Gå til innhold

SELVBRUNING-KRISEHJELP!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Dere hadde ledd godt om dere hadde sett meg nå, med tidenes mest flekkete hender/armer... SOM JEG SER UT!! :ler: Skulle bruke spraysun-sprayen min som ble så bra i ansikt/brystet sist og tok litt forsiktig litt nedover armene/hendene også i går. Dette skulle bli så bra! Da jeg våknet i dag måtte jeg bare le - jeg ser helt saiko ut!! :o MEN HVORDAN I ALLE DAGER FÅR JEG FJERNET DETTE?? Jeg har skrubbet og vasket hendene uten resultat.. Skal ha familielunsj snart og på fest i kveld... HJELP!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Aurélie
Skrevet

Uff, vet virkelig ikke råd..

Men hva med lange selskaps-hansker til festen? :wink:

:trøste:

Gjest Anonymous
Skrevet

Tusen takk for tipset!! Har desverre bare noe knallrøde selskapshansker som ikke helt passer til kvelden. Har tenkt å ha et korsett og en trang bolero med lange ermer til, så det er bare selve hendene/fingrene som blir et synlig problem.. Vasker og vasker men det er like stygt! :-(

Skrevet

Selvfølgelig hjelper ikke dette deg nå, men til NESTE gang. :wink: Du får kjøpt sånn selvbruningsfjerner, feks fra St. Tropez. Funker i opptil fire timer etter påføringen.

Men, litt sent nå.

Iallfall, ser ikke så mange muligheter annet enn å gå på festen og spøke det hele vekk. "Haha, jeg skulle pynte meg litt jeg, og SE på dette :ler: "

Du kan jo fortsette å skubbe litt, husk å bruk fuktighetskrem imellom "slagene". Eventuelt dersom du har en god, flytende dekkrem/concealer kan du jo prøve å dekke det verste!

Føler med deg, fort gjort! :kul:

Skrevet

Kanskje prøve med sitronsaft? Det bleker, kan hende det funker på huden din? Ellers eksfoliere, eksfoliere, eksfoliere.

:ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Sitron og sukker blandet sammen, skrubb og skrubb så bleiker det relativt bra om du bruker litt tid og MYE sitron. (Pass på om du er allergisk.)

Gjest Anonymous
Skrevet

prøv med neglelakkfjerner på litt bomull, zalo, eller i værste fall klor.

Skrevet

Så kjipt da, Anniemal - det der er jo sånn som ikke skal skje!

Sitron og sukker blandet sammen, skrubb og skrubb så bleiker det relativt bra om du bruker litt tid og MYE sitron. (Pass på om du er allergisk.)

Ja, dette kan hjelpe! Har opplevd det samme selv, at det kommer rennemerker nedover armer (om det var det som skjedde?) - kjedelig altså!! Husker ikke om det var med den sprayen eller en annen.. Men den sunsprayen jeg hadde var litt dum ved at det noen ganger kom ut for mye på enkelte områder.

Prøv en sånn sitronblanding, og/ eller å bruke peeling i dusjen.(Bare ikke skrubb altfor hardt, sånn at du ikke blir helt rød).

Håper du får vekk flekkene, og at både lunchen og kvelden blir vellykket! :klem:

Gjest Anonymous
Skrevet

TUSEN TAKK DERE!! Har hatt en festlig familielunsj, alle med stor sympati for hendene mine, thi-hi. Har nå sittet i sitronbad med hendene og skrubbet masse, og det hjelper. Men merker at det tar på huden, gitt! Sånn kan det gå!! SKal ta en siste runde snart. Heldigvis er det kveld, sikkert ikke så mange som legger merke til det da *krysse fingre*. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...