AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #1 Skrevet 3. april 2018 Trenger litt innspill. Datet en fyr i 4 måneder. Møtte hverandres venner. Følte alt gikk bra, men vi er begge litt dårlige på å kommunisere/snakke sammen om følelser. Han har vært gift før og har et barn med ekskona. Jeg har et barn fra før med tidligere samboer. Det er derfor litt komplisert og mye hensyn å ta. Men jeg begynte å reagere på at eksen hans behov (ikke barnets behov, men eksen), ALLTID kom først og at hvis hun ringte så ble jeg satt til side, uansett hva. Jeg hadde hatt full forståelse om det dreide seg om barnet, men det gjorde det aldri, utrolig nok. Ble ganske lei til slutt og fortalte han hva jeg syntes. Da fikk jeg beskjed om at hun alltid ville være nummer 1 da hun tross alt har født barnet hans. Etter noen uker med dårlig stemning dumpet han meg, hvor han blant annet sa at han ikke likte meg like mye som jeg liker han og at han ikke kan se for seg oss som kjærester. Savnet han mye etterpå, men har gått overraskende bra. Nå derimot er han helt fra seg og vil ha meg tilbake.. han sier han har angret seg masse og vært en idiot. Og at han vil prøve igjen. Jeg skjønner ikke helt hvordan dette er mulig? Andre som har opplevd noe sånt? Er han bare ensom og trenger noen eller tror dere oppriktig han plutselig har endret syn og tankegang? Anonymkode: 1e7bc...98f
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #2 Skrevet 3. april 2018 Størst sjanse for at du er en reserveløsning som han prøver å komme tilbake til nå, etter å ha mislyktes hos en annen dame... Anonymkode: aaa91...37e 8
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #3 Skrevet 3. april 2018 Gjør vel det samme med deg nå, som han gjorde med eksen mens dere var sammen? Bryr seg først når han har mistet noen? Anonymkode: a844e...81e 4
Helado Skrevet 3. april 2018 #4 Skrevet 3. april 2018 Ville ikke tatt han tilbake, tipper du kommer til å oppleve det samme mønsteret igjen. Hvis du har det bra nå, hold på det og kom deg videre..... 8
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #5 Skrevet 3. april 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trenger litt innspill. Datet en fyr i 4 måneder. Møtte hverandres venner. Følte alt gikk bra, men vi er begge litt dårlige på å kommunisere/snakke sammen om følelser. Han har vært gift før og har et barn med ekskona. Jeg har et barn fra før med tidligere samboer. Det er derfor litt komplisert og mye hensyn å ta. Men jeg begynte å reagere på at eksen hans behov (ikke barnets behov, men eksen), ALLTID kom først og at hvis hun ringte så ble jeg satt til side, uansett hva. Jeg hadde hatt full forståelse om det dreide seg om barnet, men det gjorde det aldri, utrolig nok. Ble ganske lei til slutt og fortalte han hva jeg syntes. Da fikk jeg beskjed om at hun alltid ville være nummer 1 da hun tross alt har født barnet hans. Etter noen uker med dårlig stemning dumpet han meg, hvor han blant annet sa at han ikke likte meg like mye som jeg liker han og at han ikke kan se for seg oss som kjærester. Savnet han mye etterpå, men har gått overraskende bra. Nå derimot er han helt fra seg og vil ha meg tilbake.. han sier han har angret seg masse og vært en idiot. Og at han vil prøve igjen. Jeg skjønner ikke helt hvordan dette er mulig? Andre som har opplevd noe sånt? Er han bare ensom og trenger noen eller tror dere oppriktig han plutselig har endret syn og tankegang? Anonymkode: 1e7bc...98f Han er ikke ferdig med henne. Finn en mann som er ferdig med tidligere forhold. Anonymkode: aaa91...37e 5
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #6 Skrevet 3. april 2018 Mulig han og ekskona har prøvd sammen i en mnd, og så gikk det ikke? Og deretter kommer han tilbake til deg? Anonymkode: aaa91...37e 7
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #7 Skrevet 3. april 2018 My God Prøv å finne frem selvtilliten din og selvrespekten din nå og kutt ham ut og ikke TILLAT deg selv å i det hele tatt *vurdere* ham. Han skal svette før han eventuelt får deg. Du skal kjenne at svetten stinker og at han kjenner at det koker i kinnene. Ikke noe Bonderomantikk foran TV-en med hjemmelaget kake og Pepsi Max ... Seriøst! Du kan heller fortelle ham hver gang han sender deg SMS at du er opptatt med å lage kake. HVER GANG. Hadde det ikke vært gøy å se reaksjonen hans, da? Han blir jo sikkert litt forvirret. Eller hvis han i det hele tatt gidder å bli forvirret, da. Kanskje han går videre til neste ila 2 sekunder, og hopper i høyet med henne og nusser og smasker litt og gir en klaps på rumpa. Ser for meg en rund ape med runde små tettsittende øyne få lyst på sex. Ikke så uvanlig det ... Anonymkode: 2db51...28d
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #8 Skrevet 3. april 2018 Sier han noe annet enn at han vil ha deg tilbake? At han kommer til å endre mønsteret og skjønner at ekskona ikke kan komme først når han nå er skilt? Hvilke ord serverer han? Altså, han må ta et oppgjør med seg selv og henne aller først! Jeg er i utgangspunktet skeptisk, men se på handlingene hans før du bestemmer deg, ikke ordene! Anonymkode: 27592...dd4 3
Valmuefrø Skrevet 3. april 2018 #9 Skrevet 3. april 2018 Ekskona er ikke nummer 1 fordi hun har født ungen, det er helt feil innstilling. Ungen er prioritet 1, deretter kjæreste, så kommer venner/familie/ekskone. Jeg skjønner ikke helt hva man skal prioritere ekskona for. Trenger hun hjelp med dekkskift? Dra til NAF. Trenger hun hjelp med å henge opp gardiner? Gardintrapper finnes på Europris. De skal jo selvfølgelig holde et vennskap, til den grad det lar seg gjøre, pga ungen men alt utover det er bare tøv. Hvis han fortsatt prioriterer barnemor foran kjæreste så ville jeg ikke brukt et sekund til på den fyren. 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #10 Skrevet 3. april 2018 Han har fått panikk fordi han føler seg ensom og mislykka, og vil ha en kvinne tvinna rundt fingern som han kan få selskap og bekreftelser og sex fra. Han har nok IKKE endret syn nei. Anonymkode: b5758...b11 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #11 Skrevet 3. april 2018 At han sa eksen alltid ville være nummer en er en grunn til aldri å vurdere å ta han tilbake. Om han skulle ha forandret mening om dette, så er allikevel utsagnet hans så nedvurderende overfor en kjæreste, og totalt uakseptabelt. Anonymkode: cb89f...fbc 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #12 Skrevet 3. april 2018 8 hours ago, AnonymBruker said: Ble ganske lei til slutt og fortalte han hva jeg syntes. Da fikk jeg beskjed om at hun alltid ville være nummer 1 da hun tross alt har født barnet hans. Etter noen uker med dårlig stemning dumpet han meg, hvor han blant annet sa at han ikke likte meg like mye som jeg liker han og at han ikke kan se for seg oss som kjærester. Er han ferdig på barneskolen? Sånn mentalt? Anonymkode: 43ad3...336
Gjest Mysticgirl Skrevet 3. april 2018 #13 Skrevet 3. april 2018 Hadde aldri tatt han tilbake, ikke engang om helvete fryser over. Han har vel øynet en sjanse hos eksen, men når det ikke gikk, flyr han til deg igjen , helt til neste sjanse byr seg. Dropp hele fyren
Gjest Overrasket Skrevet 3. april 2018 #14 Skrevet 3. april 2018 (endret) Et slikt opplegg hadde jeg aldri giddet. Jeg hadde faktisk ikke engang giddet å skrive om det på internett. Endret 3. april 2018 av Overrasket
Eplekaka Skrevet 3. april 2018 #15 Skrevet 3. april 2018 Han er desperat, ønsker kjæreste og er dumpet av ekskona. Dropp denne hunden, finn deg en skikkelig mann.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #16 Skrevet 4. april 2018 På en måte er jeg i samme situasjon som deg.. Dater en fyr med barn fra før (jeg har og det) og her kommer ex-kona først. Han har sagt de aldri vil bli sammen igjen, men han gjør virkelig alt for henne. Jeg vet dette på sikt IKKE vil fungere, hun ringer også i tide og i utide. Han påstår de kun er gode venner. I mine øyne er det ikke normalt at eksene tar kontakt heele tiden... Anonymkode: 509e6...97e
Gjest Dævendøtte Skrevet 4. april 2018 #17 Skrevet 4. april 2018 (endret) "Da fikk jeg beskjed om at hun alltid ville være nummer 1 da hun tross alt har født barnet hans." Den setningen er nok til at jeg hadde dumpa og aldri sett meg tilbake. Endret 4. april 2018 av Dævendøtte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå