Gå til innhold

Klokke med bred reim og strass fra Axcent

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grubler sånn på om jeg skal kjøpe meg sånn klokke...

Dere vet hva jeg mener? Det er masse annonser for disse klokkene i bladene nå for tida, de finnes i hvit, rosa, rød, sort... så er det skikkelig bred reim på dem, stor firkantet urskive og med eller uten strass rundt kanten.

Grunnen til at jeg grubler er at jeg er litt todelt i synet på disse klokkene... :ler: Jeg synes de er stilige og tøffe, et skikkelig blikkfang, men egentlig så bruker jeg mere smykkeklokker, noe som blir helt annerledes. Det er også mange som synes at disse store klokkene passer best til en "jeans-stil/en tøff stil", mens jeg er mer "damete" og feminint kledd, gjerne med blazer.

Hmmm.... Andre her som har sånn klokke og som kan hjelpe meg å avgjøre om jeg kommer til å bli fornøyd med den? Jeg hadde tenkt å kjøpe den i hvit da. Elsker rosa for tiden, men der tror jeg det kan bli litt kræsj med enkelte klesfarger... :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har en slik rød og en hvit klokke fra Axent og er kjempefornøyd! Men så har jeg flere klokker å bytte mellom i forhold til farge/antrekk.

Skrevet

Fant den andre tråden her som handlet om samme type klokker... Har nå funnet ut at jeg har lyst på både sort og hvit klokke fra Axcent :) Også har jeg jo "smykke-klokkene" mine som jeg kan bruke hvis det blir helkræsj :wink: Tror nok det skal bli ganske fint med sånne klokker til de fleste av antrekkene mine ihvertfall. Vi får se hva jeg finner ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...