AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #1 Skrevet 3. april 2018 Hei! Jeg har endelig tenkt å skaffe meg førerkort og trenger hjelp til å finne en allright kjøreskole. Jeg bor i Oslo sentrum (øst) og håper på å finne noen gode kjørelærere her. Noen som har erfaring? TS Anonymkode: 83659...ce1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #2 Skrevet 7. april 2018 Jeg brukte Alna kjøreskole for 3,5 år siden veldig fornøyd. Ligger like ved Risløkka t-banestasjon. Anonymkode: 28110...8c3
Minya Skrevet 11. april 2018 #3 Skrevet 11. april 2018 On 4/3/2018 at 9:30 AM, AnonymBruker said: Hei! Jeg har endelig tenkt å skaffe meg førerkort og trenger hjelp til å finne en allright kjøreskole. Jeg bor i Oslo sentrum (øst) og håper på å finne noen gode kjørelærere her. Noen som har erfaring? TS Anonymkode: 83659...ce1 Jeg kjørte opp i Drammen, men kjørelæreren min byttet trafikkskole til en i Oslo akkurat rundt da jeg hadde oppkjøring. Hvis du sender meg en PM, kan jeg sende deg navnet og nummeret hans, så kan du prøve å ta kontakt og høre om han fortsatt er kjørelærer. Jeg vet han hadde et enkeltmannsforetak som kjørelærer en periode, og hadde hele Stor-Oslo og nord-Østlandet som kjøreområde, så kan er ihvertfall lommekjent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå