Gjest Xavia Skrevet 19. februar 2005 #1 Del Skrevet 19. februar 2005 Hvor mange tørrmopper bruker du når du går over gulvene i ditt hus/leilighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 19. februar 2005 #2 Del Skrevet 19. februar 2005 Vi har swiffer og bruker en duk for hele huset. Plukker av støv og dritt og tar opp med kost og brett for hvert rom. Funker finfint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. februar 2005 #3 Del Skrevet 19. februar 2005 På våre 50kvm bruker jeg to støvmopper. De går veldig fort i stykker, synes jeg. Men det beste er selvsagt når jeg får overtalt mannen til å ta en runde med støvsugeren (han er grundigere enn meg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 19. februar 2005 #4 Del Skrevet 19. februar 2005 Vi har en vanlig toroms, bruker vel 2 tørrmopper. Samler sammen hybelkaniner og slikt i hauger som kostes opp etterpå så vi trenger ikke bytte mopp så ofte. Har aldri opplevd at de går i stykker forresten, høres rart ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 19. februar 2005 #5 Del Skrevet 19. februar 2005 Jeg har heller ikke opplevd at de går i stykker. Jeg bruker tre (noen ganger fire) når jeg går over våre 100 kvadratmeter. Så de pakkene får bein å gå på, det er sikkert. Men jaggu er de praktiske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2005 #6 Del Skrevet 19. februar 2005 Jeg har heller ikke opplevd at de går i stykker. Jeg bruker tre (noen ganger fire) når jeg går over våre 100 kvadratmeter. Så de pakkene får bein å gå på, det er sikkert. Men jaggu er de praktiske! Samme her (105 kvm) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå