AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #1 Skrevet 3. april 2018 Er det sammenheng mellom sæd mengde og hvor sterk orgasmen til gutten er? I et nytt forhold og han jeg er sammen med så varierer det veldig mye på sæd mengden, fra ekstremt mye til nesten ikke noe. Typen min får alltid veldig sterke orgasmer med mye skjelvinger og høye stønn. Men sæd mengden varierer mye. Trodde at jo sterkere orgasme, jo mer sæd kommer det. Dette stemmer ikke med han. Andres erfaringer? Anonymkode: e34a2...1b5
Hr. Aktiv Skrevet 3. april 2018 #2 Skrevet 3. april 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det sammenheng mellom sæd mengde og hvor sterk orgasmen til gutten er? I et nytt forhold og han jeg er sammen med så varierer det veldig mye på sæd mengden, fra ekstremt mye til nesten ikke noe. Typen min får alltid veldig sterke orgasmer med mye skjelvinger og høye stønn. Men sæd mengden varierer mye. Trodde at jo sterkere orgasme, jo mer sæd kommer det. Dette stemmer ikke med han. Andres erfaringer? Anonymkode: e34a2...1b5 Ja. Hvis man ikke har hyppige utløsninger som type flere pr. dag så vil det komme ganske mye ja hvis man er veldig kåt. Ikke unormalt at det nesten flommer over hvis du tømmer bare en gang om dagen.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #3 Skrevet 3. april 2018 15 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Ja. Hvis man ikke har hyppige utløsninger som type flere pr. dag så vil det komme ganske mye ja hvis man er veldig kåt. Ikke unormalt at det nesten flommer over hvis du tømmer bare en gang om dagen. Takk for svar. Han tømmer seg 3 til 4 ganger om dagen, noen ganger flere. Når jeg tenker på det, kommer det mindre de gangene det går for han flere ganger om dagen. Men kan variere da også. Første gangen kan det komme ganske lite, men når orgasme nummer to kommer, da kan det sprute ut i enorme mengder. Anonymkode: e34a2...1b5
Fasitten Skrevet 6. april 2018 #4 Skrevet 6. april 2018 Er svært mange ulike faktorer som spiller inn, så det er verken riktig eller feil:)
Gjest Cum Control Skrevet 7. april 2018 #5 Skrevet 7. april 2018 Jeg spruter mest de 2 første gangene, så blir det mindre og mindre. Tror det er naturlig med lite sprut hvis man har 4-5 orgasmer i løpet av 2-3 timer. Orgasmen føles ganske lik alle ganger.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #6 Skrevet 7. april 2018 Mannen min spruter mindre og mindre for hver gang. Når han har vært en uke på jobb (uten å runke - er en «sexlek» vi har) kommer det siiinnsykt mye, det fosser ut og vil ingen ende ta så kommer det mindre og mindre, når han passerer 3/4 ganger på en dag kommer det nesten ingenting. Likevel er orgasmene like sterke sier han. Anonymkode: c5522...781
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #7 Skrevet 7. april 2018 7 timer siden, Cum Control skrev: Jeg spruter mest de 2 første gangene, så blir det mindre og mindre. Tror det er naturlig med lite sprut hvis man har 4-5 orgasmer i løpet av 2-3 timer. Orgasmen føles ganske lik alle ganger. Det går hardere og hardere for hver gang orgasmen kommer Anonymkode: e34a2...1b5
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #8 Skrevet 7. april 2018 Dama elsker å suge meg når jeg har spruta meg tom, så slipper hun å svelge. Spruter 3 ganger inni henne sånn at jeg er blitt tom og så lar hun meg komme i munnen hennesAnonymkode: 1a3e8...6d0
billigemeg Skrevet 7. april 2018 #9 Skrevet 7. april 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Dama elsker å suge meg når jeg har spruta meg tom, så slipper hun å svelge. Spruter 3 ganger inni henne sånn at jeg er blitt tom og så lar hun meg komme i munnen hennes Anonymkode: 1a3e8...6d0 Jeg ville heller hatt første spruten i munnen enn den fjerde 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå