Gå til innhold

Kalvestek

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja samboeren min prater om kalvestek om dagen. Ønsker det til hovedrett, men er det noe godt??? og er det noen som vet prisen på det??

Videoannonse
Annonse
Gjest tulipan (ikke logget inn)
Skrevet

Hei!

Tror jeg ar spist det før. Det er veldig mørt og godt hvis det lages riktig . Nam nam nam.

Pris vet jeg ikke. Bor du i Oslo vet jeg at det er masse hallal butikker som er ganske billige når det kommer til kjøtt. Eller du kan reise til Sverige og kjøpe det der

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Kalvestek fikk jeg servert i svigerinnens bryllupsmiddag for 2 år siden. Må innrømme at jeg ikke er særlig begeistret for kalv men... det var himmelsk godt. Mørt og godt. Vet ikke hva kilosprisen er men kan ikke tenke meg at det skal være dyrere enn svinestek!

Lykke til med planleggingen :P

Skrevet

jeg er ikke så veldig glad i kalv, men hvis dere liker det, syns jeg dere skal gå for det:)

Skrevet

Kalvestek er kjempegodt, det har vært festmiddag i våre konfimasjoner bl.a.

Har vurdert det selv til bryllupet, men mulig det blir helstekt indrefilet.

Lykke til med valget

Skrevet

Jeg syns også kalv er veldig godt. Prisen kommer jo an på hvilken del av kalven dere vil ha.

De fleste steder er nok indrefilet av kalv dyrere enn indrefilet av svin og okse.

Skrevet
Ja samboeren min prater om kalvestek om dagen. Ønsker det til hovedrett' date=' men er det noe godt??? og er det noen som vet prisen på det??[/quote']

Jeg aner ikke, jeg tåler det ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...