AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #1 Skrevet 3. april 2018 Mange kommer med gode råd, men jeg synes ofte det er noen som viser liten forståelse for andres situasjon. «Det var verre for meg, og da bør du også klare det», osv... Anonymkode: 3642e...abc 14
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #2 Skrevet 3. april 2018 1: Folk får ut mye gørr her, de tror de er helt anonyme. 2: Jo frekkere du svarer, jo mer "likes" Anonymkode: e9f0e...a0e 8
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #3 Skrevet 3. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 1: Folk får ut mye gørr her, de tror de er helt anonyme. 2: Jo frekkere du svarer, jo mer "likes" Anonymkode: e9f0e...a0e Enig her. Anonymkode: 5c0a0...2b4 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #4 Skrevet 3. april 2018 Fordi de fleste mennesker har liten empati med folk de ikke kjenner, og når man i tillegg er anonym så forsvinner også normal folkeskikk og høflighet for mange. Det er mye man aldri ville sagt ansikt til ansikt med en person, som plutselig er greit å si på et forum, fordi man glemmer at det er mennesker man kommuniserer med. Det er litt det samme som skjer når vi kjører bil, mange rolige og snille mennesker blir hissige bøller bak rattet, fordi man ikke ser menneskene rundt seg på samme måte som ellers. Anonymkode: b8585...a05 7
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #5 Skrevet 3. april 2018 Frustrasjonen bygger seg vel opp når familien er lei av de spydige faktene deres samt det bedrøvelige faktum at de har "skippet" psykologtimene sine. Anonymkode: 05ee3...a13 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #6 Skrevet 3. april 2018 Noen ganger er nok svaret på det: "Fordi jeg kan" og ikke noe dypere enn det. Anonymkode: 53478...872
Tatja Skrevet 3. april 2018 #7 Skrevet 3. april 2018 Det har jeg også spurt meg om. Må være mange bitre personer her inne. 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #8 Skrevet 3. april 2018 Fordi dette er en samlingsplass for veldig mange idioter og verdensmestere. Anonymkode: e2860...179 4
Gjest ti10 Skrevet 3. april 2018 #9 Skrevet 3. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fordi de fleste mennesker har liten empati med folk de ikke kjenner, og når man i tillegg er anonym så forsvinner også normal folkeskikk og høflighet for mange. Det er mye man aldri ville sagt ansikt til ansikt med en person, som plutselig er greit å si på et forum, fordi man glemmer at det er mennesker man kommuniserer med. Det er litt det samme som skjer når vi kjører bil, mange rolige og snille mennesker blir hissige bøller bak rattet, fordi man ikke ser menneskene rundt seg på samme måte som ellers. Anonymkode: b8585...a05 Er til dels enig, samtidig ser man jo både på facebook og i diverse kommentarfelt at folk skriver de styggeste ting du kan tenke deg med bilde og fullt navn. Det er mulig noen synes jeg kaster stein i glasshus når jeg skriver dette på et diskusjonsforum, men den største utfordringen er vel at folk tolker ytringsfrihet som ytringsplikt.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #10 Skrevet 3. april 2018 Det viser bare hvordan folk egentlig er bak fasaden, og dette blir faktisk mitt siste innlegg. Kommer til å slette min bruker, for det å spørre om råd eller dele noe her inne med slike mennesker til stedet, er bortkastet tid. Anonymkode: b850b...eb2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #11 Skrevet 3. april 2018 Det lurer jeg også på. Blir halshugd av verdensmestere om man stiller spørsmål de ikke bifaller. Anonymkode: 4f1b1...9c6 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #12 Skrevet 3. april 2018 Menneskene vi har rundt oss kvier seg mange ganger for å si hva de egentlig mener om ditt og datt fordi de ikke vil ha krangel og uvennskap. Noen ganger trenger vi likevel å høre sannheten, og da er anonyme mennsker på nettet egentlig gode å ha. De kan alltid si sin helt ærlige mening i motsetning til svigermor og kollegene våre som må forholde seg til oss enten de vil eller ikke og derfor kanskje helle brenner inne med ting de vil si. Vi bør kanskje gjøre om det gamle ordtaket "av barn og fulle folk..." til "av barn, fulle folk og anonyme på nettet...", for det er ofte når kritikken svir litt at det er snakk om kritikkverdige ting vi har sagt, gjort eller ment. Noen ganger er folk også slemme helt uten grunn, men disse blir heldigvis alltid satt på plass for folk liker ikke urettferdighet. Når noen derimot får enormt mange likes på en "slem" kommentar kan det tyde på at mange synes at den den er rettet mot bør tenke seg om og skifte kurs. Noen ganger kan AB faktisk være vår beste venn og coach, for hun sier det vi trenger å høre. Anonymkode: 8f7a6...e54 6
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #13 Skrevet 3. april 2018 Noen er snille. Og ønsker å bidra. De andre får en bare overse. Anonymkode: ff216...8f7 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #14 Skrevet 3. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Menneskene vi har rundt oss kvier seg mange ganger for å si hva de egentlig mener om ditt og datt fordi de ikke vil ha krangel og uvennskap. Noen ganger trenger vi likevel å høre sannheten, og da er anonyme mennsker på nettet egentlig gode å ha. De kan alltid si sin helt ærlige mening i motsetning til svigermor og kollegene våre som må forholde seg til oss enten de vil eller ikke og derfor kanskje helle brenner inne med ting de vil si. Vi bør kanskje gjøre om det gamle ordtaket "av barn og fulle folk..." til "av barn, fulle folk og anonyme på nettet...", for det er ofte når kritikken svir litt at det er snakk om kritikkverdige ting vi har sagt, gjort eller ment. Noen ganger er folk også slemme helt uten grunn, men disse blir heldigvis alltid satt på plass for folk liker ikke urettferdighet. Når noen derimot får enormt mange likes på en "slem" kommentar kan det tyde på at mange synes at den den er rettet mot bør tenke seg om og skifte kurs. Noen ganger kan AB faktisk være vår beste venn og coach, for hun sier det vi trenger å høre. Anonymkode: 8f7a6...e54 Her er jeg uenig. Det er sjelden konstruktivt å få høre «sannheten» på den måten. Ofte setter de verste kritikerene seg ikke inn i hva saken gjelder en gang, så hvordan kan dr gi gode råd... Jeg mener ikke at man alltid skal stryke folk med hårene, men man skal alltid behandle andre med respekt. Ellers er kritikken bare negativ og ødeleggende. Anonymkode: b8585...a05 5
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #15 Skrevet 3. april 2018 Det er et forum for kvinner som er glad i en dram så det er vel greit å la frustrasjonen få utløp her antar jeg. Det tror jeg i allefall. Anonymkode: 8cde0...aee
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #16 Skrevet 3. april 2018 Ja jeg har sett det. Spesielt mange jenter er sånn ansikt til ansikt også, i hvert fall mot meg. De klarer å feiltolke noe som åpenbart ikke er så negativt og svartmale det totalt uten å skjønne hvorfor og når man retter på de så klikker de enda mer og skal ta deg. Uff jenter er helt jævlige spør du meg... Anonymkode: 3637b...0aa
Duff Skrevet 3. april 2018 #17 Skrevet 3. april 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her er jeg uenig. Det er sjelden konstruktivt å få høre «sannheten» på den måten. Ofte setter de verste kritikerene seg ikke inn i hva saken gjelder en gang, så hvordan kan dr gi gode råd... Jeg mener ikke at man alltid skal stryke folk med hårene, men man skal alltid behandle andre med respekt. Ellers er kritikken bare negativ og ødeleggende. Anonymkode: b8585...a05 Det er jeg enig i. Det er helt topp å si imot men man velger måten man gjør det på. Det går an å ordlegge seg litt skånsomt slik at andre tar det til seg heller enn å sku det bort. Ofte henger kritikken seg opp i små detaljer og man ender opp med en diskusjon rundt noe som blir helt på siden av det Ts trenger hjelp til.
Gjest -Willow Skrevet 3. april 2018 #18 Skrevet 3. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Menneskene vi har rundt oss kvier seg mange ganger for å si hva de egentlig mener om ditt og datt fordi de ikke vil ha krangel og uvennskap. Noen ganger trenger vi likevel å høre sannheten, og da er anonyme mennsker på nettet egentlig gode å ha. De kan alltid si sin helt ærlige mening i motsetning til svigermor og kollegene våre som må forholde seg til oss enten de vil eller ikke og derfor kanskje helle brenner inne med ting de vil si. Vi bør kanskje gjøre om det gamle ordtaket "av barn og fulle folk..." til "av barn, fulle folk og anonyme på nettet...", for det er ofte når kritikken svir litt at det er snakk om kritikkverdige ting vi har sagt, gjort eller ment. Noen ganger er folk også slemme helt uten grunn, men disse blir heldigvis alltid satt på plass for folk liker ikke urettferdighet. Når noen derimot får enormt mange likes på en "slem" kommentar kan det tyde på at mange synes at den den er rettet mot bør tenke seg om og skifte kurs. Noen ganger kan AB faktisk være vår beste venn og coach, for hun sier det vi trenger å høre. Anonymkode: 8f7a6...e54 Signerer denne. De som kommer med unødvendig oppgulp blir rapportert og/eller får som oftest høre det av andre brukere her inne.
Miklo Velka Skrevet 3. april 2018 #19 Skrevet 3. april 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor er folk så slemme mot hverandre her? Folk er ikke slemme med hverandre på KG. Folk er slemme med hverandre, punktum. Spesielt på internett, som har blitt en smeltedigel for empatiløse mennesker med et enormt markeringsbehov. Internettrolling har blitt den nye folkesporten, og det blir "spennende" å se hvordan dette utvikler seg, og hvordan dette påvirker de neste par generasjonene. Håper bare at jeg har "reist videre" før det smeller. 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #20 Skrevet 25. april 2019 På 3.4.2018 den 10.58, AnonymBruker skrev: Mange kommer med gode råd, men jeg synes ofte det er noen som viser liten forståelse for andres situasjon. «Det var verre for meg, og da bør du også klare det», osv... Anonymkode: 3642e...abc Ja. Helt utrolig slemt av flere på kg. Går ikke an å synke lavere spør du meg. Kommer ikke som noe sjokk egentlig. Anonymkode: cb40d...679 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå