AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #1 Skrevet 3. april 2018 For noen uker siden la jeg inn en forhåndsbestilling på et produkt som i utgangspunktet skal være i salg fra en gitt dato. Nå er produktet bekreftet som lagervare på de aktuelle butikken, men er ikke i salg ennå. En bekjent er veldig påståelig om at de som har forhåndsbestilt får tilsendt produktet så fort det er på lager, selv om det ikke er i åpent salg ennå. En annen bekjent hevder det motsatte, at forhåndsbestilling er idiotisk, for produktet ikke blir sendt fra lageret før salget av produktet starter. Da vil det ta opptil en uke (postgang) etter produktslipp før man får produktet, og at man får raskere tilgang på produktet i butikken. Hvem av dem, hvis noen, har rett? Anonymkode: 5ac24...c32
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #2 Skrevet 3. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For noen uker siden la jeg inn en forhåndsbestilling på et produkt som i utgangspunktet skal være i salg fra en gitt dato. Nå er produktet bekreftet som lagervare på de aktuelle butikken, men er ikke i salg ennå. En bekjent er veldig påståelig om at de som har forhåndsbestilt får tilsendt produktet så fort det er på lager, selv om det ikke er i åpent salg ennå. En annen bekjent hevder det motsatte, at forhåndsbestilling er idiotisk, for produktet ikke blir sendt fra lageret før salget av produktet starter. Da vil det ta opptil en uke (postgang) etter produktslipp før man får produktet, og at man får raskere tilgang på produktet i butikken. Hvem av dem, hvis noen, har rett? Anonymkode: 5ac24...c32 Hva er poenget eitt? Vil du ha produktet uansett, eller er dette en test på hvor raskt du kan få varen? Hver og en butikk løser denne typen saker helt på sin egen måte. Der finnes ingen lov som regulerer forholdet. Anonymkode: 6c7a1...d70
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #3 Skrevet 3. april 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er poenget eitt? Vil du ha produktet uansett, eller er dette en test på hvor raskt du kan få varen? Hver og en butikk løser denne typen saker helt på sin egen måte. Der finnes ingen lov som regulerer forholdet. Anonymkode: 6c7a1...d70 Jeg skal ha produktet uansett, og det er ikke en test på hvor raskt jeg kan få varen. Vi bare diskuterte muligheten til forhåndsbestilling, noe jeg ikke hadde gjort før, og jeg ble litt overrasket over to så fundamentalt ulike synspunkter. Derfor lurte jeg på hvordan det egentlig fungerer. Anonymkode: 5ac24...c32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå