Gå til innhold

Hvor lenge bør en vinterdress vare?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte ny vinterdress på en outlet til sønnen på 3,5 år på Black Friday i fjor, og det er allerede hull i sømmen på innsiden av bena. Må man forvente at det slites så fort, eller er dette reklamasjonsgrunnlag? 

20180402_142525.jpg

Anonymkode: 6075e...e1e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Burde vare ut sesongen, i vertfall.

Anonymkode: 463fe...005

Skrevet

Det kommer jo an på vask og bruk, men det er vel vanlig å forvente at uteklær skal kunne brukes til minst to barn, eller?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte ny vinterdress på en outlet til sønnen på 3,5 år på Black Friday i fjor, og det er allerede hull i sømmen på innsiden av bena. Må man forvente at det slites så fort, eller er dette reklamasjonsgrunnlag? 

20180402_142525.jpg

Anonymkode: 6075e...e1e

Det ser jo ut som om den er veldig godt brukt da, så da tror jeg nok ikke det er noe vits i å reklamere på den. Garantien dekker ikke slitasje. 

Anonymkode: 307ee...884

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en Reimadress som har holdt i to sesonger. Det er jeg fornøyd med da guttungen ikke er typen som sitter stille. Det har vært en lang vinter med mye aking og da akes det like mye på rumpa som på akebrett. Både på snø, is og stein. 

Skrevet

De aller fleste dressene vi har kjøpt, uansett merke og pris, har holdt til både to og tre barn. Noen ytterst få har holdt bare én sesong. Jeg synes vel det er litt dårlig at en dress kjøpt i fjor allerede er slitt, men samtidig ser dressen veldig godt brukt ut og da er nok dette å regne som slitasje og ikke en produksjonsfeil. 

AnonymBruker
Skrevet

Dette ser ut som slitasje, så den ser ut til å ha blitt brukt hardt. 

Vi har hatt mange vinterdresser, de fleste arves videre etter våre to. Men en snøfattig vinter gjorde en gang at den ene dressen gikk hull på før første vinter var over. Ble kjøpt identisk dress for slutten av vinteren. Den så pen og hel ut etter at minsten hadde brukt den en sesong også. 

Brukes dressen mest på løs snø, så holder den gjerne godt. Er det mye søle og grus, slites den fort.

Anonymkode: 8a7dc...1b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...