AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #1 Skrevet 3. april 2018 Hvilken rekkefølge er smartest? Noen som har erfaringer? Anonymkode: f4434...9b2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #2 Skrevet 3. april 2018 På kjøkkenet? Da må man jo fjerne gammelt, slipe ned, så montere nytt. Anonymkode: c051a...0d6 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #3 Skrevet 3. april 2018 Før, det blir myyye støv. Ville ikke ventet til nytt kjøkken ble støvet ned. Anonymkode: 1cd41...b19 4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #4 Skrevet 3. april 2018 Før selvfølgelig! Noe annet hadde vært veldig tungvint. Jeg kommer ofte på oppdrag hvor folk har pusset opp kjøkken, for så å ville måle taket! Da må alt demonteres igjen, og settes opp på nytt. Anonymkode: 56616...e5a 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #5 Skrevet 3. april 2018 Dere fjerner først det gamle kjøkkenet, så maler dere vegger, tak, vinduskarm, lister osv, og sliper gulv. Så dekker dere til det nyslipte gulvet med papp mens dere monterer det nye kjøkkenet. Så vaskes alt, og gulvet lakkes. Anonymkode: 87190...4ca 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #6 Skrevet 3. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere fjerner først det gamle kjøkkenet, så maler dere vegger, tak, vinduskarm, lister osv, og sliper gulv. Så dekker dere til det nyslipte gulvet med papp mens dere monterer det nye kjøkkenet. Så vaskes alt, og gulvet lakkes. Anonymkode: 87190...4ca Da får ikke gulvet under kjøkkenbenkene noen beskyttelse fra lakk/olje. Kunne det ikke lønne seg å lakke før montering? I alle fall ett strøk? Det kan jo fort bli lang ventetid om man skal vente på at flere strøk lakk skal tørke og herde, men jeg ser for meg vannsøl eller lekkasje som trekker inn under skapene og derifra ut i treverket under lakken ... (Jeg bare spør, jeg har ikke gjort dette før. Bare si ifra om det er noe innlysende her jeg ikke har tenkt på! ) Anonymkode: 6b95d...47b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå