AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #1 Skrevet 3. april 2018 Hvorfor har vi egentlig kjønnsfordeling på toalettene?? Vi har jo offentlige toalett for både menn å damer, men oftest er vi delt mellom damer å herre toalettene! Det er da samme toaletter men jeg mener det er helt meningsløst å bli kjønnsfordelt slikt. Hva er poenget med å ha toaletter hvor både menn å damer kan gå inn og hvert sitt?? Noen som er enig eller uenig? Herre å damegarderober kan jeg forstå, hvor damene og herrene kan være nokså lettkledd. Men samtidig så er vi naturlige. Sikkert mange meninger om dette. 😊 Anonymkode: 0d2ec...214
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #2 Skrevet 3. april 2018 De gangene jeg har vært på toaletter som ikke er delt opp, så er det som oftest så grisete og lukter av urin, så jeg er glad det finnes delte! Dersom det blir holdt rent og vaskes veldig ofte, så er det nok ikke noe problem, men det er langt fra alle steder det vedlikeholdes godt nok. Anonymkode: 69535...204 16
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #3 Skrevet 3. april 2018 Jeg tror vi får en eksplosjon av voldtekter hvis vi lager fellestoaletter, særlig gruppevoldtekter. Da kommer menn med onde hensikter til å henge rundt der og vente på en passende anledning til å voldta. Anonymkode: e568a...9c4 6
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #4 Skrevet 3. april 2018 Antar at du er mann. Bare man åpner døra til et herretoalett og trekker pusten gjennom nesa skjønner man at kvinner flest ikke ønsker å gå på samme toaletter som mannfolka. Anonymkode: dbb80...86c 15
Effemia Skrevet 3. april 2018 #5 Skrevet 3. april 2018 Å gå på Herretoalett er skrekkelig ! Det stinker av urin, siden ingen menn later til å ha kontroll på sine edlere deler, dermed er det urin av alle årganger godt inntrukket i alt i nærheten. Så nei, for all del, slå ikke sammen herre og dametoalett. Dessuten, kan de ikke få sine spesialtilpassede avdelinger i fred for oss damer? Vi behøver vel ikke trenge oss på 8
Gjest making.a.mess Skrevet 3. april 2018 #6 Skrevet 3. april 2018 Et typisk sted det kan oppstå ubehageligheter, uønskede tilnærmelser og voldtekter. husk at du sa «offentlige toaletter» . For mange vil det nok være bedre å tisse i buksa. alternativet er at det overvåkes. Men hvem vil vel ta regningen for det? Dessuten er d mange menn som søler mye og dette blir for ekkelt for mange av kvinnene. Sikkert ekkelt for andre menn også, men de kan hvertfall stå å tisse så de slipper å sinne på/rett ved griseriet.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #7 Skrevet 3. april 2018 Samboeren min vil alltid at jeg skal ta med barna på damedo når vi er på ferier og lignende fordi han syns det er så jævlig på herredo. Men menn kan stå å tisse, så de slipper jo å sitte på alt det ekle. Verre for de om de må Nr 2 da men. Hadde syns det var ubehagelig å gå inn på felles do med båser. Greit med delt do så lenge det bare er ett rom/do, sånn det gjerne er på bensinstasjoner osv. Anonymkode: 94099...126 3
tøydokka Skrevet 3. april 2018 #8 Skrevet 3. april 2018 Skjønner spørsmålet i likestillingens navn. Men er veldig glad for at praksisen er sånn den er. Menn er generelt sett mer grisete når de går på toalettet. Det stinker inne på offentlige herretoalett fordi menn ikke klarer å tisse oppi doen, men tisser rundt omkring der det passer seg. Har også sett dette viss jeg har vært på besøk til menn som bor alene. Da er ofte hele doskålen belagt med brunt belegg nedi under vannet, og det er drittmerker oppover på porselenet. Tydelig at dobørsten omtrent aldri er i bruk.. Usj.. 5
Fru Uperfekt Skrevet 3. april 2018 #9 Skrevet 3. april 2018 Når menn evner å ta ned sete etter seg så kanskje
Gjest Sjokoladeknask Skrevet 3. april 2018 #10 Skrevet 3. april 2018 La meg si det sånn, jeg vasket en gang en ovn ved siden av et toalett som var helt nedgriset av urin som hadde blitt sprutet dit. Ovnen var gulbrun av urin. Fy F i H for en jævla stank. Har vært inne på slike unisextoaletter og det er en svinesti. Tiss på gulvet, tiss på veggene, kanskje er ikke engang toalettet trukket ned. Fri og bevare meg og takk Gud og det som finnes for separerte toaletter!
Gjest Sjokoladeknask Skrevet 3. april 2018 #11 Skrevet 3. april 2018 1 minutt siden, Fru Uperfekt skrev: Når menn evner å ta ned sete etter seg så kanskje Akkurat det er noe som irriterer meg. Samboeren min tar aldri ned setet «fordi det er så skittent etter at han har vært på toalettet»...
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #12 Skrevet 3. april 2018 I prinsippet ser jeg ikke poenget med å kjønnsdele toaletter. Men, selv om det er en generalisering, så er det en del menn veldig grisete, og da er det ganske fint at det er delt. Jeg har en kompis som konsekvent går på dametoalettene fordi herretoalettene er så ekle, så fremt han virkelig ikke kan holde seg. Garderober har jeg som voksen ikke noe problem å dele(spør meg når jeg var tenåring derimot ), men jeg tror igjen det vil stille litt for store krav til oppførsel hos enkelte menn, og det vil bli ubehagelige episoder for mange. Så igjen er jeg tilbake til at det er ganske fint at det er delt. Jeg har dog jobbet på steder som har udelt garderobe, og der brydde ingen seg. Vi snudde bare ryggen til hverandre og skiftet til uniform. Måtte dog forsikre en litt sjokket kinesisk kollega på norskopplæring som kom inn akkurat i det jeg skiftet om at det gikk helt fint:P Dusj bør være delt. Anonymkode: daf22...7bd
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #13 Skrevet 3. april 2018 Nå er det unisex toaletter på bensinstasjoner også.. ikke veldig delikate 😂 tenker rengjøringen må bli bedre. Synes det er greit som det er. Garderober? Nope. Aldri. Vil ikke skifte foran en mann. Anonymkode: f5d7d...c77
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #14 Skrevet 3. april 2018 Nei. Jeg TS er em kbinne på 22 år. 😊 Anonymkode: 0d2ec...214
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #15 Skrevet 3. april 2018 Er en kvinnepå 22 år skulle det stå. 😊 Anonymkode: 0d2ec...214
Lord Friendzone Skrevet 3. april 2018 #16 Skrevet 3. april 2018 (endret) __ Endret 8. april 2020 av Lord Friendzone
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #17 Skrevet 3. april 2018 Toaletter, garderober og dusjer skal være hver for seg selvfølgelig. Anonymkode: 10b32...177 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #18 Skrevet 3. april 2018 1 time siden, Effemia skrev: Å gå på Herretoalett er skrekkelig ! Det stinker av urin, siden ingen menn later til å ha kontroll på sine edlere deler, dermed er det urin av alle årganger godt inntrukket i alt i nærheten. Så nei, for all del, slå ikke sammen herre og dametoalett. Dessuten, kan de ikke få sine spesialtilpassede avdelinger i fred for oss damer? Vi behøver vel ikke trenge oss på Snakk om å sette alle i en bås... Anonymkode: 3401d...812
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #19 Skrevet 3. april 2018 Ganske viktig spør du meg. Kjønnsdelte toaletter minsker risiko for kikkere, overgrep, blotting og andre ubehagelige situasjoner(som hovedsaklig går ut over kvinnene) Anonymkode: 46638...9ff 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #20 Skrevet 3. april 2018 Jeg har vært renholder, og gjett hva? Damer er ikke noen helgner når det gjelder renslighet heller. Tiss på setet, på gulvet, bremsespor, blod, bind i doskåla... Anonymkode: 90e95...991 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå