Gå til innhold

Hvilken appelsinjuice er best?

Anbefalte innlegg

Gjest Wynja i.i
Skrevet

Hvilken appelsinjuice kjøper dere mest av?

Jeg liker best Meierienes Premium Appelsinjuice med fruktkjøtt. Den smaker nypresset. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Meierienes Juice helt klart, Liker best appelsinjuicen på hvit kartong som ikke er laget fra konsentrat og eplejuicen laget av epler fra enten Hardanger eller Syd-Tyrol.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hjemmelaget, fersk presset appelsinjuice er best!!

Skrevet

Meierienes Juice med fruktkjøtt er den desidert beste. Det var vel forøvrig den som vant testen til TV2 Hjelper Deg også. De fleste andre smaker surt og ikke som ekte appelsinjuice.

Skrevet
Hjemmelaget, fersk presset appelsinjuice er best!!

Mmm.

Ellers liker jeg best den gule literskartongen uten fruktkjøtt fra Meieriene.

Skrevet

Meierienes juice er best. Liker også Q meierienes juice

Skrevet

Brämhults sin, uten tvil! Men det er også den dyreste..

Gjest Anonymous
Skrevet
Brämhults sin, uten tvil! Men det er også den dyreste..

Ja, den er også kjempegod men det er få butikker som selger den dessverre.

Gjest Anonymous
Skrevet
First Price sin appelsinjuice faktisk :)

Er ikke det appelsin-nektar med tilsatt sukker?

Skrevet
Meierienes Juice med fruktkjøtt er den desidert beste

Det synes jeg og

Skrevet

Er ikke det appelsin-nektar med tilsatt sukker?

Nei, de har juice også. Veldig billig, prøvde den engang vi ikke hadde så mye penger, men synes den var sur.

Er helt enig i at den beste er Meierienes Premium juice. Til hverdags bruker vi imidlertid Farmer`s appelsinjuice, billigere og viktigst, Max Havelaar-merket.

Skrevet

Den beste juicen er jo den man presser selv. Men av de man får kjøpt er det enten Meierienes juice eller den fra Brämhult.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tine sin er best mener jeg,men etter siste tids avsløringer er jeg så egen at jeg skal finne annet merke.

Skrevet

Den aller beste er Marli fyra frukter og vanlig appelsinjuice fra samme merket, men det finnes selvsagt ikke her :-?

Men Nora sin er også god

Gjest GreenSky
Skrevet

Den fra nora med tilsatt kalsium - siden jeg ikke drikker melk.

Skrevet

Jeg liker best den fra meieriet, den som er tilsatt nype etc. Hm...husker ikke navnet,.. :klø:

Gjest Aurélie
Skrevet

Brämhults og den vanlige til Nora går det mest i her. Appelsinjuice til frokost er "must have", finnes ingenting som hjelper bedre på dårlig matlyst tidlig på døgnet.

Skrevet

Uten tvil friskpresset appelsinjuice med fruktkjøtt fra Meierienes! Den eneste norske juicen som virkelig smaker friskpresset...

Skrevet

Kjøper sjelden appelsin-juice, men da pleier vi å kjøpe Meierienes med fruktkjøtt (svart kartong). Ellers er Brämhults' veldig god.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...