AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #1 Del Skrevet 3. april 2018 I chatten på messenger så fikk jeg plutselig ikke skrevet æ ø og å. Det kom ingen andre tegn i stedet for bokstavene heller, det bare kom ingenting, som om tastene ikke virket i det hele tatt. Jeg sjekket innstillinger og alt står på norsk, jeg har norsk tastatur aktivert og jeg slettet engelsk. Det hjalp ikke. Så restartet jeg pc'n bare for å sjekke om noe hadde hengt seg opp, men det hjalp heller ikke. Jeg formaterte pc'n for et par-tre dager siden og innstallasjonen ville bare være på engelsk, så det ligger engelsk i bunn vil jeg tro. Jeg har vært i innstillingene og endret alt til norsk. Jeg har definert norsk som språk på Facebook. Anonymkode: 6f39e...4d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonencloud Skrevet 3. april 2018 #2 Del Skrevet 3. april 2018 Kan du skrive æ ø å på andre programmer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #3 Del Skrevet 3. april 2018 Ja, tastaturet virker som det skal overalt ellers. Det er bare på FB at det ikke går an å skrive æ, ø og å. Anonymkode: 6f39e...4d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #4 Del Skrevet 3. april 2018 Kan du prøve med en annen nettleser? Anonymkode: ac500...123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #5 Del Skrevet 3. april 2018 Det som er så rart med det er at jeg svarte på en melding på messenger på telefonen og der er det æ, ø og å, og da fikk jeg plutselig de bokstavene tilbake på messenger på pc'n. Men, neste melding jeg skrev igjen på pc'n - da var æ, ø og å borte igjen. Og det går vel ikke an å få tak i support på Facebook? Jeg skal teste med IE og Chrome Anonymkode: 6f39e...4d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #6 Del Skrevet 5. april 2018 Vet ikke om noen er interessert i at saken er løst, men hvis noen får samme problemet en gang så kan det kanskje være greit at jeg fant løsningen. Jeg byttet til Chrome. Jeg tror det var samme problemet i Edge, men den nettleseren vil jeg ikke engang prøve, så da gikk jeg tilbake til Chrome og nå er det ikke noen problemer med æ, ø og å i det hele tatt. Moren min byttet tastatur for en ukes tid siden fordi hun sa at det sluttet å virke det hun hadde, og i dag skrev hun til meg på messenger og sa at det nye tastaturet ikke skriver alle bokstavene. Og da skjønte jeg jo at hun har det samme problemet som meg, for hun har brukt Firefox "bestandig". Da virker det som det er Firefox som har problemet på Facebook. Anonymkode: 6f39e...4d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå