gjest Overrasket
Skrevet

Så forsøke andre metoder enn facebok for å få kontakt med folk. Kanskje du kan forsøke å faktisk sitte ned å ha en samtale ansikt til ansikt med noen. 

Gjest N-Nøff
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kua kan ikke utnytte bonden. Kvinner kan ikke utnytte menn seksuelt. Du hører ikke menn klage over at, "hun ville bare ha meg for kroppen min". Kvinner derimot.

jo, det hører man

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, Overrasket skrev:

Så forsøke andre metoder enn facebok for å få kontakt med folk. Kanskje du kan forsøke å faktisk sitte ned å ha en samtale ansikt til ansikt med noen. 

??? Er det galt å få kontakt på facebook nå da også? Har da vært på date med flere via fb.. Både på fb og ute i den virkelige verden om det var det du lurte på! Like forbanna blir det jo feil når de begynner på mine venninner og søstre. Da vil ikke jeg ha de iallefall. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er min største skrekk. :ohmy:

Anonymkode: b014e...62d

Ikke min , om utvalget er slik som jeg har opplevd 

Skrevet

Om jeg begynner å taste med en gutt og får god kontakt med han på facebook, går det ikke lang tid før han plutselig legger til søsteren min og begynner å taste med henne også og sier de samme tingene til henne?

Samme skjer omvendt også, at en hun har god kontakt med begynner å skrive til meg og!

Hva faen feiler det dem?

VI sletter de selvsagt som venner da og forklarer problemet til dem om de spør og da stiller de seg helt uforstående til det?

Hva faen?

Vi vil jo  ikke ha noen som begynner på den andre like fort som vi har fått god kontakt.Føler oss jo ikke så mye verdt da. Verden er blitt gal.

Jeg vil hoppe av. Tror jeg skal være singel hele livet

På mitt nivå er ikke Facebook noen sjekkearena i det hele tatt.

Skrevet

Ja sletter de fort når jeg oppdager det, jeg og søstra mi bruker å gi beskjed til hverandre om vi får god kontakt med en gutt så vi vet det om han begynner å taste med den andre :) Har avtaler med venninnene mine også for vi opplever det også, at de sender seriemeldinger og begynner å flørte og si det samme til oss alle! Man føler seg ikke spesiell da og da er jeg heller alene, selv om jeg ikke har noe problem med å finne en mann, men vil jo ikke ha søppel. Vil ha en som bare vil ha meg :)

Jeg skjønner av ditt innlegg + logikk at også Facebook er en sjekkearena, men jeg tenker at de som er så lettbeinte at de flyr Facebook rundt etter damer, de flørter trolig med veldig mange, så at de fyker over hele vennelista di er jo bare naturlig. Å drømme om at en fremmed fyr som bare har sett Facebookprofilen din vil ha "bare deg" er å legge lista høyere enn man kan hoppe.   Det med "bare deg" kommer først etter at dere har blitt ordentlig kjent i det virkerlige liv, etter at dere har snakket godt og lenge, holdt hender, kysset hverandre....

AnonymBruker
Skrevet

Han fyren her sliter litt med seg selv tror jeg. 

Anonymkode: 445ae...4bc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, I Grosny skrev:

Jeg skjønner av ditt innlegg + logikk at også Facebook er en sjekkearena, men jeg tenker at de som er så lettbeinte at de flyr Facebook rundt etter damer, de flørter trolig med veldig mange, så at de fyker over hele vennelista di er jo bare naturlig. Å drømme om at en fremmed fyr som bare har sett Facebookprofilen din vil ha "bare deg" er å legge lista høyere enn man kan hoppe.   Det med "bare deg" kommer først etter at dere har blitt ordentlig kjent i det virkerlige liv, etter at dere har snakket godt og lenge, holdt hender, kysset hverandre....

Ja de fleste kommer ikke så langt pga de legger seg ut med hele vennelisten min. Da blir det ingen date. Men har vært på flere dates også der de etterpå har lagt til mine venner og søstra. Da vil jeg ikke mer, orker ikke mer overfladiske greier. Er heller alene da. Jeg har ikke fa cebook for å finne  menn, er bare mange menn som skriver til meg også får vi liksom en god tone etterhvert, helt til jeg oppdager at de legger til gud og hvermann og da er jeg ikke interessert mer

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja de fleste kommer ikke så langt pga de legger seg ut med hele vennelisten min. Da blir det ingen date. Men har vært på flere dates også der de etterpå har lagt til mine venner og søstra. Da vil jeg ikke mer, orker ikke mer overfladiske greier. Er heller alene da. Jeg har ikke fa cebook for å finne  menn, er bare mange menn som skriver til meg også får vi liksom en god tone etterhvert, helt til jeg oppdager at de legger til gud og hvermann og da er jeg ikke interessert mer

Drittmenn finnes overalt

Anonymkode: 2cd2d...8c7

• Liker 2
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Disse du får god tone med på Face er rett og slett glad i å flørte på Face, og de er flinke til det. Hvis dette ikke er greia for deg, så bør du komme deg ut og flørte andre steder. Ei dame jeg har kjent litt  ble med i all mulig slags mannsdominert foreningsliv. Det var skytterklubb, golfklubb, sykkelklubb... Hun kom seg ut der det var mange kjekke menn. 

I innlegg nr 19 ble det skrevet "Drittmenn finnes overalt". Det er ett mindretall av gutta som er så synlige at damer tror de er flertallet. Disse flørter med massevis av damer, og oppleves av massevis av damer, ergo tror massevis av damer at disse flørtegutta er normale. Det er de ikke. De er mer aktive enn  normalt. Det finnes massevis av menn som ikke er like flørteaktive, men disse ser du ikke så lett, fordi de ikke spretter fram av seg selv. Jeg tror du skal finne en selv, i stedet for å ta en av disse du får sprettende etter deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...