Anonymjente1999 Skrevet 3. april 2018 #1 Skrevet 3. april 2018 Hei, skal operere neste uke, har en nippelpiercing som jeg tok for 4 mnd siden. Den trenger nesten ett år for å gro, og jeg har lite lyst til å ta den ut på operasjonsdagen i og med at den da kan gro igjen. Jeg skal operere vekk mandlene, så jeg lurer på om piercingen i nippelen bare kan være i under operasjon? Noen som har noe erfaring med det?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #2 Skrevet 3. april 2018 Du kan erstatte den med en i plast så er ikke det et problem Anonymkode: 0f188...421 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #3 Skrevet 3. april 2018 Du kan ikke ha metall på kroppen nei. De bruker strømførende kniv for å minske blødning. Og da kan du ikke ha piercing, da risikerer du brannskade. Anonymkode: bbe6d...9bf
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #4 Skrevet 3. april 2018 Nei, piercingen i BRYSTVORTEN må ut under operasjon. Som nevnt over brukes det strøm både til å skjære og til å stoppe blødning, har du metall i brystvorten da risikerer du brannskade. Brannskadet brystvorte tviler jeg på er veldig behagelig. Ellers er jo piercing i brystvorten megaharry, så se på det som en fin unnskyldning til å bli kvitt den. Sånn til info; nippel: Anonymkode: 732f7...1ae 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #5 Skrevet 3. april 2018 Nei du kan ikke ha piercing i kroppen når du skal opereres. Men dersom du ber en sykepleier om å sette den i så fort du er ferdig med operasjonen (før du våkner) så går det fint. De har vært borti sånn før Anonymkode: 10fd8...4a0
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #6 Skrevet 3. april 2018 Det tar en time å operere mandlene. Den gror ikke igjen på så kort tid. Anonymkode: ceeca...9d8
Silje92 Skrevet 3. april 2018 #7 Skrevet 3. april 2018 Du kan enten ta den ut eller bytte den ut med en plastikkpiercing! Jeg tok ut min traguspiercing i øret da jeg fjernet mandlene i høst, har hatt den noen år, men den grodde ikke de dagene den var ute heller ;P Tror det skal gå helt fint så lenge du setter den i rask tid etter operasjon
Nerine_ Skrevet 3. april 2018 #8 Skrevet 3. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, piercingen i BRYSTVORTEN må ut under operasjon. Som nevnt over brukes det strøm både til å skjære og til å stoppe blødning, har du metall i brystvorten da risikerer du brannskade. Brannskadet brystvorte tviler jeg på er veldig behagelig. Ellers er jo piercing i brystvorten megaharry, så se på det som en fin unnskyldning til å bli kvitt den. Sånn til info; nippel: Anonymkode: 732f7...1ae Ordet nippel brukt for brystvorte var vel ikke nytt for deg, eller? Tviler også på at TS bryr seg om hva du syns er megaharry, da hadde hun nok spurt om det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå